The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä sen melko varmasti tietää. Tää ei oo nimittäin haittaristin ja runpalin välinen sopimusasia, muijanperkeleellä on oma tahto ja päätösvalta
Näin.

Ja voit tietysti luulla, että sinulla on asiaan päätösvaltaa.

Oikeestihan kyseessä on humpansoittajien keskinäinen herrasmiessopimus. Kun pitää tulla toimeen ja yöpyä milloin missäkin nii ei siinä ainakaan naisista kannata alkaa tappelemaan. Kenellä hyvä on hän sen pitäköön.
 
Näin.

Ja voit tietysti luulla, että sinulla on asiaan päätösvaltaa.

Oikeestihan kyseessä on humpansoittajien keskinäinen herrasmiessopimus. Kun pitää tulla toimeen ja yöpyä milloin missäkin nii ei siinä ainakaan naisista kannata alkaa tappelemaan. Kenellä hyvä on hän sen pitäköön.

Öyh. Ihan hypoteettinen esimerkki: JOS ukkokulta sanois mulle että leväytäppä reites tuolle asiankannattajalle kun me muusikot sovittiin silleen niin saattas joutua levittämään omat koipensa.

Esimerkki juontaa juurensa epäilyihin meidän välisestä palstaromanssista.



Sitä tarkotin sillä että muijanperkeleellä on itsellään päätösvalta
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Öyh. Ihan hypoteettinen esimerkki: JOS ukkokulta sanois mulle että leväytäppä reites tuolle asiankannattajalle kun me muusikot sovittiin silleen niin saattas joutua levittämään omat koipensa.

Esimerkki juontaa juurensa epäilyihin meidän välisestä palstaromanssista.



Sitä tarkotin sillä että muijanperkeleellä on itsellään päätösvalta
Tää muija vetelisi moisessa tilanteessa korville sekä ukkokultaa ,että sitä joka kehtaisi moista sopimuksella vaatia, korville.

Mutta juu. Ei oo niin pöllosti ajattelevaa ukkoa sulle eikä mullekaan vastaan sattunut ja niin uskon myös asiankannattajan asian ajatelleen.
 
Öyh. Ihan hypoteettinen esimerkki: JOS ukkokulta sanois mulle että leväytäppä reites tuolle asiankannattajalle kun me muusikot sovittiin silleen niin saattas joutua levittämään omat koipensa.

Esimerkki juontaa juurensa epäilyihin meidän välisestä palstaromanssista.



Sitä tarkotin sillä että muijanperkeleellä on itsellään päätösvalta
Hypoteettinen esimerkki humppabiilistä sanoo, että siellä kerrotaan huonoja vitsejä ja niin rasvaisia tarinoita että hävettää.

Mutta naisista ja etenkin omista vaimoistaan pahaa puhuvat eivät istu kyydissä kovin pitkään.
 
Hypoteettinen esimerkki humppabiilistä sanoo, että siellä kerrotaan huonoja vitsejä ja niin rasvaisia tarinoita että hävettää.

Mutta naisista ja etenkin omista vaimoistaan pahaa puhuvat eivät istu kyydissä kovin pitkään.
Mä em usko että ukkokulta puhuu pahaa. Tai uskaltaa edes ajatella pahaa.

Ei vaan, suattaa olla nuoremmat rokkikukot vähän vauhdikkaampia, viiskymppisten ukkojen keikkareissuilla ilmeisesti osataan arvostaa lämmintä kotia ja villasukkia. Ehkä pyykkäävää vaimoakin.
 
Hypoteettinen esimerkki humppabiilistä sanoo, että siellä kerrotaan huonoja vitsejä ja niin rasvaisia tarinoita että hävettää.

Mutta naisista ja etenkin omista vaimoistaan pahaa puhuvat eivät istu kyydissä kovin pitkään.
Tää saattaa päteä kaikkiin työyhteisöihin. Tai siis mä en ainakaan enää palkkaa sitä heppua joka aina moitti vaimoaan ja sit kävi panemassa jotain mnsikanpoimijavenakkoa lomallaan eikä matkannutkaan perheensä luo. Tai sitä joka toi "rakastajattarensa" kesäkuussa kylään ja heinäkuussa ois sit tullut vaimo ja lapsi.

toisaalta, mä en palkkaa muutenkaan enää kuin oman mieheni ja poikani joten jäävi olen pulisemaan.
 
Tää saattaa päteä kaikkiin työyhteisöihin. Tai siis mä en ainakaan enää palkkaa sitä heppua joka aina moitti vaimoaan ja sit kävi panemassa jotain mnsikanpoimijavenakkoa lomallaan eikä matkannutkaan perheensä luo. Tai sitä joka toi "rakastajattarensa" kesäkuussa kylään ja heinäkuussa ois sit tullut vaimo ja lapsi.

toisaalta, mä en palkkaa muutenkaan enää kuin oman mieheni ja poikani joten jäävi olen pulisemaan.
Ne ei ainaka kehtaa haukkua vaimoa, äitiä eikä pomoa
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä