Ei voinu sitten yhtään varotella...meinas tukehdus tulla kun nätisti repeilin suu täynnä omppua
Oli herkkää...
Ei voinu sitten yhtään varotella...meinas tukehdus tulla kun nätisti repeilin suu täynnä omppua
Oli herkkää...
Toi on muuten hyvä ....
Osaako epek niittää viikatteella?
KylläOsaako epek niittää viikatteella?
Ja osaat myös terottaa sen kans.Kyllä
KylläJa osaat myös terottaa sen kans.
EiOnko tuo Johanna Kurkela myös joku pastori tai vastaava, ku hänellä on tuon värinen tukka?
Mä nukuin kaks tuntia jo.Huomenta enjuurikaan nukkunut. Tästä sitten kohti uutta päivää. Onneksi on perjantai
Kuka mieles ku tuota kuuntelet?
Marjaana!Kuka mieles ku tuota kuuntelet?
No, päikkärit sitten: annat vaan unen tulla, kun siihen tulee tilaisuus. Huonompi juttu, jos uni ei tule sittenkään: crp nousee pelkästä valvomisestakin, sanoi joku väitös...Huomenta enjuurikaan nukkunut.
Juotosbetonia.Betoni ilman rautaa on yhtä tyhjän kanssa. Tai vahingoksi.
Jos betonia käyttää muurauslaastina niin sauma kyllä kestää mutta tiilet tai kivet ei niinkään.
Joten kerrohan turhalle rehkimisellesi paremmat perusteet.
Äläkä ymmärrä väärin. Pidän sinusta hurjasti, mutta mulle saa totisesti perustella miksvitussa kiviaita tarttee betonia.
joo olkimajassa on hyvä asuaJuotosbetonia.
Ja koskarakennuspiirustukset ja työmaapäällikkö.
Jos mä saisin päättää ei betonia käytettäisi yhtään mihinkään.
Mä kyllä ennemminkin sellaista suomalaista vanhantyylistä päärakennusta himoan. Kallion päällä kivet ja siitä ylöspäin hirsistä.joo olkimajassa on hyvä asua