Ethän sinä sitä tiennyt kunnes kerroin, että joku satunnainen naarasotus poltti i s o n varastollisen rommia vaikka olis ollut puutakin poltettavaksi.Miten sitä voi olla tietämättä.
Ethän sinä sitä tiennyt kunnes kerroin, että joku satunnainen naarasotus poltti i s o n varastollisen rommia vaikka olis ollut puutakin poltettavaksi.Miten sitä voi olla tietämättä.
se neitonen siinä on kylläJack Sparrow on kyllä
Mitä se siihen liittyy.Ethän sinä sitä tiennyt kunnes kerroin, että joku satunnainen naarasotus poltti i s o n varastollisen rommia vaikka olis ollut puutakin poltettavaksi.
Se Will Smith ja Jack Sparrow siinä ovat kylläse neitonen siinä on kyllä
onko nekin siinä leffassaSe Will Smith ja Jack Sparrow siinä ovat kyllä
Minä tykkään Ellusta!Kunhan ihmettelin asennettasi Ellua kohtaan.
kenen?Se on mun pienin suru.
Pääkipu johtuuu tuosta glycine max on soijaa.Päivällistä kohta,bataattiranskalaisia, tofu-punajuurimureketta ja soijapapu-pähkinä-soijajugurttikastiketta
Voin vakuuttaa, että mun pääkipuni johtuu parin viikon ryyppäämisestä ja ketjupolttamisesta.Pääkipu johtuuu tuosta glycine max on soijaa.
Myrkytysoire.
Puolustelet kai nyt tuotakin: Katso arenalta!no että systeemi tarvii sun "pulkkaa" kans, ei toimi yksin kukaan?
vaihdoit siis nimen käytön vierailijaksi. Sut tuntee jo niin hyvin...Ei nimi miestä pahenna. Mies voi pahentaa sukunsakin nimen. Mut se on eri asia.
Sinä omissa harhoissasi vastaat minulle.vaihdoit siis nimen käytön vierailijaksi. Sut tuntee jo niin hyvin...
no se sun rengas lakkaa vilkkumasta silloin. Ihan sama mulle, mutta se vaan pistää silmään kun on usein nähnyt saman kuvion.Sinä omissa harhoissasi vastaat minulle.
En mä kirjoittele minnekään mitään anonyyminä.
Koskaan.
Kokeilehan kasvaa aikuiseksi.no se sun rengas lakkaa vilkkumasta silloin. Ihan sama mulle, mutta se vaan pistää silmään kun on usein nähnyt saman kuvion.
Olispa mökki jossa käydä.Päevee!
Tämä mökkeily sopii mulle. Aikasin aamulla kaffenkeittoon ja katselemaan kun linnut tutkii pönttöjä. Yhtenä aamuna melkein pihassa pönötti Herra Hirvi.
Kunhan ukkokulta herää, lämmäytettään aamusauna, sitten jotain lenkkeilyä, pihan siivousta, kalastusta, mölkkyä tms pelejä.. ruokaa. Illalla taas sauna ja ihmiskattila. En yhtään haluais lähtee huomenna kotiin.
Pari pientä miinustakin löytyy: intternetti toimii suunnilleen tuvan vasemmassa nurkassa katonrajassa ja unohin silimäklasit matkasta. Oon yrittänyt lukea mummon varakakkuloilla mutta niitä varten pitää olla kirja ihan naaman edessä
Ei tää mun/meidän ole vaan appivanhempienOlispa mökki jossa käydä.