Mä en lue sun linkkejä koskaan. Usko jo.eikä kännykässä? et lukenut juttua linkin takana:-(
Kais, milloin olet tullut palstalle?Heheeeee
Hmm,millonka mahtas olla. Varmaan 2005- 2006 aikoihin ? Muistin väärin rekisteröin nikin 2010,mutta ennen joo harmaana ainakin vuoden. Eka harmaana lueskelin juttuja ja sitten myöhemmin vasta tein mustan nikinKais, milloin olet tullut palstalle?
Eipä linkeissä mitään vikaa ole, jos ne vaan liittyis jotenkin johonkin aiheeseen.Mikä vimma on laittaa linkkejä tähän ketjuun? Silti laitetaan vaikka me ei haluta niitä.
Ei liity mihinkään ketjussa. Joka päivä laittaa linkkejä.Eipä linkeissä mitään vikaa ole, jos ne vaan liittyis jotenkin johonkin aiheeseen.
Just tulin tänne.on aika hajaantua...
Juu kyllä mä jostain syystä olen huomannut.Ei liity mihinkään ketjussa. Joka päivä laittaa linkkejä.
onhan teillä pomokin täällä. Ajatella, että tuollaista elinsiirtopotilaiden yhdistys on pyytänyt töihinPainu sä saatana helvettiin linkkeinesi
Mutta ku kaikki ei oo kiinnostunut Volvon vexloorasta.Juu kyllä mä jostain syystä olen huomannut.
Jos puheena on volvon vaihdelaatikko niin tulee kymmenen linkkiä geenimuunnellusta maissista.
---varmaan väität, ettei siinä ole mikrofoniakaanMä en lue sun linkkejä koskaan. Usko jo.
Enpä usko että kukaan vakoilee mun kännykän kameraa
No nyt tekee mieli muussia sit. Voisilmällä!Nyt on syöpötelty. Nakkikastike,muussi & salaatti
Sitten vaan muussia tekemäänNo nyt tekee mieli muussia sit. Voisilmällä!
Ymmärrätkö että täällä kyllästytään sinun lainauksiin, linkkeihin ja muihinkin, ihmekkö sitten jos sanotaan rumasti ja pahasti. Sinä kiusaat täällä ihmisiä!!onhan teillä pomokin täällä. Ajatella, että tuollaista elinsiirtopotilaiden yhdistys on pyytänyt töihin
Olen kyllä sanonut, että keräävät niitä aina niistä lääkemylnteisimmistä tyypeistä...!
Helpoimpia asiakkaita tietysti - ja lisää tulee
Ymmärrätkö että täällä kyllästytään sinun lainauksiin, linkkeihin ja muihinkin, ihmekkö sitten jos sanotaan rumasti ja pahasti. Sinä kiusaat täällä ihmisiä!!
Miksi??
Kuten ei sinunkaan. Tykkäät vaan kiusata ihmisiä etkä ymmärrä ettei siitä tykätä.eikai se kenenkään ymmärrystä paranna tietenkään:-(
BTW, tunnetko hänet vai miksi olet noin tohkeissasi? Alkaa käydä mielenkiintoiseksi...Kuten ei sinunkaan. Tykkäät vaan kiusata ihmisiä etkä ymmärrä ettei siitä tykätä.
BTWBTW Alkaa käydä mielenkiintoiseksi...
Kuten ei sinunkaan. Tykkäät vaan kiusata ihmisiä etkä ymmärrä ettei siitä tykätä.
Paula, psykiatrisi täällä hei!BTW, tunnetko hänet vai miksi olet noin tohkeissasi? Alkaa käydä mielenkiintoiseksi...