Tuu kellimään mun kans, vai vieläkö olet Baarissa?
Mä hienoisin Sun selkää ja varpaita kans!Röhnötän sohvalla. Oli pakko nousta kun selkään koskee.
Kyllä sun hieromiset tiietään. Kumminkin kädet alkavat harhailla.Mä hienoisin Sun selkää ja varpaita kans!
Niin ne vois alkaa, unohdetaan koko asia.Kyllä sun hieromiset tiietään. Kumminkin kädet alkavat harhailla.
Mä voin antaa kahvia.No mä meen nyt tuonne kadunkulmaan seisomaan käsi ojossa, jos sais muutaman lantin aamukahviin.
Mutta, jos kädet alkaa harhailemaan? Voiskohan ne sitoa siksi aikaa vaikka selän taakse?Mä voin antaa kahvia.
Kyllä mä uskon että monikin Softyn pelikaveri on mulle vierasOnko softylla ja tuolla vieraalla ollut jotain peliä joskus?
Softy, älä tunnusta mitään!Onko softylla ja tuolla vieraalla ollut jotain peliä joskus?
Et voi tehdä mitään muki kädessä.Mutta, jos kädet alkaa harhailemaan? Voiskohan ne sitoa siksi aikaa vaikka selän taakse?
Ollaanpa sitä uteliaita. Mitä se sinulle kuuluu?Onko softylla ja tuolla vieraalla ollut jotain peliä joskus?
Ai pelinappulako tunnustat olevasi? Sitähän minäkin. Katso sitten loppuun saakka:Ollaanpa sitä uteliaita. Mitä se sinulle kuuluu?
Ei ole ollut mitään. Kunhan höpöttelen plussalla.
Eli kaikki joiden kanssa juttelen täällä, on ollut jotakin peliä joskus?
Vitun mulkku. En katso.Ai pelinappulako tunnustat olevasi? Sitähän minäkin. Katso sitten loppuun saakka:
oho sitä roiskuu heti aamustaOlipa jogurttitölkki.
Kun avasin sen niin jogurttia lensi pitkin tölkkiä, pöydälle ja lattialle.
Jollakin ei taas ole parempaa tekemistä. Saa mielihyvää kiusaamalla toisia.Huomenta!
Joku paitsijäänyt harmailija vissiin vaihteeksi vittuilemassa ketjussa?
Se on kumma kun joillekin ei vaan mee kalloon että kun ei heru niin ei heru.
Heti aamusta. Ei tartte ku vähän räplätä.oho sitä roiskuu heti aamusta
Ärsyttäviä noi purkit,sama käynny mulla välillä
JooPitäskö leipasta porkkanakakku?
kolmen vartin päästä saa kommentoida...Ai pelinappulako tunnustat olevasi? Sitähän minäkin. Katso sitten loppuun saakka:
Ikävää,toivottavasti helpottaaRöhnötän sohvalla. Oli pakko nousta kun selkään koskee.