Kortisoni isona annoksina pitkään käytettynä on riskitekijä kaihissa,riskitekijöitä on monta,mun miehellä on toinen silmäsairaus
Kortisoni ei ole ainut syy kaihille,niitä on useita.Olen googlaillut aikoinaan ja tehnyt aiheesta yhden sivunkin
Mukavaa päivääJospa ois fiksu ja hakisi sapuskatarpeen ennen iltapäivän ruhkia.
Kivaa päivää kaikille!
No enkä kerjää!
Tiedän, niin monia muitakin.
Joo ja voi karttaa jatkossa sitä, Tosiaan, hyvä näkö tulee leikkauksen jälkeenVoi persiinsuti. Nyt saa sit tuotakin pelätä tulevaisuudessa.
Tosin, onneksi sen usein voi leikata.
mitäPitäs pestä ja silittää kauluspaitoja ja hameita, aamulla lähtö Baltian porukalle vittuilemaan
Sie se oot ihanaAurinko
Lämmintä
Lintujen l a u l u a
Kevään ensimmäinen perhonen
Perjantai
Kahvia
Tuu tänne sieltä, saat lämpimän halauksen*halaaruttaan*...ihanaa päivää sulle . Nauti ja rentoudu ja ole onnellinen
Olen jo matkalla! Mihinkäs junaan mun pitäis Pasilassa hypätä?Tuu tänne sieltä, saat lämpimän halauksen*halaaruttaan*...ihanaa päivää sulle . Nauti ja rentoudu ja ole onnellinen
Mie oon kuule ihan hiien väsynyt ja sen myötä ihan hervottomassa olotilassaSie se oot ihana
Ihanaa viikonloppua sinne
En voi vielä rentoutua. Olen töissä.Aurinko
Lämmintä
Lintujen l a u l u a
Kevään ensimmäinen perhonen
Perjantai
Kahvia
Tuu tänne sieltä, saat lämpimän halauksen*halaaruttaan*...ihanaa päivää sulle . Nauti ja rentoudu ja ole onnellinen
Kiesus sentään, semmoseen tietty mikä tulee tänne, miten ne junat ei voi tietää sitä reittiä tänne jumalanseläntakuisentaakse...mutta älä kysy multa, hiiestäkö mä sikäläisiä junia tiiän, mä eksyn tuurillani jo takamettäänOlen jo matkalla! Mihinkäs junaan mun pitäis Pasilassa hypätä?
Oukkei, mutta tee duunihommelit kivan rennolla mielellä, sujuu paremmin...En voi vielä rentoutua. Olen töissä.
Eli runsasta myötätuulta havaittavissa...pikkasen pitää olla vastaistakin että tajuaa sitten aikanaan nauttia lempeästä tuulen työntämisestä perhosineen kaikkineenTähän päivään on mahtunut naurua, perhosia mahanpohjassa, pettymystä, itkua, hammastenkiristelyä, takkuista tukkaa, lievää mitt vit -olotilaa sekä suunnatonta iloa...ai minkäkö takia? No ehän mä sitä tänne kerro Niin mutt joo, nytkin kutittaa mahanpohjassa perhoset (Ei mitenkään pervolla tavalla Rättis!)..
Jännä miten uuet päivät voivatkaan yllättää pientä kulkijaa.
Ai niin, ostin kengätkin! 36n kavioon passelit, niittiä ja solkee ja korkoo
Kiitos muru@Kais - hienoa että leikkaus on ohi ja se sujui hyvin, varmasti helpottaa teitä kumpaakin. Nyt vain maltillista toipumista niin hyvä tulee
Nauttikaa yhdessäolostanne muruset
Tähän päivään on mahtunut naurua, perhosia mahanpohjassa, pettymystä, itkua, hammastenkiristelyä, takkuista tukkaa, lievää mitt vit -olotilaa sekä suunnatonta iloa...ai minkäkö takia? No ehän mä sitä tänne kerro Niin mutt joo, nytkin kutittaa mahanpohjassa perhoset (Ei mitenkään pervolla tavalla Rättis!)..
Jännä miten uuet päivät voivatkaan yllättää pientä kulkijaa.
Ai niin, ostin kengätkin! 36n kavioon passelit, niittiä ja solkee ja korkoo