The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin no eihän ne ikinäkoskaanmilloinkaan tahalleen kimpoile pitkin kinttuja, mitä sä nyt luulit:unsure:..kun joko kissasta a) justnyt tuntui vain siltä että ois kiva olla vapaamatkustajana ja kattella tuon reaktiota tai b)tuntui nyt vaan siltä että....:D
Oli mulla joskus sellanen kissa joka nimenomaan nappas kiinni tahallaan...tuli mulle sellasesta kodista missä sitä oli lyöty joten hyökkäili kaiken varalta aina ensimmäisenä ettei sitä satuteta ensiks :( Sitten kun sain luottamuksen kohilleen, ei höökinyt enää mun jalkoihin mutta muille ei ollut ihan yhtä ihana :oops:
 
Oli mulla joskus sellanen kissa joka nimenomaan nappas kiinni tahallaan...tuli mulle sellasesta kodista missä sitä oli lyöty joten hyökkäili kaiken varalta aina ensimmäisenä ettei sitä satuteta ensiks :( Sitten kun sain luottamuksen kohilleen, ei höökinyt enää mun jalkoihin mutta muille ei ollut ihan yhtä ihana :oops:
...silloin kun olin semmonen vallaton viipulavossun lettipää ja mummilassa oli kissoja, niin mie en ollenkaan ymmärtäny että miksi ne kummatkin kaikkos suht äkäseen paikalta kun mä ilmaannuin näköpiiriin:cautious::unsure::barefoot:...kun ihan pikkusesti vaan oisin tahtonuhalunnu sylissä rettuuttaa ja paijata ja mummin eväskoriin, semmoseen läpälliseen(y), survoa:oops:...
 
Osaa kissat muutakin kuin paskoa laatikkoon :unsure: kuten oksentaa matolle,pudotella tahallaan tavaroita alas,syödä kukkia,jahdata varpaita,kutitella hännällään ja tunkea käpälää suuhun,hyppiä munien päälle :D tai keskeyttää seksin, leikkiä & mytytä matot kasaan, asetua kulkuväylälle niin että kompastut :D piereksiä äänettömiä kananmunapieruja :ROFLMAO:
Käyttää wc-paperia :sneaky:silputtua paperia löytyy :LOL:
Ok,on noi katit joskus puupäitä,mutta ihania myös :love::love:

Onpa muuten joku kissa pelastanut vauvan ja on eräs kissa joka tietää koska emäntä saa sairauskohtauksen ja osaa herättää emäntänsä ajoissa. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: epek
...silloin kun olin semmonen vallaton viipulavossun lettipää ja mummilassa oli kissoja, niin mie en ollenkaan ymmärtäny että miksi ne kummatkin kaikkos suht äkäseen paikalta kun mä ilmaannuin näköpiiriin:cautious::unsure::barefoot:...kun ihan pikkusesti vaan oisin tahtonuhalunnu sylissä rettuuttaa ja paijata ja mummin eväskoriin, semmoseen läpälliseen(y), survoa:oops:...
Mun mummolla oli sellanen hervottoman iso ja rento mustavalkonen kissaneito joka heittäytyi usein selälleen ja kehräten pyysi että sen masua olis silitelty ja paijailtu :) Yleensä kissat ei sellasesta tykkää mutta se tykkäs...samoin tää mun kissa tykkää siitä, mutta vain jos minä teen sille niin :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Mun mummolla oli sellanen hervottoman iso ja rento mustavalkonen kissaneito joka heittäytyi usein selälleen ja kehräten pyysi että sen masua olis silitelty ja paijailtu :) Yleensä kissat ei sellasesta tykkää mutta se tykkäs...samoin tää mun kissa tykkää siitä, mutta vain jos minä teen sille niin :D

Kehräisitkö sää jos sun masua kutitteltaisiin?
 
Mun mummolla oli sellanen hervottoman iso ja rento mustavalkonen kissaneito joka heittäytyi usein selälleen ja kehräten pyysi että sen masua olis silitelty ja paijailtu :) Yleensä kissat ei sellasesta tykkää mutta se tykkäs...samoin tää mun kissa tykkää siitä, mutta vain jos minä teen sille niin :D
Nääh, mä selätin mummilareissuillani aina kaikki naapurin koirat, olivatpa minkä kokoisia tahansa:D... Lutuisin oli semmonen mukamas ärtsy vanha körmy norjanharmaahirvikoira, ihan hurjana räksytti ketjunsa päässä mutta kun mä hilpasin kylään, niin asettui istumaan ja häntä vaan vispas maata:D...likelle kun pääsin niin humps vaan, olikin jo katolleen :D.."rapsuta mua ja heti!!"

Isäntä aina yhtä hämillään :D...
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Soittelin tässä tirpanalle, joka on ollut kaverinsa tykönä leikkimässä :)

On kuulema lähtöä ja pukemista tehny viimoset puoltuntia muttakun .."..äiti toi niitten koiranpentu on niiiiiiin (kovaa ja korkeelta) suloinen etten mä millääään voi nyt oikein tulla..tai tuunhan mä muttakun se pentu ei haluu että mä lähden kun se uikuttaa vaan ja..!"...:D

Että ei mitään kiirettä, kultaseni, tule ihan rauhassa vaan :D...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä