The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nii. Mietin tässä että kun ois hyviä kirjoja muttei rillejä niin jos kävisin järven jäällä täysikuun aikana tanssimassa ja syömässä kurkumaa, saattas näkö palautua. Edes lähinäkö, ulkonäkö lienee mennyttä
Auttaa ainoastaan jos tanssit alasti ja muistat twerkata aina välillä..ja vain jos Paula, tuo palstan ihana peräpukama, soittaa taustalla marakasseja.
 
vierailija
Eikö oo aika vastuutonta heitellä tommosia mielivaltaisia diagnooseja? Joku saattaa ottaa vakavissaan, "parantaa" itsensä välttämällä soijaa ja oikeesti onkin joku aivokasvain
No ihan varmasti monikin välttää soijaa tietoisesti, klantaa eväät töihin ja koukluun ihan siksi vaan, että haluaa pysyä terveenä. Mutta voihan sen migreenin ja suolitaudinkin saada vaikka yskänlääkkeestä, jos aletaan hifistelemään:
"Mitä Tintus sisältää - Vaikuttava aine on guaifenesiini, jota on 20 mg yhdessä millilitrassa valmistetta.
- Muut aineet ovat
glyseroli, :poop:
fruktoosi,
sakkariininatrium (E 954), :poop:
karmelloosinatrium,
natriumglutamaatti, :poop::poop::poop::poop::sick:
natriumsitraatti,
sitruunahappomonohydraatti, :sick::sick::sick::sick::sick:
etanoli,
metyyliparahydroksibentsoaatti (E 218), :sick:propyyliparahydroksibentsoaatti (E 216), :sick:
levomentoli,
timjamin nesteuute,
poltettu sokeri (E 150) ja
puhdistettu vesi."

Aivokasvain ---- olishan aika kamalaa, yskänlääkkeestä? Miksei? Eipä ole tullut tuollainen mieleen koskaan:-(

Poltettua sokeria saa helposti paistinpannulla ja maustaa sen timjamilla:)
 
Luomusoijasta ja niistä tuotteista mitkä ovat GMO- vapaita ei ole mitään vaaraa terveydelle.
Jokainen osaa myös itse löytää hyvät tuotteet huonoista jos soijaa käyttää.

Iso osa geenimanipoloidusta soijasta menee eläinten rehuksi eikä ihmisten syötäväksi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Laita edes suomenkielisiä linkkejä. :cautious:
Tuossa oli sama asia, millä suomalaiset ovat nyt maailmankuuluja. Eikai sitä tiedä muut kuin ne, jotka sen jutun ovat lukeneet, ne kirjat ym ja tuntevat asian läheltä. Onneksi selvis aikoinaan - mulla kun on se Palon neurologia- oppikirja ollut kauan:)
Tämä on uudemmasta kirjasta, sentään suomennettu:

"Lähdetiedoissa Peter C. Goetscen kirjassa Tappavat lääkkeet (2014).

Lainaan yhden kappaleen kirjasta sivulta 107 tähän:

"Jotkut lääkärit ovat niin vaikutusvaltaisia, että lääkeyhtiöt saattavat antaa hiljaisen hyväksyntänsä, vaikka he täyttäisivät omat taskunsa muuhun tarkoitukseen annetulla rahalla. Suomalaiset neurologit omivat itselleen tutkimuskustannuksiin tarkoitetut rahat ja jättivät laboratoriokokeet ja tutkimusapulaisten palkat potilaiden, yhdistysten ja yliopiston maksettaviksi. Eräässä tapauksessa kavallus oli miljoonia euroja, ja siihen liittyi 180 tiliä, suurin osa niistä Sveistsissä. Ironista kyllä, kaksi rikoksiin osallistunutta professoria oli vastuussa tutkimusprojektien eettisyydestä. Professorit saivat vankeustuomion; samoin toisen poika, joka todettiin syylliseksi 23 rikokseen."

Noilla näyttää olevan koko joukko puolestapuhuia laajemmaltikin?
Lukekaa kirja Oravasyndrooma, Jorma Palo kirjoittanut, suomeksi.
 
Pääsiäistä vaan kaikille :)

Mää oon ollu töissä yöt ja päivät nukkunu, no huomenna on vapaata ni jospa sitä jotain keksittäis. Tai onhan mulla säännöllisesti vapaata, mutta ei välttis yhtäaikaa tuon misterin kans.

Bitchin mökkireissu kuulostaa ihanalta :love: Ja kyllä se näkö takuulla kurkumatanssilla kohenee. Kunhan muistat ettet vaan vähenevän kuun aikaan tanssi; sen virheen jos teet niin sielu imeytyy sinne kurkumaan :alien: Ja sitten onkin tenkkapoo, että miten sen saa takaisin jengoilleen :confused:
 
Aurinko paistaa:love: mutta on tosi vilakkaa:barefoot:. Lapaset on ulkona:love:, sisällä nyt niitä ei viittis käyttää...Keli sais kyllä lämmetä, nyt hötkyilyttää sillä mäkin haluun päästä ulos haravoimaan ja rapsuttelemaan ja kuopsuttelemaan eli lumet pihasta huspuismäkeen!

Mie oon sitten ollu vissiin PääsiäisPupun mielestä tuhuma:notworthy:. Ei yhtään suklaamunaa. Onneksi ipanat ovat olleet sitäkin ihanampia:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Tää ei oo ollu vähään aikaan ainakaan mun laittamana mutta nyt on :), koska:love:
Kukka-amme ilmottautuu paikalle:oops::barefoot::)*huiskuttaavilkuttaa:

Ja @Lunatic - kyllä mä nyt sentäs freesian tiiän (y) elikäs tämmönen ihana
https://goo.gl/images/ZSjSjq
..mutta mie luin sen eilen hätäpäissäni jotenkin:notworthy:, kukassa kuitenkin pysyin :D! Ja suklaamunaa en oo vielä suussani nähnykään:barefoot:...

..ja noi mun linkitkin menee ihan reisille kun tää vekotin*huokaisee syvään*...
Mutta olet silti missannut suklaamunat. Soo soo.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä