The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla oli aikanaan kissa joka tuli hakemaan mua koulusta!
Samoin tuo ryntäsi kummisetää vastaan (koska kummisedällä oli aina sydäntä, keuhkoa tai munuaista kissallekin tuliaisiksi) mutta ikuinen mysteeri on se mistä kissa tiesi kummisedän olevan tulossa jo siinä vaiheessa kun kummisetä teki vasta lähtöä kotiovellaan?

Oli omituinen otus, mutta pikkupojan takaraivoon on iäksi painautunut ajatus siitä, että tommoisiakin on.
Kissat on kyllä tuolaisia kummia otuksia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa!

Mun päivä: Kaada vettä, lapioi kuivabetonia, vispilöi ja vatkuuta, kaada, kanna aidan yli, lapo ja odota että valuu, lapo ja odota, harpo taas aidan yli, kaada ja tätä toistetaan sit sellaiset ööööbaut sata kertaa.

*tilt*

Ny pari olusta ja sit saunaan ja uni tullee oitis sen perään.
 
Kissat onkin ihan rasittavia otuksia.
Eihän ne ees tottele kele!
Ihania ne on,vaikka tosiaan rasittavia joskus :D
Mua ainakin kiehtoo kissoissa se,että eivät tee ja tottele jos eivät halua :D:LOL:
Osaa ne myös näyttää kiintymystä ja rakkautta hyvälle emännälle / isännälle ( palvelijalle) kun kohtelee kissaa hyvin. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltaa!

Mun päivä: Kaada vettä, lapioi kuivabetonia, vispilöi ja vatkuuta, kaada, kanna aidan yli, lapo ja odota että valuu, lapo ja odota, harpo taas aidan yli, kaada ja tätä toistetaan sit sellaiset ööööbaut sata kertaa.

*tilt*

Ny pari olusta ja sit saunaan ja uni tullee oitis sen perään.
Sulla on betonimylly aidan väärällä puolella?

Mä olen niin laiska, että en tommoista viittis.
 
Eikun me tehtiin kivistä sellaista "aitaa" minkä sisälle tulee seuraavaksi multaa ja jotain kukkia. Istutusaltaiksi niitä kai kutsutaan. Ei sinne keskelle voi mitään nostaa kun maasto on ihan vinkulallaan ja kaikenmaailman rojua (ei meidän!) seassa.
Mihin kiviaidassa tarttee betonia?

Jos tarttee niin roikalla betonimylly kulkee mukana.
En mä ymmärrä miks homma pitää tehdä vaikeaksi?

Maratonin pääsee autolla puoleen tuntiin. Sitä ei olis edes keksitty jos viestinviejä olis älynnyt käyttää edes viis minsaa etsiäkseen taistelutantereelta elävän hevosen.

Mut kaipa turhaan vuodatetulla hiellä ja verellä on jokin itseisarvo?
 
Mihin kiviaidassa tarttee betonia?

Jos tarttee niin roikalla betonimylly kulkee mukana.
En mä ymmärrä miks homma pitää tehdä vaikeaksi?

Maratonin pääsee autolla puoleen tuntiin. Sitä ei olis edes keksitty jos viestinviejä olis älynnyt käyttää edes viis minsaa etsiäkseen taistelutantereelta elävän hevosen.

Mut kaipa turhaan vuodatetulla hiellä ja verellä on jokin itseisarvo?
Ne saumat valetaan. Käsipelillä. Koska roiskeita ei saa tulla.
Eikä mitään betonimyllyjä vaan aggregaatin avulla virtaa saava käsivispilä.

On paikkoja ja on paikkoja ja pieniin paikkoihin ei isoilla vempeleillä sovi mennä. Tai toki sopii mutta työn jälki kärsii.
 
Ne saumat valetaan. Käsipelillä. Koska roiskeita ei saa tulla.
Eikä mitään betonimyllyjä vaan aggregaatin avulla virtaa saava käsivispilä.

On paikkoja ja on paikkoja ja pieniin paikkoihin ei isoilla vempeleillä sovi mennä. Tai toki sopii mutta työn jälki kärsii.
Betoni ilman rautaa on yhtä tyhjän kanssa. Tai vahingoksi.
Jos betonia käyttää muurauslaastina niin sauma kyllä kestää mutta tiilet tai kivet ei niinkään.

Joten kerrohan turhalle rehkimisellesi paremmat perusteet.

Äläkä ymmärrä väärin. Pidän sinusta hurjasti, mutta mulle saa totisesti perustella miksvitussa kiviaita tarttee betonia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä