The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Arvasin: sun vihreä rinki loppuu, niin yhdellä toisella se alkaa aina vilkkua:D
Sä voit tuijotella vihreitä palluroita vaik maailman tappiin jos se sua huvittaa.
Mulla on tasan tää yks nikki enkä kirjoittele harmaana. Mulla on päällä "muista kirjautumiseni"- asetus niin mä olen kirjautuneena vaikka istuisin nurkkabaarissa.
Toisekseen mulla on semmoinen kutina, että aikas moni tunnistaa meikäläisen tarttematta vilkaista nimimerkkiä. Jo lukion äikkämaikka sanoi, että meikäläisen aineita kun lukee niin ei tartte kattoa kenen nimi on paperin yläkulmassa.
Huolestuttavampaa on se, että samaa sanoi matikan/fysiikan lehtori. Mä kun en koskaan muistanut suoraa kaavaa niin piti käyttää mielikuvitusta.
 
Ai nii. Päivän kannatettavat asiat on hoidettu ja masu on pullollaan kaffia. Ilmaiskirjasaalis jäi tänään olemattomaksi, kiertohyllyt oli täynnä pelkkää energiajätettä.
Joten paikkasin pettymyksen painumalla parturiin.
Nyt ei vähään aikaan luulla hipiksi. 9mm päältä ja 3mm muualta. Kevyt ja kesäinen olo. 14E.
Nyt pari sihiporejuomaa ja sit tarkastamaan nurkkabaarin terassin kevätkunto.
 
Kyllä verholaudan voi poistaa. Usein ne on rakennusvaiheessa "ammuttu" kattoon kiinni eli kattoon tulee nyrkinkokoinen reikä lautaa revittäessä irti.
Rakas pikkusysterini tossa pari vuotta sitten muutti. Ilmoitti kyllä kiltisti mulle ja isosiskolleen, että "äitin perintö on nyt kiinni mun kämppälainassani, lälläspyy". Ihana pikkulisko, tykkään hänestä enemmän kuin hänelle kehtaan tunnustaa.

Mutta toi verholauta... pikkulisko nimittäin päätti, että kuusmetrinen verholauta saa luvan lähteä. Sit hän ihan itse sorkkaraudalla repi siitä irti metrin pätkän ja tuli toisiin ajatuksiin. Sit hän tilas isoveikan paikalle maalaamaan kämpän ja paikkaamaan vahingot. Sillä periaatteella, että olutta ja pitsaa voi toimittaa postiluukun kautta.

Katot, seinät, vanhat taulukoukut tai muut pikkujutut ovat pikkujuttuja. Mut metrin pätkä sorkalla revittyä verholautaa (lastulevyä) vaatikin sit useamman tuumaustupakin, että sen sai palautettua paikalleen. Isoveikan homma on laittaa revityt palat takaisin siten, että kukaan ei huomaa. Helpompaakin olen tehnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Mä tossa raahasin yläkertaan talvikenkiä pari säkillistä ja alkoi ahdistaa kun tajusin että täältä pitää muuttaa syksyllä.

Minne hiivattiin kaikki tavarat mahtuvat?
Mitähän sellaiset pikkuvarastot maksavat?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mistä hän sorkkaraudan sai käsiinsä?

Rakas pikkusysterini tossa pari vuotta sitten muutti. Ilmoitti kyllä kiltisti mulle ja isosiskolleen, että "äitin perintö on nyt kiinni mun kämppälainassani, lälläspyy". Ihana pikkulisko, tykkään hänestä enemmän kuin hänelle kehtaan tunnustaa.

Mutta toi verholauta... pikkulisko nimittäin päätti, että kuusmetrinen verholauta saa luvan lähteä. Sit hän ihan itse sorkkaraudalla repi siitä irti metrin pätkän ja tuli toisiin ajatuksiin. Sit hän tilas isoveikan paikalle maalaamaan kämpän ja paikkaamaan vahingot. Sillä periaatteella, että olutta ja pitsaa voi toimittaa postiluukun kautta.

Katot, seinät, vanhat taulukoukut tai muut pikkujutut ovat pikkujuttuja. Mut metrin pätkä sorkalla revittyä verholautaa (lastulevyä) vaatikin sit useamman tuumaustupakin, että sen sai palautettua paikalleen. Isoveikan homma on laittaa revityt palat takaisin siten, että kukaan ei huomaa. Helpompaakin olen tehnyt.
 
Perkele. :mad::devil:

Pesin painepesurilla terassin että vetäsen siihen puuöljyt kunhan kuivahtaa. Tuo perkeleen munallinen tyyppi joka asuu täällä vaikkei oo sukuakaan meni tarkistamaan työn jäljen "ettet oo hirveesti roiskinut seinille".

Sen verran otti luonnolle että kerroin kuka saa seuraavat viikot roiskia seinille, turha tulla vonkaamaan
 
Perkele. :mad::devil:

Pesin painepesurilla terassin että vetäsen siihen puuöljyt kunhan kuivahtaa. Tuo perkeleen munallinen tyyppi joka asuu täällä vaikkei oo sukuakaan meni tarkistamaan työn jäljen "ettet oo hirveesti roiskinut seinille".

Sen verran otti luonnolle että kerroin kuka saa seuraavat viikot roiskia seinille, turha tulla vonkaamaan
Vaimot!
Ihania nuo olevat, tulevat ja menevät.
Kaiken näkevät, kaiken tekevät.
Ja miehensä on tollo aina

Mut ei yhtä vaimo nää
ei nää kun miestä itkettää
ei naisillakaan viisaus paina.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä