The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa!

Piti päivän päätteeksi vielä loikata autoon ja huristella liki työmaata kun duunissa painaneelta mieheltä loppui virta. Nyt sit hotellilla enkä älynnyt ostaa itselleni iltapalaa ja massua kurnii.:oops:

Millään en kyl enää viitsi pukea ja ajaa abcille, en. Vaikka siellä ois herkku-hampurilaisia. Ooijoijoi...:p
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Iltaa!

Piti päivän päätteeksi vielä loikata autoon ja huristella liki työmaata kun duunissa painaneelta mieheltä loppui virta. Nyt sit hotellilla enkä älynnyt ostaa itselleni iltapalaa ja massua kurnii.:oops:

Millään en kyl enää viitsi pukea ja ajaa abcille, en. Vaikka siellä ois herkku-hampurilaisia. Ooijoijoi...:p
...meinaat sitten ens yön nähdä mörkiäisunia kun kasvatat ton pikkunälkäs hurjistuneeksi isonäläksi:cautious:...

Kuin nopeesti oisit syömässä jotain, vaikka niitä herkkuhampurilaisia, jos nyt laittasit vaatteet päälles ja :rolleyes:....
 
Iltaa!

Piti päivän päätteeksi vielä loikata autoon ja huristella liki työmaata kun duunissa painaneelta mieheltä loppui virta. Nyt sit hotellilla enkä älynnyt ostaa itselleni iltapalaa ja massua kurnii.:oops:

Millään en kyl enää viitsi pukea ja ajaa abcille, en. Vaikka siellä ois herkku-hampurilaisia. Ooijoijoi...:p
Neitokaisella on ny pahanlaatuinen logistiikkaongelma jos työmaalta loppuu virta ja muualta muonat?

Tekis mieli sanoa, että palkkaas minut kaudeksi ja unohda tommoiset ongelmat ja koneiden tankkaukset ja unohda kirjanpitäjä joka kadottaa kymmeniä tuhansia. Unohda työntekijät jotka katoavat myymään kahvia. Minä katoan korkeintaan ryyppyreissuille, mut niiden takia ei ole koskaan jäänyt mitään tekemättä.
 
Neitokaisella on ny pahanlaatuinen logistiikkaongelma jos työmaalta loppuu virta ja muualta muonat?

Tekis mieli sanoa, että palkkaas minut kaudeksi ja unohda tommoiset ongelmat ja koneiden tankkaukset ja unohda kirjanpitäjä joka kadottaa kymmeniä tuhansia. Unohda työntekijät jotka katoavat myymään kahvia. Minä katoan korkeintaan ryyppyreissuille, mut niiden takia ei ole koskaan jäänyt mitään tekemättä.
Saattaa olla ettei mies ois kauheasti arvostanut jos sä olisit tupsahtanut hotelliin yöksi sen seuraksi. :LOL:
 
Ihana kun ulkona on niin lämmin että vieläkin voi pitää ikkunan auki...Kesä on tulossa jonkinsortin kohinalla ja johan sitä kaivattiinkin...hirveesti tekis mieli tehdä uus viikon reissu kotipuoleen tänä kesänä...en vaan ole uskaltanut sanoa sitä sisaruksille ääneen etteivät ala intoilemaan liikaa.
 
Ihana kun ulkona on niin lämmin että vieläkin voi pitää ikkunan auki...Kesä on tulossa jonkinsortin kohinalla ja johan sitä kaivattiinkin...hirveesti tekis mieli tehdä uus viikon reissu kotipuoleen tänä kesänä...en vaan ole uskaltanut sanoa sitä sisaruksille ääneen etteivät ala intoilemaan liikaa.
...kylläpä siellä nyt kuumotellaan:cautious::rolleyes::D...

Tee vaan ihmeessä moinen reissu jos siihen avautuu tilaisuutta :)! Hyvää se tekee sullekin :)...
 
...kylläpä siellä nyt kuumotellaan:cautious::rolleyes::D...

Tee vaan ihmeessä moinen reissu jos siihen avautuu tilaisuutta :)! Hyvää se tekee sullekin :)...
Mutku sitten alkaa se sama ''Muuta tänne päin'' ja ''Mikset muuta tänne päin asumaan'' ja ''Tää on sun kotiseutua sun pitäis muuttaa tänne päin asumaan'' ja mä oon sitten ihan :alien::notworthy::unsure::cautious:o_O:love: tunteitteni kanssa :oops:
 
Niin ja tuli toinenkin syy miksi en haluaisi muuttaa...mä olin todella nuori kun äiti raahasi mut pois kotopuolesta..olen siis elänyt valtaosan elämästäni muualla ja koen että olen kotopuolessa siinä osassa maata missä jo asun...ainoa syy miksi menisin kotipuoleen olisivat sisarukseni, ei muu syy. Olisko se riittävä syy palata sinne? Nääh, ei ainakaan tällä hetkellä.
 
Siten, että kun se virran loppuminen tarkoitti että miehestä loppui virta. Ei siis jaksanut ajella enää kotiin jotta oltais taas aamuviideltä startattu työmaansuuntaan. Ja mä ajelin siksi tänne liki hotellille.
No logistiikkavika se on sekin jos turhaan tarttee reissata.
Aina voi lähteä hakemaan jotain tarvittavaa muualta ja siinähän sit puoli päivää meneekin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä