Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Apua, mikä mulle tuli. Ei millään malta olla testaamatta!! :/ ihan testien tuhlausta mutta ihanku olisi jotain.
Seura tekee kaltaisekseen :D
Oon minäki ennen malttanu odottaa siihen päivää et menkat pitäs alkaa, paitsi viimeksi kun oli niin kumma olo :D

mutta nyt ei oo hajuakaan mikä tilanne on, kp32 eikä oo testejä :D ihme poltteluja ja koputteluja muniksissa satunnaisesti.. edelleen kokoajan kylmä, ja nälkä iskee jos vähänkää tekee jotain.. normaalisti mulla ei oikein koskaan tule nälkä.. nännejä kutittaa :D

@Mrs.Ö, luin just että raskaana olevista neljäsosa plussaa jo dpo 8 :whistle: Se on mulla lauantaina ja tietänee testien menoa :D

No, vakavasti ottaen en ole ihan varma onko nyt dpo 4 vai 3. Ovis osui pe-la välimaastoon... Sunnuntaina limaa ei tullut yhtään joten siihen mennessä se oli varmuudella jo ohi. Perjantaina koko päivän limaa tuli paljon ja kohdunsuu tuntui tosi pehmeältä. Lauantaina iltapäivällä limaa oli jo vähemmän ja paikatkin oli vähän kiinteämmät. Ovulaatio osui jonnekin sinne pe-la-yöhön... Kumman laittais dpo 0 eli ovispäiväksi?

• Tykkää
Reactions: Mrs.Ö
Eli nyt olis sitten vasta dpo 4, voih :D Jännittää paljon enemmän nyt ku tietää että ensinnäkin oli ovis ja toiseksi touhut osui sopivaan aikaan! Unetkin on muuttuneet ovikseen sopiviksi. Aiemminkin olen oviksen jälkeen nähny jotenkin levottomia ja eläväisiä unia ja nyt sama. Aamulla meni mahakin ihan sekaisin :poop: Ja tuli paha olo. Varmaan jännitän niin paljon, apua :LOL: Oon kyllä yrittäny relata. Mulla menee herkästi maha sekaisin jos on jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Muitakin isoja kuvioita elämässä just nyt menossa niin vähemmästäkin menee ripulille :D

Mikä tilanne siellä nyt on @Kinder_Kitty? <3

• Tykkää
Reactions: jokonyt
@Lukka Eikä, mullakin ois dpo8 viimeistään perjantaina, kohtahan tässä pitää alkaa testejä kuluttamaan :LOL: Edellisissä raskauksissa oon saanut haamun kummassakin dpo10-11 joten luulis että viimeistään viikonloppuna selviää ;) Jännää!

@jokonyt toivotaan että kierto ois vaan pidempi niin vielä ois mahdollisuus saada plussa! Tsemppiä!

Joku kyseli mikä raskaustesti on paras. Niissäkin on varmaan ihan ihmisestä riippuen eroja mutta mulla apteekin omiin puikkotesteihin on tullut selkeät viivat vaikka liuskatesteissä ei oo vielä näkynyt oikein mitään. Mä kannatan niitä siis ;)

• Tykkää
Reactions: Lukka
Mulla tuolla nyt 4 PC liuskaa joissa yhdessä selvä viiva, kolmessa seuraavina päivinä tehdyissä haalea viiva joka näkyy vain takapuolelta valottamalla.

Dpo 15, eikä menkkoja näy vaikka siltä välillä aina tuntuukin että kohta alkaa, mutta mulla yleensä ovis noin kp 11-12 ja luteaalivaihe sitten 14-16 päivää, eli ei ole mitenkään tavatonta, että menkat alkaa vasta dpo 16, useimmiten alkaakin vasta silloin. Testejä ei ole enää jäljellä, enkä usko että ne tuosta miksikään muuttuis edes. Näkyykö noissa pc testeissä aina tuo haalea viiva, vai oliko tää joku kiinnittymisyritys?

Jos ei huomenna vielä ala, käyn ostamassa lisää testejä, nyt kp 27/26-28

• Tykkää
@Lukka Eikä, mullakin ois dpo8 viimeistään perjantaina, kohtahan tässä pitää alkaa testejä kuluttamaan :LOL: Edellisissä raskauksissa oon saanut haamun kummassakin dpo10-11 joten luulis että viimeistään viikonloppuna selviää ;) Jännää!

@jokonyt toivotaan että kierto ois vaan pidempi niin vielä ois mahdollisuus saada plussa! Tsemppiä!

Joku kyseli mikä raskaustesti on paras. Niissäkin on varmaan ihan ihmisestä riippuen eroja mutta mulla apteekin omiin puikkotesteihin on tullut selkeät viivat vaikka liuskatesteissä ei oo vielä näkynyt oikein mitään. Mä kannatan niitä siis ;)

Niiden tekeminen vaan on pirun kallista, kun ei malta olla testaamatta joka päivä dpo 8 lähtien :D

Mä olin täällä ennen tätä huonosti päättynyttä raskautta eri nimimerkillä, mutten muista millä :D Silloinkin kokemuksia näistä plussista jotka sitten eivät olleetkaan plussia

http://aijaa.com/Kd2Zg7

tuollaisen sain silloin ja seuraavana päivänä veritestillä todettu negatiiviseksi, hormonia alle 1. En siis kyllä yhtään usko, että tuo omani olisi plussa ollut, koska ei vahvistunut vaan oli kadonnut seuraavana päivänä. Mikä lie viallinen testi oli. Näkyy kyllä vieläkin testissä ja jos valoa näyttää, niin on aika tummakin viivanen ja PUNAINEN. Sen takia kyllä tässä nyt vähän ihmettelenkin että miks nää kaikki testit näyttää jotain viivasta, eipä niitä kyllä millään taskulampulla kuuluis tiirailla varmaankaan :D

muoks...saati vielä testiajan ulkopuolella. Mutta kaikissa näissä näkyi kuivuttuaan taskulampulla viiva ja tuossa ensimmäisessä ihan ilman taskulamppuakin

Viimeksi muokattu:
@Lukka no eilinen rfsu:n liuska nega.. ja mamin puikkokin oli ihme kyllä nega.. :D oisko sitte ollu joku huonompi erä..millä sain niitä viivoja.. eli menkkoja vaan oottelen täällä. Toukokuussa tulee vuosi kun plussasin.. et ei vaan jaksa uskoa et tärppää.. et saas nähdä kuinka pitkä taival meille tulee hoidoissa..

@Lukka no eilinen rfsu:n liuska nega.. ja mamin puikkokin oli ihme kyllä nega.. :D oisko sitte ollu joku huonompi erä..millä sain niitä viivoja.. eli menkkoja vaan oottelen täällä. Toukokuussa tulee vuosi kun plussasin.. et ei vaan jaksa uskoa et tärppää.. et saas nähdä kuinka pitkä taival meille tulee hoidoissa..
Täällä kävi myös toivonpilkahdus viime viikolla, kun mamin puikkotestiin tuli ihan selkeä ja punainen viiva, näkyi ihan testiä purkamatta jne. Kaikki muut testit näyttäneet puhdasta negaa sen jälkeen, joten kyllä ne taitaa vaan susia olla ne mamin testit... :(

Moikka! Mä vihdosta viimein uskaltauduin varaan ajan yksityiselle ultraan huomenna se sitten olis. Mul on tää mahan turvotus ihan jäätävä iltaa kohti. Ja viime menkat kesti 8 päivää niukkaa rusehtavaa vuotoa ja testeihin tuli haaleaa viivaa. Ja pitkin kiertoo on alaselkä kipee ja alavatsa kipee ja painontunnetta mahassa. Ja mul on ollut huonovointisuutta nyt monena päivänä. Ja tää mahan turvotus on ollut jo monta kuukautta. Toivottavasti siellä ultrassa löytyis syy näihin mun oireiluihin.

• Tykkää

Yhteistyössä