Pesukone lopetti. Pitäisi varmaan avata nukkasihti, tehdä puhdistuspesu koneelle ja vielä kerran avata sihti. Mutta kun väsyttää.
Niin on. Kas kun ei pieniä ukkoja.Rakeita ja räntää vuorotellen. Hassu sää.
Tais täälläkin lopettaa. Tuli hiljaista.Pesukone lopetti. Pitäisi varmaan avata nukkasihti, tehdä puhdistuspesu koneelle ja vielä kerran avata sihti. Mutta kun väsyttää.
Milloinhan partsille uskaltaisi laittaa kesäkukkia? Näillä keleillä orvokit on hyviä.Niin on. Kas kun ei pieniä ukkoja.
Varmaan toukokuun lopulla.Milloinhan partsille uskaltaisi laittaa kesäkukkia? Näillä keleillä orvokit on hyviä.
Täällä ollut, ihme kyllä, auringonpaistettakin tänään Ihan pikkiriikkisen hetken tuli aiemmin lunta mutta se loppui aikaa sitten jo.Rakeita ja räntää vuorotellen. Hassu sää.
Minähän en kurkumaakaan käytä jatkuvasti, vaan ainoastaan kipuun, jos sellaista ilmenee joskus.Tulli löysi juuri kurkumasta ja muistakin aineista syöpää aiheuttavaa kemikaalia.
Koneet on värikoodattu. Naisilla hääpuku on valkoinen, joten myöskin naisille kuuluvat koneet ovat valkoisia. Miehen hääpuku on muun värinen, yleensä musta joten mustat ja muut kuin valkoiset koneet kuuluvat miehille.Pesukone pitää vedenpoiston aikana outoa kurluttavaa ääntä. Ei nyt jaksais enää. Pitäiskö säästää miehelle tuo homma
Sinä siis manasit perkeleen esillePaulan ajattelu on näköjään vaarallista..just tänään mietin että onkohan paula jossain kun ei oo näkynyt mutt vielä mitä ...
Jooh...Sinä siis manasit perkeleen esille
Laitanpa lopunkin uutisen tuosta, kun oli aika harvinainen. Sudan- jauheesta olen kuullut kyllä kauan sitten enkä käytä chiliä - paitsi sitä omakasvattamaa, mikä oli niin ihanaaPaulan ajattelu on näköjään vaarallista..just tänään mietin että onkohan paula jossain kun ei oo näkynyt mutt vielä mitä ...
On tainnu syövyttää joSyövyttäköön kurkuma aivosi
Ai ai sua,sä manasit Paulan tänne !Paulan ajattelu on näköjään vaarallista..just tänään mietin että onkohan paula jossain kun ei oo näkynyt mutt vielä mitä ...
Häpeä edes minuuttiJooh...
Rakeita & auringonpaistetta vuorotellenRakeita ja räntää vuorotellen. Hassu sää.
Olen ehtinyt lukea muutaman kirjan aiheesta kauan sittenOn tainnu syövyttää jo
Toivottavasti siellä on parempaa kahvia kuin Keravan Nesteellä.Mä oon varmaan huomenna aamulla n. 8 aikaan meikun kaffilassa kaffella
Aha. Itse olen jo ollut tovin töissä.Mä oon varmaan huomenna aamulla n. 8 aikaan meikun kaffilassa kaffella
On sielläToivottavasti siellä on parempaa kahvia kuin Keravan Nesteellä.
*Menee housut kintussa polvilleen*