The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kutsu matu kotiisi. Ja "anna" se hänelle. ihan niinkuin Sipilän Jussinpaskakin. :D

Huijasi matuja ja aiheutti ison ja ja ongelmaisen matu-maanvyöryn
Menehän sinä kotiisi.
Kaltaisiasi ei viitti edes lyödä kun tietää, että heti alkaa ruikutus ja omien oikeuksien puolustus ja kaikkea muuta paskaa.

Montako kertaa olet käskenyt painamaan liipasinta?
Montako kertaa olet kieltäytynyt antamasta moista käskyä vaikka se tietäisi putkaa?

Mä yksiselitteisesti kieltäydyin nousemasta surmanloukkuun.
Se olin minä joka sanoi kapulle, että laita vaikka putkaan mutta tohon vehkeeseen minä en nouse, koska tuolta ei pääse pois.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Taipalsaaren_onnettomuus_1991
Sielt ei oikeesti päässyt pois edes vaunuhallissa harjoitellessa.

Ihan oikeasti minä sanoin näin ja sain siitä hyvästä poistumiskieltoa.

Viis vuotta myöhemmin minä en tosiaankaan sanonut lälläspyy.
 
vierailija
Menehän sinä kotiisi.
Kaltaisiasi ei viitti edes lyödä kun tietää, että heti alkaa ruikutus ja omien oikeuksien puolustus ja kaikkea muuta paskaa.

Montako kertaa olet käskenyt painamaan liipasinta?
Montako kertaa olet kieltäytynyt antamasta moista käskyä vaikka se tietäisi putkaa?

Mä yksiselitteisesti kieltäydyin nousemasta surmanloukkuun.
Se olin minä joka sanoi kapulle, että laita vaikka putkaan mutta tohon vehkeeseen minä en nouse, koska tuolta ei pääse pois.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Taipalsaaren_onnettomuus_1991
Sielt ei oikeesti päässyt pois edes vaunuhallissa harjoitellessa.

Ihan oikeasti minä sanoin näin ja sain siitä hyvästä poistumiskieltoa.

Viis vuotta myöhemmin minä en tosiaankaan sanonut lälläspyy.
Kuinka monta kertaa olet ajatellut kertoa tuon elämäsi suurimman sankarityön?
 
Onhan se juu ja lisäksi pidän siitä, että kiveksistäni toisinaan väännetään, sitomisleikkejen yhteydessä pääasiassa :p
Huomenta vaan :)

Meinasin kirjottaa sulle että ala syömään terveellisemmin tai väännän sua kiveksistä...mutta sitten huomasin että jos ottaa tosta annoksesta pois noi majo/ketsu/sinappihötöt niin toihan on aika terveellistä jo...joten eiks oo hyvä etten kerennyt kirjoittamaan mitään sellasta mitä meinasin ensiks kirjoittaa?:barefoot::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Kahvipaussi. Ja vettäkin ripsii. Pian on raikasta ja vihertää lisää.

Ja joenkin tässä kävi niin että innostuin tilaamaan kymmenen kappaletta osterivinkokkaankasvatuspaketteja. :eek:

Ekoihin kantarelleihin on vielä liian monta päivää!
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä