The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Softy
Semmosia vaatteita missä on hyvä olla.
Ku oon niin,mitättömän näköinen ja ujo
Siksi pitäis olla jotain edustavaa päällä
...miten mie oon aistivinani nyt jotain ittensä vähättelyä:barefoot:.
Ujoudessa ei ole mitään vikaa:), itseasiassa se on puoleensavetävääkin.
Ja -omissa silmissä on aina iso rikka mitä tulee oman ulkonäön sanomiseen...ja peilikin on ihan puishuono. Veikkaanpa että olet mies, jota moni nainen katsoo mielellään eli kanna itteäs komeana ja anna miehekkyytesi ja herkkyytesikin näkyä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
...miten mie oon aistivinani nyt jotain ittensä vähättelyä:barefoot:.
Ujoudessa ei ole mitään vikaa:), itseasiassa se on puoleensavetävääkin.
Ja -omissa silmissä on aina iso rikka mitä tulee oman ulkonäön sanomiseen...ja peilikin on ihan puishuono. Veikkaanpa että olet mies, jota moni nainen katsoo mielellään eli kanna itteäs komeana ja anna miehekkyytesi ja herkkyytesikin näkyä :)
En tiijä onko kukaan ennen puhunu mulle noin kauniisti.
Kiitos!
 
En tiijä onko kukaan ennen puhunu mulle noin kauniisti.
Kiitos!
Routamisulla on kauniit sanat hallussa.

Sinulla taas on hyvät tavat hallussa kun osaat sanoa kiitos.

Ja voin kertoa, että kauniilla käytöksellä pääsee huomattavasti pidemmälle kuin kauniilla vaatteilla.

Toisekseen, jos pukeudut kuin riikinkukko soidinmenoissaan niin soitimella olevana riikinkukkona sinua myös pidetään.

Asiallinen ja tilaisuuteen sopiva vaateparsi ei o mitään rakettitiedettä.

Sitäpaitti hyvällä supliikilla paikkaa vääränkin asuvalinnan. Mä aikanaan palasin duunikeikalta ja päätin kotimatkalla käydä huuhtomassa pölyt nurkkabaarissa. En ehtiny edes tiskille kun jo yks tuttu raksamies työhaalareissaan tuli irvailemaan puku&salkkumiehestä. Mä vaan sanoin, että mitäs siinä irvailet, onhan sullakin duunivaatteet päällä. Ja sit mentiin pöytään puhumaan pas*aa.
 
vierailija
Musiikin ystäville.


Yle Live: Ed Sheeran Wembley-stadionilla



YLE Teema Su 16.04.2017 klo 22.15-00.05

Kolme loppuunmyytyä stadionia kesällä 2015. Lavalla sympaattinen nuori brittilaulaja pitää joka ilta ihmismassaa kämmenellään pelkän kitaran ja efektipedaalin kanssa. Konserttidokumentin kautta pääsemme Edin maailmaan. HD

Yle Live: J. Karjalainen



YLE TV1 Su 16.04.2017 klo 22.50-23.50

35-vuotisen uransa aikana J. Karjalainen on tehnyt lukuisia koko Suomen tuntemia kappaleita. Siksi keikkansa ovatkin nykyään rakkaudentäyteisiä yhteislaulutilaisuuksia. Keikan lisäksi ohjelmassa Karjalaisen haastattelu. (U) HD
 
Musiikin ystäville.


Yle Live: Ed Sheeran Wembley-stadionilla



YLE Teema Su 16.04.2017 klo 22.15-00.05

Kolme loppuunmyytyä stadionia kesällä 2015. Lavalla sympaattinen nuori brittilaulaja pitää joka ilta ihmismassaa kämmenellään pelkän kitaran ja efektipedaalin kanssa. Konserttidokumentin kautta pääsemme Edin maailmaan. HD

Yle Live: J. Karjalainen



YLE TV1 Su 16.04.2017 klo 22.50-23.50

35-vuotisen uransa aikana J. Karjalainen on tehnyt lukuisia koko Suomen tuntemia kappaleita. Siksi keikkansa ovatkin nykyään rakkaudentäyteisiä yhteislaulutilaisuuksia. Keikan lisäksi ohjelmassa Karjalaisen haastattelu. (U) HD
Siis...tota en tajuu että miten kummassa ja ihmeessä ja missä hiien välissä J. Karjalainen on mukamas 60veeo_O:cautious:...

..kun itessänihän ei vuodet tunnu eikä näy missään:geek::ninja:....:ROFLMAO:

Luokattoman huono loppuveto:notworthy:. Paheksun. Ja anteeksi.
 
Onko sun sukissa punaiset raidat?
Mun sukissa on!
Itseasiassa joo, on :). Tai siis...ei punaisen punaista nyt vaan oiskohan nää jotain aniliininpunaista...ja sitten tummaa lilaa ja okraa...

Onkohan kaikissa mun tekemussä sukissa punaista, taitaa oll..eikä muuten oo! Yhdet reisipituiset on semmoset tiikeriväritykselliset. Mun pitäs vaan purkaa ne ja tehdä uusiksi koska eivät pysy kintuissa ollenkaan:notworthy:..
..ellei virittelis jotenkin sukkanauhoilla(y)
 
Routamisulla on kauniit sanat hallussa.

Sinulla taas on hyvät tavat hallussa kun osaat sanoa kiitos.

Ja voin kertoa, että kauniilla käytöksellä pääsee huomattavasti pidemmälle kuin kauniilla vaatteilla.

Toisekseen, jos pukeudut kuin riikinkukko soidinmenoissaan niin soitimella olevana riikinkukkona sinua myös pidetään.

Asiallinen ja tilaisuuteen sopiva vaateparsi ei o mitään rakettitiedettä.

Sitäpaitti hyvällä supliikilla paikkaa vääränkin asuvalinnan. Mä aikanaan palasin duunikeikalta ja päätin kotimatkalla käydä huuhtomassa pölyt nurkkabaarissa. En ehtiny edes tiskille kun jo yks tuttu raksamies työhaalareissaan tuli irvailemaan puku&salkkumiehestä. Mä vaan sanoin, että mitäs siinä irvailet, onhan sullakin duunivaatteet päällä. Ja sit mentiin pöytään puhumaan pas*aa.
Kiitos, AaKoo :)*niiata niksautan*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä