The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oi, ilta-aurinko:love:!
Päivän aikana tuli kaikkea mahdollista, vettäräntäälunta, niin nyt on ulkona kaunista:)...

Aika rauhallisilta näytti toistaiseksi juhlafiilis teillä ja turuilla, vain kolmet iän kellastamat yo-lakit näin :)....omani on Jossain:barefoot:(edit. siis tallessa se on laatikossaan mutta jossain:notworthy: )...ei keiku pääkkösessäni sitä kaunistamassa, ei, tänäkään vuonna :)
 
Viimeksi muokattu:
Oi, ilta-aurinko:love:!
Päivän aikana tuli kaikkea mahdollista, vettäräntäälunta, niin nyt on ulkona kaunista:)...

Aika rauhallisilta näytti toistaiseksi juhlafiilis teillä ja turuilla, vain kolmet iän kellastamat yo-lakit näin :)....omani on Jossain:barefoot:(edit. siis tallessa se on laatikossaan mutta jossain:notworthy: )...ei keiku pääkkösessäni sitä kaunistamassa, ei, tänäkään vuonna :)
Meikäläisen yo-lakki jäi kototönön ullakolle. Ei aavistustakaan missä se nyt on.
 
Meikäläisen yo-lakki jäi kototönön ullakolle. Ei aavistustakaan missä se nyt on.
No mutta, se nyt vaan on lakki :). Mä jopa aamulla unenpöpperöisenä, kun ipanoiden kans tuli yllättäen nämä valkolakit puheeksi, ristin sen vappuhatuksi:D:oops:...

Monen monen vuoden ajan en edes tiennyt missä se mun lakki on kunnes tässä syksyllä monen muun muistorikkaan asian ja esineen keskellä törmäsin siihen.... Kaksi kertaa sitä olen pääkkösessäni pitänyt. Mutta noi vanhat kellastuneet lakit, niissä vaan on sitä jotain mikä läikähdyttää:love:...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
vierailija
Hei, oikeesti, sä voit vaikka halutessas tehdä semmosen :)

Sitäpaitti elämän koulu rikastuttaa paljon enemmän kuin joku random lätsä :)
Hyvä kun sanoit tuon. Kotimaisissa vanhoissa elokuvissa se on ylikorostettu. Mulla on, mutta kertaakaan en ole käyttänyt. Joku siinä vaan niin kamalasti tökkii... Varmaan liikaa katsonut niitä elokuvia?
Olipa mukavaa tarinaa äsken telkkarissa Kirsiltä, kun oli Arto Nybergin vieraana:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä