Eiks ne oo jotain kukkia? Freesiat?freesiaa, freesiaaa!!! Älä oo tommonen. Tule antamaan hali.
Mussuli.
Eiks ne oo jotain kukkia? Freesiat?freesiaa, freesiaaa!!! Älä oo tommonen. Tule antamaan hali.
Mussuli.
Eiku niinhän sie sanoikkiEiks ne oo jotain kukkia? Freesiat?
Ainakin wikipedian mukaan, mutta freeze luulee niitä ammeeksi.Eiks ne oo jotain kukkia? Freesiat?
Tein itse, säästinTää video vois olla vaikka Kummeleista
Tää video vois olla vaikka Kummeleista
Kissakalasta syödyt palat siis ei o haista kaavittu?Hait on vielä saamatta sieltä,
Kissakaloja vejelty ylös ja naamaan ihan kiitettävästi
2 viikkoa pitäis haukun kaa elokuussa kans norjassa viettää. ehkä satunnainen pisto merelle muuten ihan rautujahdissa.Tästä tuliki mieleen että pittäis taas käyvä kalareissulla Pohjois- Norjassa
Sisämaassa vai merirautujako jallittamassa?2 viikkoa pitäis haukun kaa elokuussa kans norjassa viettää. ehkä satunnainen pisto merelle muuten ihan rautujahdissa.
Ei nimi miestä pahenna. Mies voi pahentaa sukunsakin nimen. Mut se on eri asia.Bottaksen tiedän mutta Lunan kanssa oon samaa mieltä että nimestä tulee mieleen jonkun potta.
Sisämaassa vai merirautujako jallittamassa?
sisämaassa. Taimenta ja rautua. Pieniä puroja ja järviä.Sisämaassa vai merirautujako jallittamassa?
Ei ole, ihan fileet irti vain kissakalasta tai jos grillaa niin palottelee vain neljän sentin viipaleiksi mutta yleensa vetäsen fileet vain irti niistä niin ovatten pienemmässä tilassa kun matka kohti Kouvostoliittoa alakaa. Puna-ahvenet (alle kiloset) kokonaisina kun savustettuna huippuhyvvää Puna-ahvenilla muuten tosi ärtsyt myrkyt niissä piikeissä mutta jos tuikkaa kätensä semmoseen niin apu löytyy puna-ahvenen silmäkuopan takaa kaivetusta rasvasta, kipu menee heti pois.Kissakalasta syödyt palat siis ei o haista kaavittu?
(Päivän puujalka, anteeks)
Naiset.
Niinkö siinä kävi, en ole katellu sitä elokuvaa.Naiset.
Autio saari ja salavarastollinen rommia...
... vain naisen päähän juolahtaa polttaa ne.
Kun saari olis täynnä puitakin poltettavaksi!
No minä sitä tuhoan jatkuvasti mutta annan maksani hoitaa polttamisen.Niinkö siinä kävi, en ole katellu sitä elokuvaa.
Eipä tulis itselle mieleenkään tuhota alkoholia.
samoin.No minä sitä tuhoan jatkuvasti mutta annan maksani hoitaa polttamisen.
kannattaa katsoa. loistava pätkä.Niinkö siinä kävi, en ole katellu sitä elokuvaa.
Eipä tulis itselle mieleenkään tuhota alkoholia.
Kyllä jonkun niistä olen joskus katellu puolella silmällä, mutta en muista mitään, meilläkin on joku niistä dvd.nä- Jospa kattelis joku pv sen.kannattaa katsoa. loistava pätkä.
Miten hän voi olla jos et edes tiedä hänen suhtautumistaan rommiin?Jack Sparrow on kyllä
Miten sitä voi olla tietämättä.Miten hän voi olla jos et edes tiedä hänen suhtautumistaan rommiin?