Talking Angela. Lapseni puhuu paljon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä on totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:eek:Mä en oo ihan varma onko mulla ollu tällä puhelimella tota Mutta muistan kyllä että mut vanhalla ipodilla oli toi talking angela ja olin silloin 6 eli en osannu englantia mutta oon nyt 11 ja osaan kyllä nyt se ipod kyllä hävisi kun olin 8 koska tiputin sen taskustani kun oltiin tykkimäellä:(.Mutta nyt kun mietin niin ei se niin haittaa kun sai tietää tosta. Kuulin siitä kyllä 2vuotta sitten kaveriltani mutta en uskonut häntä:( Mutta pikkusiskoni joka on 7 niin hänellä on kaikki nuo pelit eli tom angela ja ginger puhelimellaanTämä juttu on kirjoitettu 3 vuotta sitten nii vägän outia kyllä tähän on enää vastata(n) mutta onhan se mahdotonta että englannista tullaan tänne lapsia vahingoittamaan jos tulee suomeen jotain tiettyä lasta hakemaan mutta onhan se vähän pelottavaa:poop:

Eli siis olen itse TESTANNUT tätä peliä juuri näiden väitteiden takia.
Jos syöt jotain niin se kysyy "mitä syöt" ja niin eespäin.
En usko että siellä on kuitenkaan mitään "pedofiilia" ruudun takana.
Eihän sitä koskaan tiedä mihin nykyteknologia pystyy. :)
Samaan aiheeseen:Miten joku voi vakoilla näytön kautta?Musta tuntuu että niitä kuvia mitkä on netissä on muokattu pelottelemaan kaikkia.

Mulla on ollut se peli jo jonkin aikaa...Sitten mun kaverit sano koulus että se on pedofiili.No, en eka uskonut.Asia alkoi mietityttämään mua.Otin silmästä kuvia ja sitten zoomasin silmään ja näin siellä sellasen huoneen!En ole kokeillut sitä valojuttua, pitäisikö poistaa peli?
Jos susta tuntuu nii poista mutta miten joku voi näytön kautta vakoilla tyyppejä?

Kaikki ne "huhut" on totta!!!
"Tosi on" tyyppi kirjottaja! No minäpä kerron!
Saatanan palvojat palvoo saatanaa ja ne palvojat on koko JUTUN takana! Ne yrittää vähentää ihmislukua miljoonan! Saatanan palvojia on esim. Lady gaga michael monroe ja lordi sekä Katy perry! Justin bieberinkin luullaan olevan saatanan palvoja mutta se ei liity talking angelaan. Saatanan palvonta merkki on sellainen pyramidi jonka päällä on silmä ja silmä tarkoittaa katsomista eli stalkkausta. Eli siis salaperäisesti toista katsoen ettei toinen tiedä kenenkään katsovan häntä.! Palvojat polttivat ennen ihmisiä ja käyttivät eläimiäkin hyväksi. Palvojat viiltelevät itseään/toisiaan käsiin jalkoihin ja muihin ruumiin osiin. Moni luulee että talking angela pelissä sinua stalkkaa vain yksi ihminen vaikka niitä on satoja/tuhansia. Pelissä käsketään nuolaista puhelimen näyttöä ja kirjoittamaan angelan chat keskusteluun "illuminati" joka tarkoittaa saatanaa ja sen palvontaa! Kun olet lähettänyt illuminati sanan angelalle salama valo syttyy puhelimeesi!
EN KOSKAA SUOSITTELE PELIÄ KENELLEKKÄÄN!
Siis kuka järkevä ihminen nuolaisee puhelimen näyttöä?

7-vuotias lapseni pelailee siskonsa tabletilla sellaista peliä kuin Talking Angela. Tämä vanhempi sisko on siis 11-vuotias. Olen kuullut sellaisesta, että ihanan kissahahmon silmissä olisi joku ihminen joka vakoilee etukameralla, jos sellaista puhrlimessa/tabletissa on. Päätin lukea pelin kommentit Play Kaupasta. Siellä väitettiin että pelissä olisi PEDOFIILI vakoilemassa. No, suuntasinpa nettiin katsomaan (ihan omilla vehkeillä, en siis lapsieni tabletteja ala tutkimaan) muutamia tekstipätkiä pelistä. Englanniksi oli että peli on vaarallinen, ihminen kyselee chatissa henkilökohtaisia tietoja sun muita. Tämä nuorempi tyttönen pelailee vain niin, että kissa toistaa tytön puheen, mutta sitten taas vanhempi tyttö pelaa englanniksi keskustelemalla kissan kanssa. Netissä ollaan molempaa mieltä : jotkut sanovat peliä vaaralliseksi, ja että ihminen jäisi jopa kuvaamaan pelaajaa loppu ajaksi, jotkut taas sanovat että pelistä kiertää vain tyhmä valheita. Sanovat myös että tuo olisi kissan silmissä joku heijastus kadun taloista. Ajattelin kysyä teiltä, jos voisitte auttaa, että onko Talking Angela "vaarallinen" peli? Ajattelin vain tuon vanhemman tytön kannalta kun hän sitä keskustelua käyttää.
Hmmm... Tuota on mietitty mutta kävin katsomassa ja siellä ei näkynyt mitään kävin myös yhdellä toisella palstalla ja siellä joku laitto että se tyyppi ois saatu kiinni jo kauan sitten että suotta pelkäätte

tämä peli nimeltä my talking angela on aidosti vaarallinen. Sillä on unelmakoti jonka näkee sen silmistä. Se käy unelmakodissaan kun sovellusta ei käytetä. Sen unelmakodissaan asuu sen kissan omistaja. Ne vaikoilee ja kysyy tietoja. Ja se kissa voi jakaa varastamiansa tietoja googlessa tai youtubessa.