On on . Jotakin hyvää tässäkin .Juku! Siis onko huomenna jo keskiviikko?
Ihan koht on peeeerrjantai!
On on . Jotakin hyvää tässäkin .Juku! Siis onko huomenna jo keskiviikko?
Ihan koht on peeeerrjantai!
Mieki olin maanantaissa.
Meille molemmille, Sinulle ja minulle?Sopii. Voin tehdä munakasta.
Voin tehdä sullekin.Meille molemmille, Sinulle ja minulle?
Onks se se oranssi joukkue?Minttu on näköjään jääkiekkofani
Toivottavasti Kalpafani
Loisteputket on meilläKysymys keittiön työtason valoista. Jos pitäisi uusia, niin sitten led valolista. Se on kuulemma uusinta tekniikkaa tänä päivänä.
Millaiset valot teillä on työtasoilla?
No mutta tämäpä oli iloinen yllätysVoin tehdä sullekin...paitsi etten teekään lällätiläälää. Teen vain itselleni ja Ellulle!!!
On ne mukavat, mut ei saa häikäistä. Monet muuttaa seinienkin värit ihan muuksi, kuin mitä alunperin on tarkoittanut. Hirveen hankala asia jos ei voi kokeilla ennakkoon. Kaupoissa ihan eri väriset:-(Kysymys keittiön työtason valoista. Jos pitäisi uusia, niin sitten led valolista. Se on kuulemma uusinta tekniikkaa tänä päivänä.
Softy on munat ansainnut, vaikka itse sen sanonkin!Sä meinaat tulla Suomeen sitten lahjakuormallisen kanssa, oot sen verran monta tuliaista Softylle jo luvannut tuoda mukanas
Ihan mokoman tavalliset. Led valolista kuulostaa hienolta.Kysymys keittiön työtason valoista. Jos pitäisi uusia, niin sitten led valolista. Se on kuulemma uusinta tekniikkaa tänä päivänä.
Moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!Heeeeiiiiiiii!!!!
Niitä ei kuulemma kannata enää asentaa. Toki, jos toimivat entiset asennukset olisi, niin käyttö jatkuisi.Loisteputket on meillä
No mutta tämäpä oli iloinen yllätys
Kyllähän sitä voisi kylillä käydä. Kunhan tosiaan vähän vielä lämpenee .Kyöpis muru. Mennäänkö joskus oluselle? Sitten kun on lämpimät säät.
Juu, niissä on värisävyjä. Lämmin väri, ei nyt sentään mitään leikkaussalivalojaOn ne mukavat, mut ei saa häikäistä. Monet muuttaa seinienkin värit ihan muuksi, kuin mitä alunperin on tarkoittanut. Hirveen hankala asia jos ei voi kokeilla ennakkoon. Kaupoissa ihan eri väriset:-(
Lämmin värisävy täytyy valita. Täällä yks malli. Omasta en kuvia laita.
On itse asiassa. Kävin tänään katsomassa sellaista valolistaa ihan livenä. Kiinnostaa kovasti.Ihan mokoman tavalliset. Led valolista kuulostaa hienolta.
Ok. Katellaan sit myöhemmin.Kyllähän sitä voisi kylillä käydä. Kunhan tosiaan vähän vielä lämpenee .
Keltainen,ainakin mun silmien mukaanOnks se se oranssi joukkue?
Toisii vaan kutsutaanOk. Katellaan sit myöhemmin.
Totta (kuuklasin nopsaan)Keltainen,ainakin mun silmien mukaan
No joo,noi on meille asenettu muutama vuos sitten ja toimii. Uusia tuskin asennetaan ilman hyvää syytä,vaikka led-lamput olis hyvätNiitä ei kuulemma kannata enää asentaa. Toki, jos toimivat entiset asennukset olisi, niin käyttö jatkuisi.
Meillä on huonossa kunnossa olevat halogeenit, vanhaa tekniikkaa nekin. Niitäkään ei kannata enää asentaa.