No sillä on jemmassa niitä juttuja kuten puhelimessa ennakoiva tekstinsyöttö - tai ainakin siltä se kuulostaa USEIN.Kertoakseen miten koira pitää kouluttaa vaikkei mulla edes ole koiraa
Mun ex-avattaria pyörii varmasti siellä sun täällä. Ei kiinnosta exien tekemisetNo sillä on jemmassa niitä juttuja kuten puhelimessa ennakoiva tekstinsyöttö - tai ainakin siltä se kuulostaa USEIN.
Huomasin muuten et sun entinen avatar on tuolla showssa...!
Ymmärsi kai, kun vastasi EVVKJa tässä sun yleisöä:
"Eurooppaan pyrkivistä siirtolaisista on tullut tuotteliasta liiketoimintaa muillekin kuin ihmissalakuljettajille. Pakolaisbisnes kannattaa paremmin kuin huumeet, sanoo Italian mafia. Moni eurooppalainen hyötyy hädästä.
LINKIT JA ARTIKKELIT
Näytä lisätiedot"
---et ymmärrä?
Anteeksi.Juu ei ehkä ihan loogisinta tekstiä ja ajattelua voi odottaa. Aksu on kumminkin pääosin
Oikea puoli halvaantunut?hgwfdg febfv ef fef e fje fw frf rreofo
Nuo tapaukset ei liity mun humoristiseen ilakointiin siitä, että muksut lähti, mummo meni nukkumaan ja itse pääsin hetkeksi vetämään henkeä.Anteeksi.
En minä ny juuri sinulle tarkoittanut "saarnata".
Mä vaan tunnen liian monta naista jotka pelkäävät entistä tai nykyistä miestään tai molempia.
Kepillä koulutettuja koiria mä näen joka päivä. Liikaa.
Joskus jallu sumentaa osan huumorintajustani.
Ex- rouvakultani varmastikin inhoaa minua, mutta ei pelkää.
Kyllä mulla on huumorintaju. Se on usein vinksallaan ja toisinaan perverssi. Sou whot?
Ollaan.Mut nou hätä, ollaan kavereita
Uusi palstaromanssi, eh?Ollaan.
Pidän sinusta pikkuinen.
Päivää, päivää.Missä kaikki on?
Ei ketään kiinnosta.Missä kaikki on?
Mun työpäivä ei ole koskaan helppo. Keskiraskasta työtä. Ok päivä.Päivää, päivää.
Minoon täälä,oliko helppo päivä?
JaaEi ketään kiinnosta.
Ei kai kun pitsi on varattu.Uusi palstaromanssi, eh?
Haittaristi ei näppäile runpalin muijaa.Uusi palstaromanssi, eh?
Sängyssä, nukkumaan pitäsMissä kaikki on?
,! Onko täältäpäin kuulunut mitään?Mun työpäivä ei ole koskaan helppo. Keskiraskasta työtä. Ok päivä.
Ei sitä koskaan tiijä!Haittaristi ei näppäile runpalin muijaa.