The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuittipoikkiväsynyt ilmottautuu:barefoot:...
..mutta vaikka päivä olikin rankka, kiitos viimehetkien tilannemuutoksien sekä organisointikukkasen kusasemisen, niin tulipa selätysvoitto(y)! Tosin selätysvoitto meinas tulla kotonakin, äksäily sohvalla/olkkarin lattialla/sängyssä houkutteli todella paljon ja silmissäni näin jo itseni koomailemassa mutta reippaanapa lähdin ihmisten ilmoille järkkäämään tuolle yhdelle rakkaalle yllätystä:love:....jää kyllä nähtäväksi onnistuinko siinä*jänskäpänskäilee*:barefoot:

Aurinkoa ja lämpöä, perhosia:love:
Ipanoita:love:

Väsynyt mutta niin onnellinen:love:...monilla tavoin...:)
 
Perkele. :mad::devil:

Pesin painepesurilla terassin että vetäsen siihen puuöljyt kunhan kuivahtaa. Tuo perkeleen munallinen tyyppi joka asuu täällä vaikkei oo sukuakaan meni tarkistamaan työn jäljen "ettet oo hirveesti roiskinut seinille".

Sen verran otti luonnolle että kerroin kuka saa seuraavat viikot roiskia seinille, turha tulla vonkaamaan
....toi kyllä huutaa nyt- mun mielestä:barefoot:*ettii ne juoksukengät lähelle varmuuden vuoksi*- äs ässää(y)

SovintoSeksiä:love:

...sekä terassikuningattaren palvelemista tästä päivästä lähtien koko kesän ajan :). Tai....no kyllä se kuukausikin on ihan jees. Eli se mikä lie ei sukulainen munallinen yksilö saa huolehtia että terassikunigattaren lasi on aina täynnä juotavaa ja ettei kuningattaren tarvitse päätänsä vaivata terassin siisteydestä saati järjestyksestä ja että kuningatar saa terassillaan monipuolisia maku- ja nautintoelämyksiä :)...

Mutta sitä sovinto-olemista kehiin ensin (y)...koska se nyt vaan tuntuu hyvältä:)
 
....toi kyllä huutaa nyt- mun mielestä:barefoot:*ettii ne juoksukengät lähelle varmuuden vuoksi*- äs ässää(y)

SovintoSeksiä:love:

...sekä terassikuningattaren palvelemista tästä päivästä lähtien koko kesän ajan :). Tai....no kyllä se kuukausikin on ihan jees. Eli se mikä lie ei sukulainen munallinen yksilö saa huolehtia että terassikunigattaren lasi on aina täynnä juotavaa ja ettei kuningattaren tarvitse päätänsä vaivata terassin siisteydestä saati järjestyksestä ja että kuningatar saa terassillaan monipuolisia maku- ja nautintoelämyksiä :)...

Mutta sitä sovinto-olemista kehiin ensin (y)...koska se nyt vaan tuntuu hyvältä:)
Paskat minä sovintoseksistä. Tai palvelusta.
Minua ottaa päähän että mun tekeminen pitää mennä tarkistamaan vain siksi että toinen on The Mies.
 
Paskat minä sovintoseksistä. Tai palvelusta.
Minua ottaa päähän että mun tekeminen pitää mennä tarkistamaan vain siksi että toinen on The Mies.
Jaa.

Ehkä heitti huumorilla? Ehkä ajatteli vahingossa ääneen? Ehkä teki molempia ja tsekkas tilanteen vain huomatakseen että - hän on onnekas koska hänellä on vaimo joka osaa ja tekee ja yllättää ihan aina:)

Mutta - itepä tiiät mikä teillä toimii parhaiten. Joten anna mennä sitten pitkin seiniä(y)
 
Ipanat unikuvilla :love:
Talo hiljaisena, mitä nyt astianpesukone ryskää..
...ja kun saan sen hiljaiseksi niin mä kaappaan peiton ja tyynyt itselleni ja uneksin kauniita.

Hyvää yötä, näe kauniita unia ja nuku hyvin :)*pus*
 
Jaa.

Ehkä heitti huumorilla? Ehkä ajatteli vahingossa ääneen? Ehkä teki molempia ja tsekkas tilanteen vain huomatakseen että - hän on onnekas koska hänellä on vaimo joka osaa ja tekee ja yllättää ihan aina:)

Mutta - itepä tiiät mikä teillä toimii parhaiten. Joten anna mennä sitten pitkin seiniä(y)
Näitä aivopieruja sattuu silloin tällöin, pitää tarkistaa työn jälki jos minä teen jotain "äijähommia". Eikä tuo enää opikaan luottamaan mun tekemisiin kun ei oo kohta 35 vuoteen sitä oppinut.

En minäkää mee katsomaan onko ovien takaa tai sängyn alta imuroitu kun ukkokulta siivoaa
 
vierailija
Pussikauppa voittaa aina(y)
Tarkoitin avannepussia, J-pussia ym enkä tosiaan tiedä, kenellä teistä sellainen on. Mutta Suomessa niitä on PALJON!
Elinsiirtoa tuokin tavallaan... Vaikka eihän niitä Syngentan myrkkyjä kenenkään tarvitsisi sietää ollenkaan:sick::poop:
Suolensiirtojakin on tehty, mutta sehän vaatii aina elinkautislääkityksen hyljinnänestoon. Solusalpaajia kaivissiin?

Muitakin syitä on tietysti, mutta pahimpia ne siivousaineet, millä vaurioita on yritetty vähentää/poistaa/hävittää. Nimiä en muista, mutta taisi olla työterveyshuollon sivuilla pidempi artikkeli siitä...
http://www.rakennuslehti.fi/2016/06/nain-suomi-homehtui-hyva-rakentamistapa-sai-aikaan-pahaa-jalkea/
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä