Saattashan se näkyäkki. Taas toistan itteeni täällä, mut mulla näky viimeksi DIGILLÄ jo 4 pv ennen menkkojen alkuaHeippa jälleen. millon alotatte testailut? Voi juku kun tekis mieli testata. Joko keskiviikkona tai lauantaina pisimmän kierron mukaan pitäis alkaa kk. Ovulaatiopäivää en ihan tarkkaan tiedä mutta kp 26 on tänään. Näkysköhän tuo vielä jos olis tärpänny
Saattas siinä jotain ollakki! Toki nää pc:n testit tuntunu antavan aika voimakasta viivanpaikkaa! Toivotaan et olis tosi kyseessä!Ihan mielenkiinnosta että näettekö tässä mitään?
@jokonyt, haamu <3
Mulla kanssa dpo 5 tai 6 ja kuumeisesti mietin joko kannattais testailla Jos nyt edes viikonloppuun jaksaisMulla dpo 4, joko kannattais testata Eihän tässä malta oottaa. Hyvä jos dpo 9 asti jaksan.
@jokonyt näkyy! onko tuo testi se cb:n plus?
Voi höh . Täytyy noita testejä välttää sit! rfsu testit on kai sit taas vähän sellasia et ne näyttää joillakin vasta myöhään plussan. Inhottavaa et ei voi olla kunnollisia noi testit,onko enää mitään hyviä joihin vois luottaa.Joo tein tänään rfsu:n liuskan niin tyylikäs nega.. ehkä joku pieni viivanpaikka mut aika vaikee sitäkin nähdä.. eli nuo mamin testit taitaa olla aika perseestä.. ja arvaa tilasinko niitä just viimeviikolla lisää ison kasan taidan siis uskoa nyt siihen että en ole raskaana.. mut silti kyllä uskon et jotain yritystä oli.. mutta joo missähän ne mun menkat.. torstaina teen vielä toisen rfsu:n liuskan ja jos menkkoja ei näy eikä kuulu niin kai se on sitte alotettava primolutit.. kyllähän se vaan on fakta juttu että raskaushormoni tuplaantuu kahden päivän välein.. ja kyllähän niiden viivojen täytyy tulla testiajalla.. mutta joo eipä oo ennen mamin testeihin tullut tommosta niin sai pikkasen innostumaan mut nykyään taitaa vaan kuulua noihin mamin testeihin tuommoset selkeät viivanpaikat jotka näkee aika hyvin..