vierailija
Laita edes suomenkielisiä linkkejä.
Laita edes suomenkielisiä linkkejä.
Totta kai auttaaNii. Mietin tässä että kun ois hyviä kirjoja muttei rillejä niin jos kävisin järven jäällä täysikuun aikana tanssimassa ja syömässä kurkumaa, saattas näkö palautua. Edes lähinäkö, ulkonäkö lienee mennyttä
Auttaa ainoastaan jos tanssit alasti ja muistat twerkata aina välillä..ja vain jos Paula, tuo palstan ihana peräpukama, soittaa taustalla marakasseja.Nii. Mietin tässä että kun ois hyviä kirjoja muttei rillejä niin jos kävisin järven jäällä täysikuun aikana tanssimassa ja syömässä kurkumaa, saattas näkö palautua. Edes lähinäkö, ulkonäkö lienee mennyttä
No ihan varmasti monikin välttää soijaa tietoisesti, klantaa eväät töihin ja koukluun ihan siksi vaan, että haluaa pysyä terveenä. Mutta voihan sen migreenin ja suolitaudinkin saada vaikka yskänlääkkeestä, jos aletaan hifistelemään:Eikö oo aika vastuutonta heitellä tommosia mielivaltaisia diagnooseja? Joku saattaa ottaa vakavissaan, "parantaa" itsensä välttämällä soijaa ja oikeesti onkin joku aivokasvain
Tuossa oli sama asia, millä suomalaiset ovat nyt maailmankuuluja. Eikai sitä tiedä muut kuin ne, jotka sen jutun ovat lukeneet, ne kirjat ym ja tuntevat asian läheltä. Onneksi selvis aikoinaan - mulla kun on se Palon neurologia- oppikirja ollut kauanLaita edes suomenkielisiä linkkejä.
Kato nyt, soijapelottelu autto hetiPäänsärky hellittää vähän,nenä ei ole enää niin tukkoinen kuin aamulla.
Moi, tuliko Sun ystävä käymään?
Eii Kiusaan Ellua mut se ei tiedä sitä.Moi, tuliko Sun ystävä käymään?
Okei, ma pidän suuni kiinni myös.Eii Kiusaan Ellua mut se ei tiedä sitä.
Tässä!!!Tässä mie oon*hihkuu ja pomppii*!!
Tää ei oo ollu vähään aikaan ainakaan mun laittamana mutta nyt on , koska
Mutta olet silti missannut suklaamunat. Soo soo.Kukka-amme ilmottautuu paikalle*huiskuttaavilkuttaa:
Ja @Lunatic - kyllä mä nyt sentäs freesian tiiän elikäs tämmönen ihana
https://goo.gl/images/ZSjSjq
..mutta mie luin sen eilen hätäpäissäni jotenkin, kukassa kuitenkin pysyin ! Ja suklaamunaa en oo vielä suussani nähnykään...
..ja noi mun linkitkin menee ihan reisille kun tää vekotin*huokaisee syvään*...