• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kortisoni isona annoksina pitkään käytettynä on riskitekijä kaihissa,riskitekijöitä on monta,mun miehellä on toinen silmäsairaus
 
  • Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
Sie se oot ihana :love:
Ihanaa viikonloppua sinne :)
Mie oon kuule ihan hiien väsynyt ja sen myötä ihan hervottomassa olotilassa:ROFLMAO::barefoot:
Kroppa on makuinen, vallankin pakarat, mutta se on vaan semmosta kivaa tunnetta:)...

Täällä oli muuten aamulla auton ikkunan ihan törkeessä jäässä:mad:. Siis oikeesti, umpijääpinnassa, semmosessa että raapalla ei saanut kuin pikkiriikkisen alun jääpintaan...ei vaikka puhui ja sihisi turkkiakin:notworthy:...
Mutta nyt kun kattoo ulos....ei moisia oikein muistakaan:love:..paitsiettä muistaa koska oli niin gamalaa mutta se on jo mennyttä(y)

Eikä muuten tää kahvi taaskaan tee ololleni hyvää vaan taijan mennä entistä.....no joo, kyllä te jo mut tiiätte:oops::barefoot:..yritän olla...
 
Ulko-ovi käy taas selälleen jatkuvasti :D...kauheella älämölöllä nuo kaks saivat itsensä vihdoinkin ulos riekkumaan kavereittensa kanssa:)

Mä tasoittelen fiilistä tuon yhden potilaan kanssa:love:
Mutta oi että kun toi aurinko on vaan niin.....ihuna*huokailee*:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tähän päivään on mahtunut naurua, perhosia mahanpohjassa, pettymystä, itkua, hammastenkiristelyä, takkuista tukkaa, lievää mitt vit o_O -olotilaa sekä suunnatonta iloa...ai minkäkö takia? No ehän mä sitä tänne kerro :D Niin mutt joo, nytkin kutittaa mahanpohjassa perhoset (Ei mitenkään pervolla tavalla Rättis!)..

Jännä miten uuet päivät voivatkaan yllättää pientä kulkijaa.

Ai niin, ostin kengätkin! 36n kavioon passelit, niittiä ja solkee ja korkoo:love::love:
 
Tähän päivään on mahtunut naurua, perhosia mahanpohjassa, pettymystä, itkua, hammastenkiristelyä, takkuista tukkaa, lievää mitt vit o_O -olotilaa sekä suunnatonta iloa...ai minkäkö takia? No ehän mä sitä tänne kerro :D Niin mutt joo, nytkin kutittaa mahanpohjassa perhoset (Ei mitenkään pervolla tavalla Rättis!)..

Jännä miten uuet päivät voivatkaan yllättää pientä kulkijaa.

Ai niin, ostin kengätkin! 36n kavioon passelit, niittiä ja solkee ja korkoo:love::love:
Eli runsasta myötätuulta havaittavissa:)...pikkasen pitää olla vastaistakin että tajuaa sitten aikanaan nauttia lempeästä tuulen työntämisestä perhosineen kaikkineen(y)

Anna perhosten vain lepatella ihan joka paikassa, oot ansainnut sen:love:...I'm happy for you honey:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tähän päivään on mahtunut naurua, perhosia mahanpohjassa, pettymystä, itkua, hammastenkiristelyä, takkuista tukkaa, lievää mitt vit o_O -olotilaa sekä suunnatonta iloa...ai minkäkö takia? No ehän mä sitä tänne kerro :D Niin mutt joo, nytkin kutittaa mahanpohjassa perhoset (Ei mitenkään pervolla tavalla Rättis!)..

Jännä miten uuet päivät voivatkaan yllättää pientä kulkijaa.

Ai niin, ostin kengätkin! 36n kavioon passelit, niittiä ja solkee ja korkoo:love::love:
:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä