Minä siirryn puhalluksen pariin.Iltaa Kohta alkaa Victoria, muistakaa katsoa.
Minä siirryn puhalluksen pariin.Iltaa Kohta alkaa Victoria, muistakaa katsoa.
....toi kyllä huutaa nyt- mun mielestä*ettii ne juoksukengät lähelle varmuuden vuoksi*- äs ässääPerkele.
Pesin painepesurilla terassin että vetäsen siihen puuöljyt kunhan kuivahtaa. Tuo perkeleen munallinen tyyppi joka asuu täällä vaikkei oo sukuakaan meni tarkistamaan työn jäljen "ettet oo hirveesti roiskinut seinille".
Sen verran otti luonnolle että kerroin kuka saa seuraavat viikot roiskia seinille, turha tulla vonkaamaan
Meilläkin joskus vilkku se punasen palkin sisällä, kiva kuulla ettei nähty näkyjä.Dna lähettää taas sanaa "Grillikylki" on off töllöttimeen. Voisitteko lopettaa sen ystävällisesti, tulee nälkä
Tai sitten nälkäisenä näkee harhoja.Meilläkin joskus vilkku se punasen palkin sisällä, kiva kuulla ettei nähty näkyjä.
Paskat minä sovintoseksistä. Tai palvelusta.....toi kyllä huutaa nyt- mun mielestä*ettii ne juoksukengät lähelle varmuuden vuoksi*- äs ässää
SovintoSeksiä
...sekä terassikuningattaren palvelemista tästä päivästä lähtien koko kesän ajan . Tai....no kyllä se kuukausikin on ihan jees. Eli se mikä lie ei sukulainen munallinen yksilö saa huolehtia että terassikunigattaren lasi on aina täynnä juotavaa ja ettei kuningattaren tarvitse päätänsä vaivata terassin siisteydestä saati järjestyksestä ja että kuningatar saa terassillaan monipuolisia maku- ja nautintoelämyksiä ...
Mutta sitä sovinto-olemista kehiin ensin ...koska se nyt vaan tuntuu hyvältä
Mutta kun en syö grillikylkeä. Se siinä hauskaa olikin. Jos ois vilkkunut vaikka pizza niin ois ollut jotain järkeä.Tai sitten nälkäisenä näkee harhoja.
Grillikyli ja päälle homermainen ilme ja kuola valuu suusta.
GRILLIKYLKIÄ.Nyt hammaspyykki ja sitten ohjelman pariin. Öitä
Luulee sinua naiseksi?Paskat minä sovintoseksistä. Tai palvelusta.
Minua ottaa päähän että mun tekeminen pitää mennä tarkistamaan vain siksi että toinen on The Mies.
Tai sitten nälkäisenä näkee harhoja.
Grillikyli ja päälle homermainen ilme ja kuola valuu suusta.
Paskat minä sovintoseksistä. Tai palvelusta.
Minua ottaa päähän että mun tekeminen pitää mennä tarkistamaan vain siksi että toinen on The Mies.
Jaa.Paskat minä sovintoseksistä. Tai palvelusta.
Näitä aivopieruja sattuu silloin tällöin, pitää tarkistaa työn jälki jos minä teen jotain "äijähommia". Eikä tuo enää opikaan luottamaan mun tekemisiin kun ei oo kohta 35 vuoteen sitä oppinut.Jaa.
Ehkä heitti huumorilla? Ehkä ajatteli vahingossa ääneen? Ehkä teki molempia ja tsekkas tilanteen vain huomatakseen että - hän on onnekas koska hänellä on vaimo joka osaa ja tekee ja yllättää ihan aina
Mutta - itepä tiiät mikä teillä toimii parhaiten. Joten anna mennä sitten pitkin seiniä
Ei vastannut..."Novartis on maailman johtavia elinsiirtolääkkeiden kehittäjiä."
Löytyykö sen logoa mistään?
Nähdäänkö jossain suorana lähetyksenä?
Tarkoitin avannepussia, J-pussia ym enkä tosiaan tiedä, kenellä teistä sellainen on. Mutta Suomessa niitä on PALJON!Pussikauppa voittaa aina