Sun pyynnöstäkö tässä onkin kysymys????????Miksi? En ole pyytänyt videoita.
Mä en tykkää että mulle tyrkytetään väkisin jotakin. Et vastannut kysymykseeni. Miksi pitäisi katsoa? Perustele. Etkö osaa?Sun pyynnöstäkö tässä onkin kysymys????????
Taidat vaan esittää tyhmää?
Oi voi, se on se pärräyspolte... Täälläkin sitä on ja runsaasti mutta toistaiseksi vielä tolkkupäistä menemistä. Kavereittensa tykönä pelloilla testailevat(luvalla) ja kotiutuvat kurarapaisina... Kylillä sitten pärrää pienoista mopojannulaumaa viritetyillä vehkeillään, mitä mä nyt en ymmärrä ollenkaan. Että miksi pitää kaahata niillä tappovehkeillä ja uhmata sääntöjä ja ennenkaikkea kun omat vanhemmatkin tuon sallivat...Höh. Naapurissa oleva pikkujäbä on saanut oivan idean ja ajelee mopolla (alaikäinen!) meidän pihamaan läpi tohon meidän metsään ajelemaan pikkupolkuja.
Mitä vitua niiden päässä liikkuu? Ei mitään vissiin.
Höh,eipä vissiin mittään liiku.Höh. Naapurissa oleva pikkujäbä on saanut oivan idean ja ajelee mopolla (alaikäinen!) meidän pihamaan läpi tohon meidän metsään ajelemaan pikkupolkuja.
Mitä vitua niiden päässä liikkuu? Ei mitään vissiin.
Täällä ei ole lunta.Täällä on melkein lumet sulannu pois.
Tänne varmaan tehdään toista talvea tai jotainTäällä on melkein lumet sulannu pois.
Veikkaan että juhannuksena on täällä moinen tilanneTäällä ei ole lunta.
ootsievaan niin älyttömän tyhmä:-(Kohta suihkuun.
Munkin pitäis johonkin kohtaa tommonen temppu saada aikaiseksi. Kuhan nyt suoriutuisin siitä ennenkuin esikoisen kaverit tulevatKohta suihkuun.
Hus matkoihis! Hae vaikka Prismasta halvennuksella suklaamunia niin tulee makoisampi olokinootsievaan niin älyttömän tyhmä:-(
Tuollaisille ei kannata sanoa mitään.Hus matkoihis! Hae vaikka Prismasta halvennuksella suklaamunia niin tulee makoisampi olokin
..oikeesti, mitäpä luulet oman heittosi viestittävän, mietitäänkö ?