Mies tuli kotiin. Meen tsemppaamaan häntä pesukoneen putsauksessa.
Mitä siellä on? Nykyään monessa paikassa on hyvää kahvia, kun ei pilaa sitä surkeilla maidoilla:Toivottavasti siellä on parempaa kahvia kuin Keravan Nesteellä.
Mies tuli kotiin. Meen istumaan pesukoneen päälle.
Mä lorautan huoltoasemilla kahvin sekaan kermaa. ei sitä muutoin juo, ei sit millään.Mitä siellä on? Nykyään monessa paikassa on hyvää kahvia, kun ei pilaa sitä surkeilla maidoilla:
http://www.ts.fi/uutiset/talous/1074199503/Eettisen+kahvin+kysynta+ja+tarjonta+kasvussa
Mä lorautan huoltoasemilla kahvin sekaan kossua. ei sitä muutoin juo, ei sit millään.
Piiskaa se!Sinä siis manasit perkeleen esille
Olen vuosikaudet huuhdellut sen jokaisen pesun jälkeen. Muuten särkyy kone *ennenaikojaan*. Tiskikoneessa ei voi jättää tekemättä ollenkaan... Mitä ohjekirjoissa mahtaa lukea?Nukkasihti oli aika sotkussa. Nyt puhdistuspesu ja sen jälkeen pulveripesu
Tsot tsot. Kohta siut piiskataan.Piiskaa se!
Juuh, jää vain roskat jäljelle kun on syöty.Roskaruokaa
Onhan mulla vuosien kokemus viranomaisten pelleilystä ihmisten kustannuksellaPaulan ajattelu on näköjään vaarallista..just tänään mietin että onkohan paula jossain kun ei oo näkynyt mutt vielä mitä ...
Roskaruokaa?Roskaruokaa
Eipä ytuo Mika Puhtokaan voi arvata, kuinka vähällä potias saattaa oilata kaikki hyvät koeilut. Huomasin tuota tiivistelmää lukiessa, et esimerkiksi statiineita ovat testanneet suolisairailla - ilman *toivottavaa* tulosta - mikä se sitten lienee?Ne eivät tiedä, kuinka paljon saat lääkehiiltä. Silloin hylkimisenestolääkkeet eivät vaikuta. Ja saathan sinä sitä useinkin karkeissa? Ei siinä toivomiset auta yhtään
Missä ihmeen välissä te ootte lapsen ehtineet tekemään?Iltatoimet ja sitten nukkumaan
Oli hyvää.Hyvältä näyttää