vierailija
Mitä tarkoitit?oon pannu saman merkille, jengi ei näytä huomaavan että noi typerykset maksaa tän lystin
Mitä tarkoitit?oon pannu saman merkille, jengi ei näytä huomaavan että noi typerykset maksaa tän lystin
Oliko kova päivä?
Ei ollut.Oliko kova päivä?
Kyllä saisit vaikka kaksi munaa, muutakin on tuota välimatkaa ja munia ei voi yksin lähettää sinne.Saako sulta?
Toivottavast sun munan nälkä ei häivy nyt lähiaikoinaKyllä saisit vaikka kaksi munaa, muutakin on tuota välimatkaa ja munia ei voi yksin lähettää sinne.
Maltatko odottaa, että tulisin lähemmäksi?
Et...se olin minä kun en muistanut etten ollutkaan kirjautuneenaSaako sulta?
MjaaKyllä saisit vaikka kaksi munaa, muutakin on tuota välimatkaa ja munia ei voi yksin lähettää sinne.
Maltatko odottaa, että tulisin lähemmäksi?
Arvelin että on naisen laittama viesti.Et...se olin minä kun en muistanut etten ollutkaan kirjautuneena
Sekaisin menee kuin seinäkello ylimääräisistä vapaista. Miekin oon koko päivän elänyt maanantaissa .Iltaa unohdin sitten jumpan. Tänään oli tiistai eikä maanantai
KalpaMinttu on näköjään jääkiekkofani
Toivottavasti Kalpafani
Jos minä vaikka sitten S päivä lahjaksi antaisin sulle tiun munia.Mjaa
Ollaan sitten samiksiiSekaisin menee kuin seinäkello ylimääräisistä vapaista. Miekin oon koko päivän elänyt maanantaissa .
Sopii. Voin tehdä munakasta.Jos minä vaikka sitten S päivä lahjaksi antaisin sulle tiun munia.
Sopiiko se?
ai... tuo jäi huomamatta...Mikä köyhä se sie kuvittelet olevas?
JepppJuku! Siis onko huomenna jo keskiviikko?
Ihan koht on peeeerrjantai!
Sä meinaat tulla Suomeen sitten lahjakuormallisen kanssa, oot sen verran monta tuliaista Softylle jo luvannut tuoda mukanasJos minä vaikka sitten S päivä lahjaksi antaisin sulle tiun munia.
Sopiiko se?