vierailija
Päivää taas
Päivää taas
Mä oon kuullut että haukotus tarttuu mutta että röyhtäilykin...jopas jotakin, soriiii...Sun röyhtäily tarttui
Muuten olen kanssasi täysin samaa mieltä mutta tossa kuvassa ei näy yhtään koiran paskaa, sensijaan siinä näkyy ihmisten jättämää ''paskaa'' mikä ei ees maadu yhtä nopeesti kuin koiran/kissan paska maatuu luonnosta. *kipittää hirveen nopeeta karkuun*
Mä oon kuullut että haukotus tarttuu mutta että röyhtäilykin...jopas jotakin, soriiii...
Otin pakastimesta vanhan makkarasoossin.
En vaan muista mitä makkaraa siinä on. Toivottavasti jotain sellaista missä on paljon lisäaineita, natriumglutamaattia, geenimuunneltua viljaa ja antibiootilla ruokittua lehmää. Tykkään elää vaarallisesti.
Joo. Nyt mä vaan olen huolissani siitä, että saanko mä tarpeeksi torjunta- ja lisäaineita. Kaupan kaljassa ja jallussa niitä ei välttämättä ole.Pussikaljakauppa voittaa aina
Konjakki täällä sisältyy huonevuokraan tarjoilijoineenJoo. Nyt mä vaan olen huolissani siitä, että saanko mä tarpeeksi torjunta- ja lisäaineita. Kaupan kaljassa ja jallussa niitä ei välttämättä ole.
Konjakissa kuulemma olis mutta se on turhan tyyristä ryypättäväksi.
Hitto kun mulla ei o noin hyvää vuokrasopimusta.Konjakki täällä sisältyy huonevuokraan tarjoilijoineen
Wuhuu, come to mama!Konjakki täällä sisältyy huonevuokraan tarjoilijoineen
Mukavan näköinen hoitsu antaskohan tuo vierihoitooWuhuu, come to mama!
En ihmettele yhtään että Majuri tykkäät huonepalvelusta kun on tuollasia hoitsuja
Meikäläisen yo-lakki jäi kototönön ullakolle. Ei aavistustakaan missä se nyt on.Oi, ilta-aurinko!
Päivän aikana tuli kaikkea mahdollista, vettäräntäälunta, niin nyt on ulkona kaunista...
Aika rauhallisilta näytti toistaiseksi juhlafiilis teillä ja turuilla, vain kolmet iän kellastamat yo-lakit näin ....omani on Jossain(edit. siis tallessa se on laatikossaan mutta jossain )...ei keiku pääkkösessäni sitä kaunistamassa, ei, tänäkään vuonna
No mutta, se nyt vaan on lakki . Mä jopa aamulla unenpöpperöisenä, kun ipanoiden kans tuli yllättäen nämä valkolakit puheeksi, ristin sen vappuhatuksi...Meikäläisen yo-lakki jäi kototönön ullakolle. Ei aavistustakaan missä se nyt on.
Hei, oikeesti, sä voit vaikka halutessas tehdä semmosenMulla ei ole valkolakkia missään,
elämmän koulusa ei niitä jaeta.
En ole käsityöihminen, toisekseen, ei kai se niin hieno lätsä ole että pitäisi.Hei, oikeesti, sä voit vaikka halutessas tehdä semmosen
Sitäpaitti elämän koulu rikastuttaa paljon enemmän kuin joku random lätsä
Eip oo mullakaanMulla ei ole valkolakkia missään,
elämmän koulusa ei niitä jaeta.
Hyvä kun sanoit tuon. Kotimaisissa vanhoissa elokuvissa se on ylikorostettu. Mulla on, mutta kertaakaan en ole käyttänyt. Joku siinä vaan niin kamalasti tökkii... Varmaan liikaa katsonut niitä elokuvia?Hei, oikeesti, sä voit vaikka halutessas tehdä semmosen
Sitäpaitti elämän koulu rikastuttaa paljon enemmän kuin joku random lätsä
Hyi meitä.Eip oo mullakaan