Pitäsköhän ostaa anaalikoukku?Mä olen ihan samaa mieltä.
Mä tykkään höpöttelystä, hauskoista jutuista, huonostakin huumorista ja kolkytvuotisella humpansoittokokemuksella menee läpi myös jutut jotka oli uusia kambrikaudella.
Mut tommoinen silkka pahantahtoinen vittuilu on asia jota mun nurkkabaarissani ei kannata harrastaa. Sieltä nimittäin oikeesti lentää ulos. Palstan moderointi ei valitettavasti ole samalla tasolla.
Ai nii. Rättis lähti perskoukkujutuillaan mun ignoorauslistalleni toistaiseksi. En mä tommoisiakaan viitti lukea.
Päikkärit. Piti nukkua kun väsytti niin paljon.Taas
Sen halusinkin kuulla. Tietoista toimintaa siis houkutella niitä tyyppejä sinne Keravalle ainakin.EVVK
Perustetaanko kimpassa firma myymään semmoisia?Mä voisin tarvita antiaktiivisuusrannekkeen
Varo,varo, Softy.Pitäsköhän ostaa anaalikoukku?
Mitä hittoa sinä horiset?Sen halusinkin kuulla. Tietoista toimintaa siis houkutella niitä tyyppejä sinne Keravalle ainakin.
En joudu.Varo,varo, Softy.
Sinä joudut myös jollekin listalle.
Samaa voisi kysyä sinulta.Jos sulla ei o mitään järkevää/hauskaa/asiallista sanottavaa niin miksi helvetissä et pidä turpaasi kiinni?
Turpa kiinni.Samaa voisi kysyä sinulta.
Sinulla rupee se ignoorauslista olemaan aika pitkä.Kannattaa varmaan itse häipyä kokonaan kun on niin vaikea lukea toisten juttuja vaikka eivät sinulle ole mitään pahaa tehnyt.Mä olen ihan samaa mieltä.
Mä tykkään höpöttelystä, hauskoista jutuista, huonostakin huumorista ja kolkytvuotisella humpansoittokokemuksella menee läpi myös jutut jotka oli uusia kambrikaudella.
Mut tommoinen silkka pahantahtoinen vittuilu on asia jota mun nurkkabaarissani ei kannata harrastaa. Sieltä nimittäin oikeesti lentää ulos. Palstan moderointi ei valitettavasti ole samalla tasolla.
Ai nii. Rättis lähti perskoukkujutuillaan mun ignoorauslistalleni toistaiseksi. En mä tommoisiakaan viitti lukea.
Mistä tiedät ettet joudu mustalle listalle? Et voi olla varma.Varo,varo, Softy.
Sinä joudut myös jollekin listalle.
Mielummin mä luen AK juttuja ku sunSamaa voisi kysyä sinulta.
AK ei häivy mihkään täältä.Sinulla rupee se ignoorauslista olemaan aika pitkä.Kannattaa varmaan itse häipyä kokonaan kun on niin vaikea lukea toisten juttuja vaikka eivät sinulle ole mitään pahaa tehnyt.
Varma tieto.Mistä tiedät ettet joudu mustalle listalle? Et voi olla varma.
ehkä pitäis lukea tarkemmin sun viestisiLenkillä käyty...mäkiä juostu...perse/reiet tulessa mutta kiitolliset...illalla uusiks
Kuin ton mun viestin voi lukea väärin? niiiiiii....? *odottaa selitystä*ehkä pitäis lukea tarkemmin mun sun viestisi
Kyllä voi.Kuin ton mun viestin voi lukea väärin? niiiiiii....? *odottaa selitystä*