The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
https://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/kv2017/kunnat

Tuolta löytyy jo nyt tänhetkisenkin ääntenlaskemisen mukaan ne jotka olisivat menossa läpi.

Huom. tilanne muuttuu koko ajan ääntenlaskun edistymisen mukaan
Kiitos linkistä.

Mun ehdokkaani näyttää päässeen läpi.

Ja mitä vilkaisin niin pienin äänimäärä jolla Helsingin kokoisen kaupungin valtuustoon ollaan menossa on reilu kakssataa.
Mä olen soittanu ilmaiseksikin isommalle väkimäärälle.

Ja kun kyse on muutamasta äänestä, et kuka menee läpi ja kuka jää rannalle niin sit oikeesti tuntuu siltä, et omalla pienellä äänellä on kuin onkin väliä.

Ai nii. Ei ollu ongelmia äänestämisessä. Missään laissa ei lue, että äänestäjän pitäis olla selvinpäin. Joten kunhan on oikeustoimikelpoinen niin puoli laatikkoa olutta ja pullo jallua ei mitenkään estä äänestämistä. Tuostahan sinä olit jossain ketjussa huolissasi? Mulla ei ollu mitn ongelmaa äänioikeuteni suhteen.
 
Muistakee, ettei ääntenlasku ole vielä valmista suurissa kunnissa ja läpimenijät ei kokonaisuudessaan ole vielä lukkoon lyötyjä
Mun ehdokkaani on luokkakaverin vanhempi jo 70- luvulta. Tunnen vaikka en ole kolmeenkymmeneen vuoteen tavannut.

On pitänyt niiden puolta jotka eivät puoliaan pysty pitämään kauemmin kuin minä olen elänyt.

Joten ei mun tartte miettiä mis on oikeesti joku joka ei helpolla peräänny, käännä takkiaan tai ala tolloilemaan.

Ja Helsingin kokoisessa kaupungissa kun puhutaan muutamasta sadasta äänestä niin mun pienellä äänelläni on suuri vaikutus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä