Softy
...ja AK on nyt paljastunut
...ja AK on nyt paljastunut
Paulan sunnuntaipäivän illuminaatiot..älä välitä.
Paulan sunnuntaipäivän illuminaatiot..älä välitä, söin pekonia.
Oot ymmärtänyt väärin. Ne on Echon juttuja. Mulla ei kiinnosta yhtään. Sen vaan hoksasin et nurkkabaarissa istuukin se PeppitossuPaulan sunnuntaipäivän illuminaatiot..älä välitä.
emmä nyt niin sekaisin oo päästäni että söisin pekonia
Jaa, mä lakkasin syömästä pekonia ja HK:n sinistä. Siirryn kasvisruokaan
Mikä tämä ketju on, en jaksa lukea kaikkia sivuja, poistoon, kiitos
On niin pehmen hempeet tunnelmat siellä nyt näköjään että tuosta hymiöstäkin tuli tää piisu mieleen
Mulla pillero köllöttelee sängyllä, mutta notkun vaan täällä
ja alat virpomaan?Otan kohta esiin noitasauvani
ja alat virpomaan?
öh nöö do i even wanna know what that is...dudeKyllä, tilasin ebaysta semmoisen bondagesetin, nasty
nuo muut mutta en minä...en en en..olen ihan kiltti ja kuuntelen vaan musiikkiaTAAS TÄÄLLÄ PERVOILETTE SITEN, ETTÄ MINÄ SIVEELLINEN IHAN HÄKELLYN
öh nöö do i even wanna know what that is...dude
ai ne on niitä juttuja mitä Majuri aina tykkää harrastaaSitomisjuttuja juu nou
ai ne on niitä juttuja mitä Majuri aina tykkää harrastaa
Nyt en oikeesti ees halua tietää mikä koukku se tollanen ihan käytännössä on, tai siis että kuin se toimiiOn mulla sellainen metal anal hook myös, mutta epäilen ettei tyttöystäväni rohkea antaa lupaa käyttää sitä häneen, mutta on se nyt varalta kuitenkin
Mä googletin tuon..Nyt en oikeesti ees halua tietää mikä koukku se tollanen ihan käytännössä on, tai siis että kuin se toimii
Nyt en oikeesti ees halua tietää mikä koukku se tollanen ihan käytännössä on, tai siis että kuin se toimii