The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta,aamupuuro syöty,muna piilotettu,nyt kauppaan,kun vähän viivästyi kauppareissu :love::):D

Sitten olis lounas,eipä muita suunitelmia tänään.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Noi typerien linkkien ja videoiden laittelu ketjuun on ärsyttävää,ei niitä kukaan halua & aukase.Ei kukkaan tykkää tyrkyttämisestä
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Mä en kanssa jaksa linkkejä availla ja ne vievät ärsyttävästi tilaa eikä sivu avaudu kunnolla.

Yksi linkki per päivä per nenä ois mun mielestä ihan passeli määrä moisille. Jopa viikonlopun musiikkilinkkejen kohdalla! Jos useammin haluaa kertoa mitä kuuntelee riittää biisin nimi ja esittäjä tekstimuodossa varsin oivasti. Haluava kyllä löytää sen juutuubista itekkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Höh. Naapurissa oleva pikkujäbä on saanut oivan idean ja ajelee mopolla (alaikäinen!) meidän pihamaan läpi tohon meidän metsään ajelemaan pikkupolkuja.

Mitä vitua niiden päässä liikkuu? Ei mitään vissiin.
 
Täällä sataa lunta:eek:!! Isoja hiutaleita tulee alas melkosella rytinällä....

Ja ulko- ovi ollut pitkin aamuna kuin holvitallina, näillä ipanoilla on jotkut juoksumurkut housuissaan :D

Päivän ohjelmanumeroista ei mitään hajua, yksi kuulema lähtee johonkin aikaan kaverinsa kanssa jonnekin "jännäkummaan"(kaverin vanhemmat suunnitelleet näille kivan yllärin, miepä tiiä mutten kerrokaan :D), sitten luultavasti yökyläilyä ja jollain kokoonpanolla kaverileffailuakin jaja...No, mä vaan olen :)


Jatketaan pääsiäisen viettoa :)
 
Höh. Naapurissa oleva pikkujäbä on saanut oivan idean ja ajelee mopolla (alaikäinen!) meidän pihamaan läpi tohon meidän metsään ajelemaan pikkupolkuja.

Mitä vitua niiden päässä liikkuu? Ei mitään vissiin.
Oi voi, se on se pärräyspolte... Täälläkin sitä on ja runsaasti mutta toistaiseksi vielä tolkkupäistä menemistä. Kavereittensa tykönä pelloilla testailevat(luvalla) ja kotiutuvat kurarapaisina... Kylillä sitten pärrää pienoista mopojannulaumaa viritetyillä vehkeillään, mitä mä nyt en ymmärrä ollenkaan. Että miksi pitää kaahata niillä tappovehkeillä ja uhmata sääntöjä ja ennenkaikkea kun omat vanhemmatkin tuon sallivat...

Ei tajuu.

Mutta sä voisit mennä kyllä sanomaan tuosta että ajaa muualla kuin teijen tontilla. Nih!
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Kais
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä