Oliskos toi nyt sitten rangaistus vai palkkioTaitaapi olla istumapaikka tuhmille tyvärille
Oliskos toi nyt sitten rangaistus vai palkkioTaitaapi olla istumapaikka tuhmille tyvärille
Tiijä sitten, isotissisen vuohenpäällä ja sorkilla varustetun äijän kanssa ikuisuuven siinä istuskella. No kummemmistaki olhan pöksyt märkinä, kävis tuoki vissiin?Oliskos toi nyt sitten rangaistus vai palkkio
Tiijä sitten, isotissisen vuohenpäällä ja sorkilla varustetun äijän kanssa ikuisuuven siinä istuskella. No kummemmistaki olhan pöksyt märkinä, kävis tuoki vissiin?
Älä etes vilkaise etusivulla mainostettua ummetuslääkintää.Hetken kun on puis niin jo on jutut kuvineen taas semmoset että posket ja korvat punasina saa lueskella...
..mie tulin...
..saunasta
...onneks ei kerta vuoteen piisaa ollenkaan
En mä vuohenpäästä & sorkista ainakaan tykkääTiijä sitten, isotissisen vuohenpäällä ja sorkilla varustetun äijän kanssa ikuisuuven siinä istuskella. No kummemmistaki olhan pöksyt märkinä, kävis tuoki vissiin?
Älä etes vilkaise etusivulla mainostettua ummetuslääkintää.
Hyvä ku tulitHetken kun on puis niin jo on jutut kuvineen taas semmoset että posket ja korvat punasina saa lueskella...
..mie tulin...
..saunasta
Tuleminen on hyvästäHyvä ku tulit
Niih onTuleminen on hyvästä
Minäki tulin, sisälle..Tuleminen on hyvästä
IltaaIltaa
- kyllä, en malta odottaaIltaa
Oi sinua ja teitä!! Joko ootte ihan intopinkeinä? Milloin muutatte? Mitäs pikkutoffonen on mieltä? Muuttuuko koulumatka mitenkä? Joko on suunnitellut oman huoneensa remppaa?*tärinöissään ja tohkeissaan teijen puolesta*
jääpalat viilentää kivasti ja sulaa... pisarat tippuu ja valuu pitkin...Lähdenkin tästä hakemaan jääpaloja..
..tosin eipä nekään kyllä taija auttaa nyt....
Uijuijuijui, miten ihanaa!!- kyllä, en malta odottaa
- tykkäsi ja sitten tuli itku, ei ymmärrä mitä on muuttaminen
- muksun huone on eka, mikä tulee valmiiksi ja ollaan jo käyty yhdessä valitsemassa verhot ja tapetit ja matto
- hiukan, mutta kävelytietä pitkin pääsee
Tänään olen tilannut lattianäytepalan sekä uusia koneita keittiöön. Löysin maailman parhaan tiskarin. Alakori nousee nivelen avulla yläkorin tasolle, ei enää astioiden koukkimista lattiatasosta Mun selkä kiittää