The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa:)
Oi sinua ja teitä:)!! Joko ootte ihan intopinkeinä? Milloin muutatte? Mitäs pikkutoffonen on mieltä? Muuttuuko koulumatka mitenkä? Joko on suunnitellut oman huoneensa remppaa?*tärinöissään ja tohkeissaan teijen puolesta*
- kyllä, en malta odottaa
- tykkäsi ja sitten tuli itku, ei ymmärrä mitä on muuttaminen
- muksun huone on eka, mikä tulee valmiiksi ja ollaan jo käyty yhdessä valitsemassa verhot ja tapetit ja matto
- hiukan, mutta kävelytietä pitkin pääsee

Tänään olen tilannut lattianäytepalan sekä uusia koneita keittiöön. Löysin maailman parhaan tiskarin. Alakori nousee nivelen avulla yläkorin tasolle, ei enää astioiden koukkimista lattiatasosta :D Mun selkä kiittää (y)
 
- kyllä, en malta odottaa
- tykkäsi ja sitten tuli itku, ei ymmärrä mitä on muuttaminen
- muksun huone on eka, mikä tulee valmiiksi ja ollaan jo käyty yhdessä valitsemassa verhot ja tapetit ja matto
- hiukan, mutta kävelytietä pitkin pääsee

Tänään olen tilannut lattianäytepalan sekä uusia koneita keittiöön. Löysin maailman parhaan tiskarin. Alakori nousee nivelen avulla yläkorin tasolle, ei enää astioiden koukkimista lattiatasosta :D Mun selkä kiittää (y)
Uijuijuijui, miten ihanaa:love:!!

Yhdessä kun oääsette tekemään ja laittelemaan ja...ihana suloinen pikkutoffonen, toki pitää itkutkin tirauttaa ja aikanaan hyvästit heittää vanhalle kodille:love:..mutta uudessa kodissa teette uusia kauniita hetkiä, elämyksiä ja muistoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä