@Tiituu varmaan apteekin testit on ainoita luotettavia mut kun ne on niin kalliita jotkut ainakin... mutta kyllähän tietty jokainen testi näyttää raskauden kun siitä on kyse.. oli ne sit kuinka huonoja tahansa.. toivottavasti ainakin..
Nuo on kyllä vähän harhaanjohtavia.. tuo viivanpaikka on aivan liian voimakas, erottuu liian selvästi.. mutta ihan ku tuossa olis vähän vahvemmin vasen reuna??Mustahan tuli ihan himotestaaja
Mulla rfsu näytti tosi haaleen, kun digilläki plussasin.. tosin molemmat 4pv ennen oletettua vuotopäivääVoi höh . Täytyy noita testejä välttää sit! rfsu testit on kai sit taas vähän sellasia et ne näyttää joillakin vasta myöhään plussan. Inhottavaa et ei voi olla kunnollisia noi testit,onko enää mitään hyviä joihin vois luottaa.
Seura tekee kaltaisekseenApua, mikä mulle tuli. Ei millään malta olla testaamatta!! :/ ihan testien tuhlausta mutta ihanku olisi jotain.
Niin voi olla :|@jokonyt, no voih! Olisko se ollut sitten kemiallinen? Vai oliko tuo saman sarjan testi eikä epäherkempi?
@Lukka Eikä, mullakin ois dpo8 viimeistään perjantaina, kohtahan tässä pitää alkaa testejä kuluttamaan Edellisissä raskauksissa oon saanut haamun kummassakin dpo10-11 joten luulis että viimeistään viikonloppuna selviää Jännää!
@jokonyt toivotaan että kierto ois vaan pidempi niin vielä ois mahdollisuus saada plussa! Tsemppiä!
Joku kyseli mikä raskaustesti on paras. Niissäkin on varmaan ihan ihmisestä riippuen eroja mutta mulla apteekin omiin puikkotesteihin on tullut selkeät viivat vaikka liuskatesteissä ei oo vielä näkynyt oikein mitään. Mä kannatan niitä siis
Täällä kävi myös toivonpilkahdus viime viikolla, kun mamin puikkotestiin tuli ihan selkeä ja punainen viiva, näkyi ihan testiä purkamatta jne. Kaikki muut testit näyttäneet puhdasta negaa sen jälkeen, joten kyllä ne taitaa vaan susia olla ne mamin testit...@Lukka no eilinen rfsu:n liuska nega.. ja mamin puikkokin oli ihme kyllä nega.. oisko sitte ollu joku huonompi erä..millä sain niitä viivoja.. eli menkkoja vaan oottelen täällä. Toukokuussa tulee vuosi kun plussasin.. et ei vaan jaksa uskoa et tärppää.. et saas nähdä kuinka pitkä taival meille tulee hoidoissa..