vierailija
täh?Pitäs pestä ja silittää kauluspaitoja ja hameita, aamulla lähtö Baltian porukalle vittuilemaan
täh?Pitäs pestä ja silittää kauluspaitoja ja hameita, aamulla lähtö Baltian porukalle vittuilemaan
Sellaisen pikkusen hirsimökin oman maan puista voi tehdä itsekin, jos on vähän maata. Grand design- ohjelmassa ne vuokraa rahapulassa sen entisen talon, missä asuvat rakennusajan. Rantapaikassa sellainenkin maksaa tuhottomasti, mutta esimerkiksi tässä ei ei näy mitään vikaaMä kyllä ennemminkin sellaista suomalaista vanhantyylistä päärakennusta himoan. Kallion päällä kivet ja siitä ylöspäin hirsistä.
Ei ooKissat ja koirat on ihania
Betoni ilman rautaa on yhtä tyhjän kanssa. Tai vahingoksi.
Jos betonia käyttää muurauslaastina niin sauma kyllä kestää mutta tiilet tai kivet ei niinkään.
Joten kerrohan turhalle rehkimisellesi paremmat perusteet.
Äläkä ymmärrä väärin. Pidän sinusta hurjasti, mutta mulle saa totisesti perustella miksvitussa kiviaita tarttee betonia.
Opin myös, että minttu raapii pyllyä. Tai sitten luin jotain väärin.
Eikö sun kannattais se ammattitaito käyttää sellaiseen, että saat tehdä sitä mitä osaat, siitä mistä tykkäät. Vähän niinkuin Laurin taloissa, mutta korjaamalla vanhaa entisillä sijoillaan?Jos mä saisin päättää ei betonia käytettäisi yhtään mihinkään.
En ota. Voit jo lopettaa tuon minun viestin nostamisen.Otapa yhteyttä tuonne - ihan itse!
Depoksauta se menemällä portaat alas.Päivää ketjuun & ihanaa perjantaita
Täällä sataa lunta ja aurinko paistaa.
Auu,polvi poksahti ku kävin viemäs roskia ja nousin portaat ylös.
Onko sulla laastari kameran edessä? Ettet ihan tietämättömyyttäåsi poseeraa heille?
Onko sulla laastari kameran edessä? Ettet ihan tietämättömyyttäåsi poseeraa heille?
Hi, Softy!Päivää
Täällä paistaa aurinko. Ja kova tuuli.
Enpä taija lähtee portaille nyt kävelemään mihinkään suuntaan.Depoksauta se menemällä portaat alas.
Auts, pikaista paranemista.Päivää ketjuun & ihanaa perjantaita
Täällä sataa lunta ja aurinko paistaa.
Auu,polvi poksahti ku kävin viemäs roskia ja nousin portaat ylös.
KiittiAuts, pikaista paranemista.
Kiitti murunenKais, polvelle pikaista parantumista*puhaltaa*
Hyvä kun laitoit kylmää, lepuuta vielä kohoasennossa - josko tois helpotusta... Oo kuin Sheban kuningatar, annat miehen toimia hoitajana