Talking Angela. Lapseni puhuu paljon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä on totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla heräsi huoli kun Amerikassa asuvat sukulaisen kertoivat Angelan kyselleen heidän lapselta kysymyksiä, joita tietokoneen on lähes mahdoton kysyä. Kissa oli kerran (lapsi oli vanhemman vieressä kytkenyt sovelluksen päälle) mm aloittanut keskustelun kysymällä missä huoneessa lapsi on, missä lapsen veli on, puhutellut lasta nimellä sekä neuvonut lasta suutelemaan. Virtuaali kissa siis tunsi lapsen ja jatkoi keskustelua asioista joista oli keskustellut ennenkin.
Vanhemmat imoittivat poliisille ja asiasta on muistaaksenii käynnissä tutkinta.

Käsittääkseni epäilyksenä on, että Kissan takana VOI olla ihminen. Mutta läheskään aina ei ole. Eli kissa toimisi mahdollisena kanavana pedofiileille. Pelottavaa tässä on, että pedofiili pääsee toistuvasti saman lapsen kanssa juttusille ja samalla näkee hänet kameran kautta. Kissa on ilmeisesti kysellyt lapsilta melko henkilökohtaisia kysymyksiä.

Ite varoitin lapsiani tästä sovelluksesta, eikä sitä ladata lasten laitteisiin. Muutenkin olen varalta peittänyt lasten kännyjen ja tablettien etukamerat kännykkätarralla, ihan varmuuden vuoksi. Ja tietysti kaikkien on hyvä muistuttaa lapsia siitä ettei netissä saa antaa itsestään tieoja.

Minulle kävi (itse pelasin Talking Angelaa) ja pelasin ihan normaalisti, pelissä neuvottiin kirjoittamaan "illuminata" jotta saisi lisää leikki rahaa. Kirjoitin sitten sen ja puhelimeeni syttyi valo. Sain sen vaivalla pois, mutta syy siihen että poistin pelin oli se kun noin päivä sen jälkeen, peli pimeni ja sen jälkeen se syttyi, mutta noin puoleksi sekunniksi näin väläyksen huoneesta jossa oli kalju mies... Tuon jälkeen poistin pelin

T. Pelin "uhri"

Nyt lapsoset rakkaat järki käteen. Tuskin se peli teitä vakoilee, eiköhän nämä ole niitä surullisen kuuluisia kaupunkilegendoja. Jos ihan älyttömästi pelottaa, niin poistakaa se peli puhelimistanne. Ihan kaikkeen ei kuitenkaan kannata uskoa, vaikka se kuinka olisi tapahtunut siskonne ystävän kummin kaimalle...

Mä latasin mun puhelimeen (Nokia lumia 620) my talking angelan ja se ei näy siellä. Mä en voi pelata sitä. Mulla on talking angela ja se toimii se kysy mun ikää ja nimeä valehtelin ne sille. Kun laittaa sinne chatiin illuminati mun kameran valo sytty päälle. Tää on totta tää kaikki! Uskokaa

Ne ihmiset ovat saatanan palvojia. kun chattiin kirjoittaa illuminati niin valo syttyy päälle. Silmässä olevat ihmiset ovat huijausta. Suussa on pedofiili joka näkee etu ja taka kamerasi koko ajan. Jos poistat sovelluksen yöllä saattaa tulla englannin kielistä puhetta puhelimestasi. Kissa kyselee kaikkea henkilökohtaista mitä tietokoneen on lähes mahdotonta kysyä. Tämä ei ole huijausta. Poistakaa sovellus välittömästi.

VAROKAA!

Kun minä pienenä pelasin sitä peliä ja peitin kameran koska se oli mukamas vaarallinen. Se sano englanniksi että "Ota käsi pois edestä" Se oli vika peli kerta :(

Pelin alussa kysytään nimeä ja sellaista normaalisti, koska kissa on tavallaan kaveri jolle voi jutella. Kamera juttu on sitä varten että kissa voi matkia ilmeitä.

Siis ihan oikeesti..
Mulla oli tää peli mun vanhassa puhelimessa (Sasmung Galaxy Trend +), eikä se kysyny mitään henkilökohtasia asioita. Ja sitten joskus muutama vuosi sitten pelasin Talking Angelaa mun kaverin iPadilla ja kirjotin siihe chattii "illuminati" ku mun veli ehotti. Ei siinä sitten tapahtunut yhtään mitään.
Että kultapienet tää on vaan joku pila jonka jotkut on laittanut nettiin pelotellakseen muita.

7-vuotias lapseni pelailee siskonsa tabletilla sellaista peliä kuin Talking Angela. Tämä vanhempi sisko on siis 11-vuotias. Olen kuullut sellaisesta, että ihanan kissahahmon silmissä olisi joku ihminen joka vakoilee etukameralla, jos sellaista puhrlimessa/tabletissa on. Päätin lukea pelin kommentit Play Kaupasta. Siellä väitettiin että pelissä olisi PEDOFIILI vakoilemassa. No, suuntasinpa nettiin katsomaan (ihan omilla vehkeillä, en siis lapsieni tabletteja ala tutkimaan) muutamia tekstipätkiä pelistä. Englanniksi oli että peli on vaarallinen, ihminen kyselee chatissa henkilökohtaisia tietoja sun muita. Tämä nuorempi tyttönen pelailee vain niin, että kissa toistaa tytön puheen, mutta sitten taas vanhempi tyttö pelaa englanniksi keskustelemalla kissan kanssa. Netissä ollaan molempaa mieltä : jotkut sanovat peliä vaaralliseksi, ja että ihminen jäisi jopa kuvaamaan pelaajaa loppu ajaksi, jotkut taas sanovat että pelistä kiertää vain tyhmä valheita. Sanovat myös että tuo olisi kissan silmissä joku heijastus kadun taloista. Ajattelin kysyä teiltä, jos voisitte auttaa, että onko Talking Angela "vaarallinen" peli? Ajattelin vain tuon vanhemman tytön kannalta kun hän sitä keskustelua käyttää.

Tuskin tuo hakkeri juttu on valetta, koska monet ihmiset on nähny hakkerit Talking Angelan silmässä. Tuskin kukaan viitsii keksiä tullasta juttua omasta päästään.

7-vuotias lapseni pelailee siskonsa tabletilla sellaista peliä kuin Talking Angela. Tämä vanhempi sisko on siis 11-vuotias. Olen kuullut sellaisesta, että ihanan kissahahmon silmissä olisi joku ihminen joka vakoilee etukameralla, jos sellaista puhrlimessa/tabletissa on. Päätin lukea pelin kommentit Play Kaupasta. Siellä väitettiin että pelissä olisi PEDOFIILI vakoilemassa. No, suuntasinpa nettiin katsomaan (ihan omilla vehkeillä, en siis lapsieni tabletteja ala tutkimaan) muutamia tekstipätkiä pelistä. Englanniksi oli että peli on vaarallinen, ihminen kyselee chatissa henkilökohtaisia tietoja sun muita. Tämä nuorempi tyttönen pelailee vain niin, että kissa toistaa tytön puheen, mutta sitten taas vanhempi tyttö pelaa englanniksi keskustelemalla kissan kanssa. Netissä ollaan molempaa mieltä : jotkut sanovat peliä vaaralliseksi, ja että ihminen jäisi jopa kuvaamaan pelaajaa loppu ajaksi, jotkut taas sanovat että pelistä kiertää vain tyhmä valheita. Sanovat myös että tuo olisi kissan silmissä joku heijastus kadun taloista. Ajattelin kysyä teiltä, jos voisitte auttaa, että onko Talking Angela "vaarallinen" peli? Ajattelin vain tuon vanhemman tytön kannalta kun hän sitä keskustelua käyttää.

En ole itse peliä pelannut. En pitäisi hakkereita/muita sellaisia mahdottomina, mutta erikoiselta se kuulostaa. Kun on kyselty, miten se voisi olla monilla samaan aikaa, jos se on, se ei luultavasti yhdistä kaikille samaan aikaan. Jos juttu totta on, veikkaisin, että joskus on joku hyyppä, joskus ei. Uskon kyllä, että huomaatte jos se alkaa kyselemään henkilökohtaisuuksia. Yksi asia kuitenkin ihmetyttää. Olen joskus pelannut tätä peliä. (My Talking Angela.) Onkohan se eri peli? Siinä ei nimittäin pystynyt keskustelemaan sen kanssa. Sinun piti syöttää site, ja pestä se. Sen kanssa pystyi myös pelaamaan minipelejä... Olen muistaakseni myös pelannut my talking Tomia. Siinäkään ei pystynyt Tomin kanssa jutella. Samat toiminnot kuin Angelassa. Sen sai myös nukkumaan. Niistä taitaa olla monia pelejä...

• 7-vuotias lapseni pelailee siskonsa tabletilla sellaista peliä kuin Talking Angela. Tämä vanhempi sisko on siis 11-vuotias. Olen kuullut sellaisesta, että ihanan kissahahmon silmissä olisi joku ihminen joka vakoilee etukameralla, jos sellaista puhrlimessa/tabletissa on. Päätin lukea pelin kommentit Play Kaupasta. Siellä väitettiin että pelissä olisi PEDOFIILI vakoilemassa. No, suuntasinpa nettiin katsomaan (ihan omilla vehkeillä, en siis lapsieni tabletteja ala tutkimaan) muutamia tekstipätkiä pelistä. Englanniksi oli että peli on vaarallinen, ihminen kyselee chatissa henkilökohtaisia tietoja sun muita. Tämä nuorempi tyttönen pelailee vain niin, että kissa toistaa tytön puheen, mutta sitten taas vanhempi tyttö pelaa englanniksi keskustelemalla kissan kanssa. Netissä ollaan molempaa mieltä : jotkut sanovat peliä vaaralliseksi, ja että ihminen jäisi jopa kuvaamaan pelaajaa loppu ajaksi, jotkut taas sanovat että pelistä kiertää vain tyhmä valheita. Sanovat myös että tuo olisi kissan silmissä joku heijastus kadun taloista. Ajattelin kysyä teiltä, jos voisitte auttaa, että onko Talking Angela "vaarallinen" peli? Ajattelin vain tuon vanhemman tytön kannalta kun hän sitä keskustelua käyttää.
Kannattaa poistaa se heti, nimittäin itelläni oli joskus vähän aikaa kyseinen peli, ja se käski jotain nuolasemaan kielellä näyttöä, jakyseli et mitä kielel kuuluu tehä.... Ja kun otin kuvakaappauksen siitä valkosesta katista, ja zoomasin sen silmää, niin kappas vaan, sen silmästä heijastus ihan jonku tuntematon mies henkilö, ja sit tietenki poistin sen pelin heti.