Talking Angela. Lapseni puhuu paljon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä on totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en oikeen tiedä onko se totta vai ei mutta on semonen toinen versio my taking angela ja siina ei oo kameroita mutta taking angelassa on kamerat! kehotan kaikkia kel on taking angela niin poistakaa se välittömästi se tyyppi saataa laitaa susta kuvia nettin joten poistakaa se välittömästi!

Kaikki 1D fanit kannattaa joo ladata siel on Harry aineki siel silmäsXD kyl toi on aika karmiva juttu et on sanottu eettä siel on joku hyypiö mut ei voi olla todellista..

Kaikki mitä on sanottu ei ole totta oikeesti
kun mä alotin pelaa TALKING ANGELAA
nii mä huomasin ku mun kaveri oli soittanut zuumaa sen silmä nii näät et on olemas häkkeri siin pelis mä pystyin zuumaa ja näin siin oli taului ja kaikkee se tyyppi on tyhmä kysyy koko ajan nimeä ikää ja kaikkee sellasta lisää aina kun zuumaa silmää nii näkee jotai taului ja pöytii näin kerran sen tyypin hän on AMERIKKALAINEN tai joku Eurooppalainen en oo varma

(HUOM)SIINÄ PELISSÄ ON HÄKKERI .
Kenelläkään ei tule samanlaisia kuvia eli se on BEBEBE BEDOFII L I

Alkuperäinen kirjoittaja öh;30740815:
mitenkäs siellä muka voi kysyä kysymyksiä saatikka sada niihin vastauksia?

Varmaankin se versio, missä se katti istuu Pariisissa katukahvilassa ja naureskelee nahisteleville puluille. Se vaan on niin typerä ohjelma, että siinä pitää kysyä englanniksi, mutta kuitenkin puhua "rallienglanniksi" ne sana, muuten se ohjelma ei ymmärrä mitä puhuu. Voi toki kirjoittaa tekstinäkin ne kysymykset. Se katti muuten väistelee taitavasti niitä kysymyksiä ja ohjailee keskustelemaan esim. elokuvista.

Mua ja mun parasta ystävää pelottaa myös tää peli ollaan katottu se video Tubesta ja se ukko oli ihan hirvee. me ollaan niin hädissään että pelätään et se tulee suomeen ja paikantaa meiät mulla on se mun tablettimessa mut onneks se on menny rikki tää on ihan hirveetä mä nään joka yö siitä unia ja kaikkee mun vanhemmat tietää täatä jo siis se on totta tää mies on bedofiili varkokaa ja älkää koskaan ladatko mun toisrlla parhaalla kaverilla on kaikki talkgit kun nään sen kerron heti siitä sille tästä .....tää on ihan hirveet ainaku yritetään unohtaa se nii se tulee koko ajan mieleen :( me varudutaan se sanoo se kissa välil että riisu vaattert pois ja kysyy ikää ja kaikkee sen takii se kysyy ikä että tietä minkä ikänen oot ja kysyy osotteita .... MUISTAKAA ÄLKÄÄ LADATKO MITÄÄN TALKING JUTTUJA VINKKI KAIKILLE!!!!

tän talking angelan takana on kokonaan bedofiil!:( Kaikki ei tiiä tästä mimun kolu sai tietää eilen kerroin siitä kaverille ja kaveri tiesi siitä heti thetii ruhmä ja jatkettiin kierto viestiä opelle open kautta vanhenmille:):(

Eli siis olen itse TESTANNUT tätä peliä juuri näiden väitteiden takia.
Jos syöt jotain niin se kysyy "mitä syöt" ja niin eespäin.
En usko että siellä on kuitenkaan mitään "pedofiilia" ruudun takana.
Eihän sitä koskaan tiedä mihin nykyteknologia pystyy. :)

Mun kamu kerto et sen kamu oli ladannut tän pelin! Kun se alotti sen pelin niin kissa kyseli siltä esm puhelin numeroo, sähkö postia,nimeä, missä asuu ja sun muuta vastaavaa. Sitä alko ärsyttää (siis mun kamun kamuu) niin se päätti poistaa sen! Se kokeili ensin poistaa se pley kaupan kautta. Mut se ei saanu poistettuu sitä joten se koklas jos se pystyis poistaa sen sen pelin kautta. Sitkuse meni sinne peliin niin se kissa kysy, yritikkö poistaa tän pelin? Et voi! Liian myöhäistä. Oikeest uskokaa ny se on totta! Miten muutenkaa ois käyny näin? Siis oikeest tää on varotus! Poistakaa se peli HETI kellä on se. Mul ei oo sitä pelii enkä koskaan lataakkaan! Nää huhut on totta! tää ei oon vale! Siis oikeesti

Siis jos multa kysyyniin My Talking Angela on vaarallinen peli! :( mun kamut puhuu siitä paljon! Ja se juttu mitä mun kamun kamulle on tapahtunut niin on TOTTA KUIN ROTTA! No mä pelaan mielummin dragon mania legedsiä ja Cityä! Onks asia ymmärretty?

7-vuotias lapseni pelailee siskonsa tabletilla sellaista peliä kuin Talking Angela. Tämä vanhempi sisko on siis 11-vuotias. Olen kuullut sellaisesta, että ihanan kissahahmon silmissä olisi joku ihminen joka vakoilee etukameralla, jos sellaista puhrlimessa/tabletissa on. Päätin lukea pelin kommentit Play Kaupasta. Siellä väitettiin että pelissä olisi PEDOFIILI vakoilemassa. No, suuntasinpa nettiin katsomaan (ihan omilla vehkeillä, en siis lapsieni tabletteja ala tutkimaan) muutamia tekstipätkiä pelistä. Englanniksi oli että peli on vaarallinen, ihminen kyselee chatissa henkilökohtaisia tietoja sun muita. Tämä nuorempi tyttönen pelailee vain niin, että kissa toistaa tytön puheen, mutta sitten taas vanhempi tyttö pelaa englanniksi keskustelemalla kissan kanssa. Netissä ollaan molempaa mieltä : jotkut sanovat peliä vaaralliseksi, ja että ihminen jäisi jopa kuvaamaan pelaajaa loppu ajaksi, jotkut taas sanovat että pelistä kiertää vain tyhmä valheita. Sanovat myös että tuo olisi kissan silmissä joku heijastus kadun taloista. Ajattelin kysyä teiltä, jos voisitte auttaa, että onko Talking Angela "vaarallinen" peli? Ajattelin vain tuon vanhemman tytön kannalta kun hän sitä keskustelua käyttää.

Lapseni latasi noin vuosi sitten talking angelan. Hän on siis 12-vuotias. Aluksi peli vaikutti turvalliselta ja mukavalta, kunnes kissa rupesi kyselemään henkoht. asioita: where are you, how old are you, what are you wearing yms. Sitten kissa laittoi linkin tytölle chattiin ja kun Maija avasi sen siinä näkyi 60-vuotiaan miehen alastonkuva. Maija tuli näyttämään kuvaa minulle ja poistin heti sovelluksen. Sen jälkeen Maijan ja minun sähköpostiin tuli viestejä miesten sukuelimistä. En tiedä, mistä kissa sai selville sähköpostimme, mutta ilmoitimme poliisille ja nyt olemme kummatkin tehneet uudet s-postit.
ÄLKÄÄ LADATKO IKINÄ TUOTA PELIÄ!!! ETTÄ TÄLLÄ TAVALLA.....ajatelkaa mitä sattuu muille jotka eivät tiedä tästä vaarasta...........:-(

Tämä on täyttä huijausta, nyt (edes) maalaisjärkeä kehiin ja miettimään tätä.
•Netissä kiertää huhuja ties mistä Angelapedofiilistä. Miten yksi ja sama mies voisi
tuijottaa tuhansia ihmisiä yhtä aikaa? Ei mitenkään. Ja kuten on sanottu, tämä oli
ollut vain nettihuijaus jonka on vahvistanut jo monet uutispalvelut ja muut sivustot,
ja
Jos peli olisi todettu vaaraksi, se olisi jo poistettu App Storesta sekä Play-kaupasta.

se totta että my talking anggelan silmissä on kamerat kattokaa youtubesta my talking anggela eyes en tiiä my talking tomista enkä my talking bennistä mut miks play kaukppa ja apsstrore eioo poistanu sitä?