Talking Angela. Lapseni puhuu paljon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä on totuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo se kysyy nimeä sanoin et edward elrix aitte se kysy ikää snoin 15 sitte ku snoin että oon oikeest erkki perttiä se ei höpissy että ett oo oot edward elric ja se on täysin fwikki se vakooja juttu mulle ei oo tapahtunu mitään tn kuukauden aikana mitä sille oon puhunu

Tämä on täyttä huijausta, nyt (edes) maalaisjärkeä kehiin ja miettimään tätä.
•Netissä kiertää huhuja ties mistä Angelapedofiilistä. Miten yksi ja sama mies voisi
tuijottaa tuhansia ihmisiä yhtä aikaa? Ei mitenkään. Ja kuten on sanottu, tämä oli
ollut vain nettihuijaus jonka on vahvistanut jo monet uutispalvelut ja muut sivustot,
ja
Jos peli olisi todettu vaaraksi, se olisi jo poistettu App Storesta sekä Play-kaupasta.

Ihmiset. Musta tuntuu että koko homma ei oo totta. Mä latasin tän eilen eikä kukaan. Oo stalkannu mua. Se juttelee vaan musasta, lemmikeist, leffoist yms. Tai, jos se on tatta, ni mul on teoria. Se hakkeroitu sovellus saattaa toimia vaan samsungil tai iphonel. Mul itelläni on HTC. Kukaan, kellä on ollu HTC ja tää sovellus, ei oo valittanut mistään. Tai sitten koko jääkärit on vaa jtn hemmetin pilaa. Ja oon kuullu huhuja et tää mies on vankilassa. Tietenkään ei voi yksi mies vakoilla montaa tuhatta kännykkää. Mutta toisaalta, hän on voinut luoda hakkeri robotin. Miten muka sitten siinä tavallisessa talking angelicassa muka piystyy vastaamaan monen ttuhannen ihmisen kyssiin. Robotilla tietty.

Talking angela on vaarallinen kun play kaupasta kattoo sen silmiin ja sieltä näkyy huone jossa on joskus kaksi miestä kun kuulin tästä latasin pelin teippasin etukamerani ja pelasin vain hetken tämä on totta ja sen korvassa onpedofiili

Talking angela kaikki "huhut" on ihab totta! Oon ite 13 vuotias ja pelasin sitä peliä varmaan 4 kuukautta sitten mut oon jo unohtanu sen. En jaksakkaa muistaa enkä haluukkaa. Nii siellä angelan silmässä on mies ja niitä on monta ei vaan yks. Ne on saatanan palvojia ja siis palvoo saatanaa. Ne kulna yrittää vähentää ihmislukua miljoonan mut se ei tuu onnistumaan kaikki sen tietää. Eli jos lataat sen pelin. Eli alussaha painat siitä lataa. Ni kuha oot painanu et voi enää perua eikä sitä koskaa enää voi poistaa. Tiedän tiedän se kyllä häviää se sovellus mut ne ihmiset sieltä etu kamerasta kattoo edelleen. Sen pelin saa android puhelimille ja ei oo maksullien. Eli angela kyselee henkilökohtaisia tietoja ja pyytää riisumaan paitansa. Se saa KAIKKI yhteys tiedot ja muut osoitteet ja kaikki. Angela on siis vaarallinen! Angelan silmässä on huone jossa istuu mies. NIITÄ pelejä on enemmän kuin se angela. KAIKKI talking pelit esim talking tom talking tiger ja summuut nii neki on samanlaisia! Ite kun olin ladannut sen niin sen jälkeen teippasin ETU ja TAKAkameran. Poistin myös pelin vaikkei se lähdekkään puhelimesta mua pelotti ihan kauheesti. On huhuja että angelan kautta on raiskattu tyttöjä. Miehet näkevät kasvosi angelan silmästä joten juuri sen takia peitin kameran kameran!!! :0
Talking angela ja tom ja muut on hakkeroitu. Se oli ennen play kaupan peli mutta sitä ei ollut suojattu kunnolla ja ei muutenkaa ollut kovin suosittu mutta hakkeroiat häksäsivät ja varastivat pelin ja muuttivat sitä sillä tavalla että sen kanssa voi jutella ja näyttää oman naaman ja kertoa huolia ja omista suruista. Angelasta tuli silloin todella suosittu eikä kukaan tiennyt siitä. Se oli minustakin tosi hyvä kunnes äiti kertoi kaiken siitä kun pikkusiskoltani oli kysytty osoitetta! Äiti oli siis mennyt nettiin ja etsinyt kaikkialta ja kertonut minulle silloin poistin sen ja teippasin kameran. Nyt saimme molemmat (minä ja pikkusiskoni) uudet puhelimet koska äitiä huolestutti niin paljon.
JOTEN OLKAA VAROVAISIA!!!!! EN TAHDO KELLEKKÄÄN KÄYVÄN NÄIN MITEN MINULLE KÄVI!! ELI EI ANGELA:A TOM:IA TIGER:IÄ! CAT:TIÄ TAI MUITA!
T: tosijuttu!!!

JUURI SEN TAKIA JOTKUT EI NÄE MITÄÄN MIESTÄ SIELTÄ KOSKA SILLOIN SE ON LIIKKUNUT SEUTAAVALLE PELAAJALLE! ELI SE LIIKKUU SIELLÄ EI SE KOKO AJAN SIELLÄ ISTU! Se on totta!

Kaikki ne "huhut" on totta!!!
"Tosi on" tyyppi kirjottaja! No minäpä kerron!
Saatanan palvojat palvoo saatanaa ja ne palvojat on koko JUTUN takana! Ne yrittää vähentää ihmislukua miljoonan! Saatanan palvojia on esim. Lady gaga michael monroe ja lordi sekä Katy perry! Justin bieberinkin luullaan olevan saatanan palvoja mutta se ei liity talking angelaan. Saatanan palvonta merkki on sellainen pyramidi jonka päällä on silmä ja silmä tarkoittaa katsomista eli stalkkausta. Eli siis salaperäisesti toista katsoen ettei toinen tiedä kenenkään katsovan häntä.! Palvojat polttivat ennen ihmisiä ja käyttivät eläimiäkin hyväksi. Palvojat viiltelevät itseään/toisiaan käsiin jalkoihin ja muihin ruumiin osiin. Moni luulee että talking angela pelissä sinua stalkkaa vain yksi ihminen vaikka niitä on satoja/tuhansia. Pelissä käsketään nuolaista puhelimen näyttöä ja kirjoittamaan angelan chat keskusteluun "illuminati" joka tarkoittaa saatanaa ja sen palvontaa! Kun olet lähettänyt illuminati sanan angelalle salama valo syttyy puhelimeesi!
EN KOSKAA SUOSITTELE PELIÄ KENELLEKKÄÄN!

Älä koskaan mistään syystä lataa ikinä talking angelaa ja se jää sun kännykkään yki ajoiksi jos pelaat sitä edes yhden kerran äläkä myöskään lataa mitä muita talking pelejä se kyselee kaikkea henkilökohtaista.

Kokeilin sitä illuminati sanaa sitten se alkoi kyseleen puhelin numeroo ja kirjoiti jotain dark siihen viestiin kun se valo oli syttynyt päälle ja se uritää vähentää ihmis luvusta miljoonan mutta se ei tule onnistumaan jos vain poistatte kaikki talking pelit! Älä lataa