Joo niin on täälläkin mutta kylmä on myös...äsken paistoi aurinko ja tuli lunta.Aurinko
Joo niin on täälläkin mutta kylmä on myös...äsken paistoi aurinko ja tuli lunta.Aurinko
Pienesti tuo kurkkii nyt,just kun sain tuon kirjoitetuksi niin samantein meni piiloon. Nyt vähälle ajalle ei ole täällä lunta tullu mutta on tosi kylmää...Joo niin on täälläkin mutta kylmä on myös...äsken paistoi aurinko ja tuli lunta.
Taijampa ottaa mustan hupullisen pusakan ja punaraitaset villasukat pois tänään.Yksi leffailee kavereittensa kanssa, toinen riekkuu kaupungilla pitämässä ihan tasan tarkkaan toooosii hauskaa ja sitten tää yks on mun kainaloisena ja touhukaverina "..koska muuten sä oisit ihan yksin.."..
Villasukista huolimatta varpaat ihan jäässä, sormetkin
Sisäistä lämmikettä eli iso kupillinen teetä
Just mietin tänään että mihinkäs sä oot hävinnyt kun et oo pahemmin tänne runoja rustaillut viimeaikoinaTaijampa ottaa mustan hupullisen pusakan ja punaraitaset villasukat pois tänään.
Kakskyt astetta lämmintä.
Oi sua onnekasta ! Siellä on varmaan puissakin hiirenkorvat ja kaikki!*hihkuu*Taijampa ottaa mustan hupullisen pusakan ja punaraitaset villasukat pois tänään.
Kakskyt astetta lämmintä.
Mä mikään runoilija oo, ei mitään teorioita.Just mietin tänään että mihinkäs sä oot hävinnyt kun et oo pahemmin tänne runoja rustaillut viimeaikoina
Ei oo puut hiirenkorvalla vielä.Oi sua onnekasta ! Siellä on varmaan puissakin hiirenkorvat ja kaikki!*hihkuu*
Ei muuta kuin käärimään lahkeitakin ylemmäksi ja pullistelemaan teeppariin
Ihunaa kevättä sinne !
KiitosEi oo puut hiirenkorvalla vielä.
Tänään vain sattui olemaan lämpimmämpi päivä.
Samaa sinne,hauskaa kevättä!
Ehän mä nyt tarkoittanutkaan mitään kirjaimellista runoiluaMä mikään runoilija oo, ei mitään teorioita.
Enemmänkin käytännön mies.
No mitä sitte tarkotit?Ehän mä nyt tarkoittanutkaan mitään kirjaimellista runoilua
Onko sinulla menkat vai miksi olet niin v-mäinen Ellulle?No mitä sitte tarkotit?
Höpöpuheitako?
Hä?! Oikeestiko? Sai paalupaikan? Vai justnyt tällähaavaa #1?#1 Bottas
Eioom menkkoja, eikä ollu tarkotus olla kelju.Onko sinulla menkat vai miksi olet niin v-mäinen Ellulle?
Ihanaa, nauti olosta, KaisMoro,saunasta takaisin. Ny on lötkön rento olo.