En mä nyt niin sanonutkaan että pitäisEn ole käsityöihminen, toisekseen, ei kai se niin hieno lätsä ole että pitäisi.
En käynyt rippikouluakaan, askartelenko raamatun?
Jees,en mäkään siitä oo ikinä tykänny ja aikoinaan oisin ollu ostamati....no en mä kyllä siitä mitään maksanutkaan kun sen sain.Hyvä kun sanoit tuon. Kotimaisissa vanhoissa elokuvissa se on ylikorostettu. Mulla on, mutta kertaakaan en ole käyttänyt. Joku siinä vaan niin kamalasti tökkii... Varmaan liikaa katsonut niitä elokuvia?
Olipa mukavaa tarinaa äsken telkkarissa Kirsiltä, kun oli Arto Nybergin vieraana
ykkönen oli ihan parasYsiltä alkaa mahtava taidepläjäys Foxilla: Robocop3
Olisin kyllä vappuaatoksi toivonut jotain Arskapläjäystä.
Sinähän ootkin tuo tyyppi:Päivää taas
Senki pervåilta nahkatattia tännekkin
"... lähetyksessä haastateltavina Kolumbiaan muuttava hyvinvointivalmentaja Kirsi Salo, palkittu kanteleensoittaja Maija Kauhanen sekä pullotettua ilmaa myyvä Jouni Aura."Olipa mukavaa tarinaa äsken telkkarissa Kirsiltä, kun oli Arto Nybergin vieraana
Miksi ihmeessä? Kirjanoppineiden oheilla on homekoulut tehty ym...Haluan kyllä ilmanmuuta että oma tytär käy lukion.
Huomenia, hyvin ehdit vappuun mukaanHuomenta
Valvoin viime yön. Päivä meni nukkuessa.
Tässä enää mitään jaksa. Olen vieläkin sängyssä. Menin nukkuu n. 11.00 aamulla.Huomenia, hyvin ehdit vappuun mukaan
Ja melkosen minisillä unilla itekin meen, viime yö meni ihan kukkuessa kun ipanat järjesti yötilanteita...että ihan täyshihityskunnossa ja tod hörhönä oon tänään menny, ei oo voinu kuin nauraa itellensä!
Sängyssä on hyvä olla...Tässä enää mitään jaksa. Olen vieläkin sängyssä. Menin nukkuu n. 11.00 aamulla.
Älä nyt wappuna jaksa. Ota simaa JA raffeliraksuja.Paheksun