Mulla on sama juttu, ei mulla mahdu mitään kuulia tuonne...Voiha sitä supistella ilman kuulia,kivaa jumpaa
Mä en voi kans käyttää,tuntuu liian ahtaalta,voi olla rakenteelinen juttu
Mulla on sama juttu, ei mulla mahdu mitään kuulia tuonne...Voiha sitä supistella ilman kuulia,kivaa jumpaa
Mä en voi kans käyttää,tuntuu liian ahtaalta,voi olla rakenteelinen juttu
Nukkumaluukussa ny ainakaan en ole mies.Jos on kotona.
Mistä sen piti olla. Edellinen taisi olla helsingistä alle kuukaudeksi.Iltaa Löysin unelmien asunnon. Sitten vaan pankkiin rukoilemaan lisää rahaa
Entä jos lenkkeilen sinne ja käyn sun kimppuun?Nukkumaluukussa ny ainakaan en ole mies.
Harvoin muuallakaan ja silloinkin yleensä jotain surkean tai olemattoman välimaastosta.
Mahtuu kai,mutta tuntuu epämielyttävältä kuitenkin ja ahtaalta.Jos mulkku mahtuu niin kyllä kuulatkin. Ei se keilapallo ole.
Mulla tämmönenPääsiäinen tulee noitineen.
Mä sain jotakin parempaa. Suklaamunia...eeeiiihhh...ootteko te kaikki eilisestä lähtien veelly kaksin käpälin suklaata nassuihinne kun ootte ihan övereissänne...paheksun kun..no ei tässä nyt kohta ookaan olotilat häpihäpinä ollenkaan..johan toviksi sainkin muuta ajateltavaa*ufopääkkönen*
Minä yritän vaan pysyä järjissäni täällä vanhusten, lasten, lastenlasten ja pikkupiskien sekamelskassa...eeeiiihhh...ootteko te kaikki eilisestä lähtien veelly kaksin käpälin suklaata nassuihinne kun ootte ihan övereissänne...paheksun kun..no ei tässä nyt kohta ookaan olotilat häpihäpinä ollenkaan..johan toviksi sainkin muuta ajateltavaa*ufopääkkönen*
Just. Että tuplaöverit.Mä sain jotakin parempaa. Suklaamunia
Ei kannata. Heitä järki naulakkoon, helpommalla pääsetMinä yritän vaan pysyä järjissäni täällä vanhusten, lasten, lastenlasten ja pikkupiskien sekamelskassa
emmä oo syönyt yhtään suklaata..joten olen täysin viaton muiden käytökseen ja paheksun sitä suuresti *paheksuu*...eeeiiihhh...ootteko te kaikki eilisestä lähtien veelly kaksin käpälin suklaata nassuihinne kun ootte ihan övereissänne...paheksun kun..no ei tässä nyt kohta ookaan olotilat häpihäpinä ollenkaan..johan toviksi sainkin muuta ajateltavaa*ufopääkkönen*
En mie ihan vaan puolikas suklaalevy & loput jäätelöstä ja tikkaria imeskelly vähän vaan....eeeiiihhh...ootteko te kaikki eilisestä lähtien veelly kaksin käpälin suklaata nassuihinne kun ootte ihan övereissänne...paheksun kun..no ei tässä nyt kohta ookaan olotilat häpihäpinä ollenkaan..johan toviksi sainkin muuta ajateltavaa*ufopääkkönen*
Meillä ei käyny yhtäkään virpojaa...ja niinkuin aamusella haltioissani pikkusilla kätösilläni kauniit munapussit väsäsin yllätyksineen....Eipä taida tulla virpojia enää. Tikkarit jakoon
En mie ihan vaan puolikas suklaalevy & loput jäätelöstä ja tikkaria imeskelly vähän vaan.
Keväthöperyys ( lue kiima ) sen tekkee noille muille siis,ei mulle eikä Elenalle
Aivan, aivan....*huokaan*emmä oo syönyt yhtään suklaata*muffutan pofket puwwowwaan*...joten olen täysin viaton muiden käytökseen ja paheksun sitä suuresti *paheksuu ja puputtaa poskia pikapikaa tyhjiksi*
Sielläkin toinen...ole tässä nyt sitten!!En mie ihan vaan puolikas suklaalevy & loput jäätelöstä ja....imeskelly vähän vaan.
Kevätkiima sen tekkee mulle
Minä yritän vaan pysyä järjissäni täällä vanhusten, lasten, lastenlasten ja pikkupiskien sekamelskassa