Epek, missä pääsee testaa sun pillunnuolenta taitoja
Kissat on kyllä tuolaisia kummia otuksiaMulla oli aikanaan kissa joka tuli hakemaan mua koulusta!
Samoin tuo ryntäsi kummisetää vastaan (koska kummisedällä oli aina sydäntä, keuhkoa tai munuaista kissallekin tuliaisiksi) mutta ikuinen mysteeri on se mistä kissa tiesi kummisedän olevan tulossa jo siinä vaiheessa kun kummisetä teki vasta lähtöä kotiovellaan?
Oli omituinen otus, mutta pikkupojan takaraivoon on iäksi painautunut ajatus siitä, että tommoisiakin on.
Kissat onkin ihan rasittavia otuksia.Kissat on kyllä tuolaisia kummia otuksia
Tottelemaan niitä ei saa. Eikä kande edes yrittää.Kissat onkin ihan rasittavia otuksia.
Eihän ne ees tottele kele!
Ihania ne on,vaikka tosiaan rasittavia joskusKissat onkin ihan rasittavia otuksia.
Eihän ne ees tottele kele!
Voi mutta ei tartte jos ei haluaTottelemaan niitä ei saa. Eikä kande edes yrittää.
Ovat hieman niinku naisia. Ei niit ny oikeestaan voi ymmärtää mut silti niistä voi tykätä.
Sulla on betonimylly aidan väärällä puolella?Iltaa!
Mun päivä: Kaada vettä, lapioi kuivabetonia, vispilöi ja vatkuuta, kaada, kanna aidan yli, lapo ja odota että valuu, lapo ja odota, harpo taas aidan yli, kaada ja tätä toistetaan sit sellaiset ööööbaut sata kertaa.
*tilt*
Ny pari olusta ja sit saunaan ja uni tullee oitis sen perään.
Eikun me tehtiin kivistä sellaista "aitaa" minkä sisälle tulee seuraavaksi multaa ja jotain kukkia. Istutusaltaiksi niitä kai kutsutaan. Ei sinne keskelle voi mitään nostaa kun maasto on ihan vinkulallaan ja kaikenmaailman rojua (ei meidän!) seassa.Sulla on betonimylly aidan väärällä puolella?
Mä olen niin laiska, että en tommoista viittis.
Seli, seli.Eikun me tehtiin kivistä sellaista "aitaa" minkä sisälle tulee seuraavaksi multaa ja jotain kukkia. Istutusaltaiksi niitä kai kutsutaan. Ei sinne keskelle voi mitään nostaa kun maasto on ihan vinkulallaan ja kaikenmaailman rojua (ei meidän!) seassa.
Seli, seli.
Mihin kiviaidassa tarttee betonia?Eikun me tehtiin kivistä sellaista "aitaa" minkä sisälle tulee seuraavaksi multaa ja jotain kukkia. Istutusaltaiksi niitä kai kutsutaan. Ei sinne keskelle voi mitään nostaa kun maasto on ihan vinkulallaan ja kaikenmaailman rojua (ei meidän!) seassa.
Mä tykkään mirreistä kans, ja raakasti tykkäänkin!Kyllä kissat tottelee, ne tottelee sillon kun haluavat jotain ja jos niitä kiinnostaa totella juuri sillä hetkellä...sen takia ne on niin ihania otuksia
Just siksi karmeita otuksia..Kyllä kissat tottelee, ne tottelee sillon kun haluavat jotain ja jos niitä kiinnostaa totella juuri sillä hetkellä...sen takia ne on niin ihania otuksia
Ne saumat valetaan. Käsipelillä. Koska roiskeita ei saa tulla.Mihin kiviaidassa tarttee betonia?
Jos tarttee niin roikalla betonimylly kulkee mukana.
En mä ymmärrä miks homma pitää tehdä vaikeaksi?
Maratonin pääsee autolla puoleen tuntiin. Sitä ei olis edes keksitty jos viestinviejä olis älynnyt käyttää edes viis minsaa etsiäkseen taistelutantereelta elävän hevosen.
Mut kaipa turhaan vuodatetulla hiellä ja verellä on jokin itseisarvo?
Karvallisista vai karvattomista.Mä tykkään mirreistä kans, ja raakasti tykkäänkin!
Jos mies tekee noin niin se laitetaan ulkoruokintaan.Kyllä kissat tottelee, ne tottelee sillon kun haluavat jotain ja jos niitä kiinnostaa totella juuri sillä hetkellä...sen takia ne on niin ihania otuksia
Just siksi hienoja otuksia..
Kaikkinaisista.Karvallisista vai karvattomista.
Ei siinä oo mittään vääntämistä,toiset tykkää kissoista, toiset koirista,molemmat on ihania elukoita.Taasko te väännätte kissat vs koirat.
Betoni ilman rautaa on yhtä tyhjän kanssa. Tai vahingoksi.Ne saumat valetaan. Käsipelillä. Koska roiskeita ei saa tulla.
Eikä mitään betonimyllyjä vaan aggregaatin avulla virtaa saava käsivispilä.
On paikkoja ja on paikkoja ja pieniin paikkoihin ei isoilla vempeleillä sovi mennä. Tai toki sopii mutta työn jälki kärsii.