Kiitos linkistä.https://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/kv2017/kunnat
Tuolta löytyy jo nyt tänhetkisenkin ääntenlaskemisen mukaan ne jotka olisivat menossa läpi.
Huom. tilanne muuttuu koko ajan ääntenlaskun edistymisen mukaan
Mun ei, pöh..Näyttää munkin ehdokas pääsevän valtuustoon.
Haleja.Mun ei, pöh..
Niin munkinNäyttää munkin ehdokas pääsevän valtuustoon.
No höh...saatkin sitten urakalla kritisoida jatkossa heidän tekemiään päätöksiä kun oikea henkilö puuttuu joukosta...Mun ei, pöh..
niin minäkin..yritän katella elokuvaa ja tekis mieli nukahtaa...männäänkö sohvalle nukkumaan sellaseen sievään lusikkaan?Mmmmhhh...melkoisen lötköpötkösen raukeenväsynyt olo...
Mun ehdokkaani on luokkakaverin vanhempi jo 70- luvulta. Tunnen vaikka en ole kolmeenkymmeneen vuoteen tavannut.Muistakee, ettei ääntenlasku ole vielä valmista suurissa kunnissa ja läpimenijät ei kokonaisuudessaan ole vielä lukkoon lyötyjä
Koiriin keppiä?Blinit syöty, kahvit ja kakut syöty, kakarat ja rakit häädetty kepillä hemmettiin ja vanhukset käsketty nukkumaan.
-> suihkuun ja hetkeksi sohvalle
...mäkin yritän katella leffaa muttamutta...taijan jo uinahdella silmät auki...tuu vaan, mä oon jo käpertynyt asemiin...niin minäkin..yritän katella elokuvaa ja tekis mieli nukahtaa...männäänkö sohvalle nukkumaan sellaseen sievään lusikkaan?
niin minäkin..yritän katella elokuvaa ja tekis mieli nukahtaa...männäänkö sohvalle nukkumaan silleen koukku pebassa?
No sun kohalla voiaan tehä poikkeus ja sä voit tulla nukkumaan meiän haarukkaanlusikat ja lusikat.
No sun kohalla voiaan tehä poikkeus ja sä voit tulla nukkumaan meiän haarukkaan
Saanko mä tulla välikappaleeksi?No sun kohalla voiaan tehä poikkeus ja sä voit tulla nukkumaan meiän haarukkaan
Tule vaan, haarukka kuulostaa jotenkin pisteliäältä.Saanko mä tulla välikappaleeksi?
Ei mun ketään tarvinnut iskeä kepillä. Älysivät lähteä ennen sitä.Koiriin keppiä?
MitVit?
Tai koukkuunNo sun kohalla voiaan tehä poikkeus ja sä voit tulla nukkumaan meiän haarukkaan
Tämmöinen tapahtuma pitää järjestää jossain muualla kuin mun nukkumaluukkuni kapeassa sinkkusängyssä tai edes vuodesoffalla.Tule vaan, haarukka kuulostaa jotenkin pisteliäältä.