The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heipä hei.

Narttulan kotoisa pihanurmi ja pensaat näyttää kokevan uudistuksen. Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhanhoito eikä sekään ole kovin tärkeää.
Istuta tontille joku pajunsukuinen niin sit sun ei tartte kauaa murehtia mikä siellä kasvaa.

Kototönön keittiöpihalle joku oli aikanaan istuttanut jonkun pajuntapaisen koristepuupensaan... ja ikääntyessään se sit meinas vallata puoli hehtaaria. Yks niitä harvoja kertoja kun ex- rouvakulta käski minua tekemään jotain. "Toi pitää saada pois".
Maan tasalle leikkaaminen aiheutti vaan kahta kauheempaa kasvua. Joten juurakko piti kaivaa ylös, tietysti paikassa mihin ei koneilla pääse.
Aikamoisen lapioinnin ja puolen tusinan peruuttamattomasti pilatun motorisahan teräketjun jälkeen maassa oli parin kuution kuoppa, pilkottavana järjettömän kokoinen juurakko ja loppuiäkseen puutarhanhoitoon kyllästynyt mies.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
No ni. Nyt on riittävästi olusia, tupakkia, makkaraa ja sipsejä lätkämatsin mahdolliseen voittoon tai häviöön.

Koska kukaan ei kutsunut syämään niin pitää linnoittautua tänne Bitsin vessaan kattomaan lätkää. Onneksi täällä on hyvä telkkari. Ja paljon TexWillereitä siltä varalta, että lätkämatsissa käy huanosti.
 
No ni. Nyt on riittävästi olusia, tupakkia, makkaraa ja sipsejä lätkämatsin mahdolliseen voittoon tai häviöön.

Koska kukaan ei kutsunut syämään niin pitää linnoittautua tänne Bitsin vessaan kattomaan lätkää. Onneksi täällä on hyvä telkkari. Ja paljon TexWillereitä siltä varalta, että lätkämatsissa käy huanosti.
Niinmuttakun eihän siinä nyt voi käydä huonosti kerta oot vessaan linnottautunut kun eikös sulla ja vessalla ja Suomi-lätkällä ollut se magical touch(y)?
 
Veikkaan, että mun taiassani on kyse siitä, että en tiedä mitä tapahtuu.
Eihä sitten vessaan tartte linnottautua:cautious:...riittää että tekee kuin mä, jos menee liian jännäks: vaihtaa pieneksi toviksi kanavaa - johan tapahtuu(y)! Tai laittaa silmät kiinni ja sormet korviin - ja taas tapahtuu!!

Mutta kerran nyt saat koko pelin ajan olla kaikessa rauhassa Bitchin vessassa niin mie kyllä luulen että ilmassa on taikakertoimia (y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä