The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta höpöt :love:
Mie olin hereillä klo 8,ekan kerran klo 7 :)

Aamupala syöty ja hörppäsin toffeeteetä :)
Aurinko paistaa,vähän viilee ilma.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
...ja pehmeetä huomenta :)!
Mie oon kyllä tämän päivän ihan kokonaan töttöröö:D, tuli nukuttua pitkästä aikaa pitkään ja liian hyviä unia nähden:oops:...

Ipanatkin nukkuivat pitkään mutta - kimpoilevat jo ulkona; veljekset viipottavat fillareilla, tosin poikalössi kaahas just jarrut huutaen tuohon pihaan:D ja tirpana tanssii olohuoneessa ilmapallomerensä keskellä:D:love:...

Mä oon aamupalalla: kaurapuuroa, mustaviiniherukoita ja kupillinen:notworthy:...kahvia:coffee:...
 
Mikä muu tapa voikaan olla parempi juhlistaa työläisten omaa juhlapäivää kuin....laittaa peffa jalkoineen liikkeelle ja tarttua kiinni askareisiin(y)
Pesukone saakin olla ahkerana, talvivaatteita jos sais urakalla pestyksi ja kuivumaan ulos:), kone on jo pyörimässä... Tirpanan sain houkuteltua imuroimaan:love:

Ja tiiätkö mitä?*huokasee ihastuksissaan*
Parvakkeelta huomasin että pikkuisten sinililjojen lisäksi pihamaalle on tupsahtanut muutama krookuskin:love:...jos pääsis haravan varteen rapsuttelemaan ja nauttimaan :)

Ihanaa päivää sulle :)!
 
Päivää kettinkiin ja hyvää vappua.

Ja mitä silmäni näkevätkään. Kun kaltaiseni kiltti ja kaino mies eilen siirsi takamuksensa sohvalle ja alkoi viattomasti katsomaan leffaa niin tämä muuttui oitis sexyketjuksi.
Mutta kiltisti varjelitte viattomia silmiäni ja odotitte, että olen varmasti sohvalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Päivää vaan :)
Hyvä että odottivat, olisivat joutuneet estolistalle koko kööri :)


Päivää kettinkiin ja hyvää vappua.

Ja mitä silmäni näkevätkään. Kun kaltaiseni kiltti ja kaino mies eilen siirsi takamuksensa sohvalle ja alkoi viattomasti katsomaan leffaa niin tämä muuttui oitis sexyketjuksi.
Mutta kiltisti varjelitte viattomia silmiäni ja odotitte, että olen varmasti sohvalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä