The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Nii. Mietin tässä että kun ois hyviä kirjoja muttei rillejä niin jos kävisin järven jäällä täysikuun aikana tanssimassa ja syömässä kurkumaa, saattas näkö palautua. Edes lähinäkö, ulkonäkö lienee mennyttä
Onko sun näkö huonontunut? Käytätkö viljaa? Mulla on ollut aina hyvä näkö, mut nyt kun 60 lähestyy lujaa, tarvin lukulasit. Jos syön viljaa, menee nöäkökyky huonommaksi. En usko, et kaikilla, mut ihan selvä ero on. Olis kiva, os joku muukin testaisi sitä. Hauskaa, kun lapset huomauttelee, ettei sulla nyt oo laseja päässä - no ei ookkaan aina, mut joskus tarvii olla ku haluaa nähdä tarkasti. Kiva kirja muuten tässä - siehän oot kans mummo?
 
Onko sun näkö huonontunut? Käytätkö viljaa? Mulla on ollut aina hyvä näkö, mut nyt kun 60 lähestyy lujaa, tarvin lukulasit. Jos syön viljaa, menee nöäkökyky huonommaksi. En usko, et kaikilla, mut ihan selvä ero on. Olis kiva, os joku muukin testaisi sitä. Hauskaa, kun lapset huomauttelee, ettei sulla nyt oo laseja päässä - no ei ookkaan aina, mut joskus tarvii olla ku haluaa nähdä tarkasti. Kiva kirja muuten tässä - siehän oot kans mummo?
Kuinka kauan olisit hiljaa, jos sä söisit vähän viljaa?
Tajuut sä lainkaan ettei sun linkkejäs, eikä ruoka-aine vinkkejäs täällä kaipaa kukaan...eikä kukaan haluu sun höpinöihis millään lailla mukaan?
 
vierailija
Pääsiäistä vaan kaikille :)

Mää oon ollu töissä yöt ja päivät nukkunu, no huomenna on vapaata ni jospa sitä jotain keksittäis. Tai onhan mulla säännöllisesti vapaata, mutta ei välttis yhtäaikaa tuon misterin kans.

Bitchin mökkireissu kuulostaa ihanalta :love: Ja kyllä se näkö takuulla kurkumatanssilla kohenee. Kunhan muistat ettet vaan vähenevän kuun aikaan tanssi; sen virheen jos teet niin sielu imeytyy sinne kurkumaan :alien: Ja sitten onkin tenkkapoo, että miten sen saa takaisin jengoilleen :confused:
Siehän voisit lukea tämän kirjan:)
Kyllä se hiljaiseksi vetää, kun alkaa oikeasti NÄKEMÄÄN asiayhteyksiä, mitä ei ennen ole ollenkaan noteerannut...:alien:
 
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä