Missasit pointin.En olekaan puolustanut raiskauksia. Tottakai raiskauksien ehkäisy on suuri ongelma, johon pitää nykyistä nopeammin puuttua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Missasit pointin.En olekaan puolustanut raiskauksia. Tottakai raiskauksien ehkäisy on suuri ongelma, johon pitää nykyistä nopeammin puuttua.
Kun tuosta videolta voi ihan omin silmin katsoa koko tilanteen niin mitä pitää muka odottaa? Sitäkö, että uutisoidaan lisää "julman rasistisen pahoinpitelyn uhrista" vai kenties sitä, että poliisi ottaa koko Suomi Maidanin tutkintavankeuteen epäiltynä "tilanteessa rauhallisesti käyttäytyneen" turvapaikanhakijan, eli siis uhrin, tapon yrityksestä?Kannattaa odottaa rauhassa, että poliisi saa tutkintansa valmiiksi, ennen kuin varmuudella tuomitsee ketään.
Noup. Tajusin kyllä mitä ajat takaa, mutta ei myöskään raiskauksia pidä vähätellä. Yleensä mihin tahansa äärikäytökseen ei pidä liittää vähättelyä/vitsailua.Missasit pointin.
En periaatteesta katso mitään tänne linkitettyjä videoita.Kun tuosta videolta voi ihan omin silmin katsoa koko tilanteen niin mitä pitää muka odottaa? Sitäkö, että uutisoidaan lisää "julman rasistisen pahoinpitelyn uhrista" vai kenties sitä, että poliisi ottaa koko Suomi Maidanin tutkintavankeuteen epäiltynä "tilanteessa rauhallisesti käyttäytyneen" turvapaikanhakijan, eli siis uhrin, tapon yrityksestä?
Naljailu/vitsailu asialla ei ole fiksua. Jos sun läheinen syystä tai toisesta yrittäisi hakea huomiota "itsemurhaa yrittämällä" ja asiasta ulkopuoliset vitsailisivat, että vähänkö on nolo tyyppi, kun ei edes itsaria osaa tehdä. Miltä susta tuntuisi?
En periaatteesta katso mitään tänne linkitettyjä videoita.
Tilanteesta on tehty rikosilmoitus, joten poliisi tutkii asiaa. Omien tuomioiden julistaminen kesken poliisitutkinnan mistään asiasta ei ole kovin fiksua. Olisi edes sen verran ollut tekijällä selkärankaa, että olisi heti selvittänyt asian poliisin kanssa eikä jättänyt henkilöllisyyttään poliisin selvitettäväksi.
Olitko paikalla, kun tiedät tapahtumien kulun noin tarkkaan. Oliko kaasulle lupa? Oliko kaasuttaja järjestyksenvalvoja?
"Keskustelen täällä sujuvasti siitä mitä on tapahtunut, mutta en periaatteestakaan katso videolta mitä siellä on tapahtunut".
Sulla on hienot periaatteet. Mulla on periaate, että en periaatteessa jaksa keskustella täysien idioottien kanssa, mutta nyt tein poikkeuksen.
"Keskustelen täällä sujuvasti siitä mitä on tapahtunut, mutta en periaatteestakaan katso videolta mitä siellä on tapahtunut".
Sulla on hienot periaatteet. Mulla on periaate, että en periaatteessa jaksa keskustella täysien idioottien kanssa, mutta nyt tein poikkeuksen.
Ovatko kaikki jotka ovat kanssasi erimieltä tai tekevät eritavalla mielestäsi täysiä idiootteja? Miksi mun pitäisi katsoa joku video? Ei mua kiinnosta niin paljon, että mitä siellä on tapahtunut, mutta ei se estä mua kirjoittamasta tänne... Kyllä poliisi tutkii asian, se riittäköön mulle...
En periaatteesta katso mitään tänne linkitettyjä videoita, koska niistä näkyy TOTUUS matujen tekemistä rikoksista.
Miksi kaikkien pitäisi tehdä/ajatella samalla tavalla?Erittäin hyvin sanottu.
Kommentoimasi argumentit menevät samaan kategoriaan kuin:
- Minä en koskaan lue MV- lehteä koska se on rasistinen valemedia.
Tuon lauseen levittäjät harvemmin ymmärtävät omaa huvittavuuttaan.
Jos mun ystävä yrittäisi hakea huomiota ja ajaa omaa asiaansa tekemällä jotakin noin typerää, niin kyllä, me naurettaisiin se itsekkin maanrakoon. Omassa lähipiirissä ei taputella selkään, jos joku perseilee urakalla.
Miksi kaikkien pitäisi tehdä/ajatella samalla tavalla?
Mitä esimerkiksi tulee MV-lehteen, niin jo nimi kertoo sen, miksi en lue sitä. Jos lehdellä on noin alatyylinen ilmaisu nimenä, niin mun pipo kiristää sen verran, etten ymmärrä miksi tuon nimistä julkaisua pitäisi lukea. Nimestä tulee mieleen lähinnä joku wt-lähiömamma, jonka joka toinen sana on v...u.
Jotenkin naurettavia nuo "MV-uskovaiset", kun ovat olevinaan kovin isänmaallisia ja heidän idolinsa on venäläistrolli, joka piutpaut välittää Suomen lainsäädännöstä.
Huoh... täysiä idiootteja ovat he, jotka luulevat tietävänsä toisen ajatukset, vaivautumatta ottamaan niistä selvää.Eivät ole, mutta ne jotka sanovat että ulkona sataa katsomatta ulos ikkunasta ovat idiootteja. Ja kyllähän sua kiinnostaa. Et sinä monen monta kirjoitusta tänne kirjoittaisi, ellei sinua kiinnostaisi. Itse asiassa se kiinnostaa sinua jopa enemmän kuin vaikka uutisten luku, koska muuten olisisit lukemassa uutisia. Se että poliisi tutkii asian ei riitä sinulle. Koet että on tärkeää käydä oikaisemassa "rasisteja netissä", koska muuten taas lemmikkejäsi sorretaan.
Videota tapahtuneesta et jätä katsomatta oikeasti periaatteen takia. Olet sen sitä paitsi jo katsonut, vaikka toista väität. Väität ettet katso videota, koska jos tunnustaisit sen katsoneesi, ei sinulla olisi enää argumentteja. On parempi väittää että että ulkona sataa katsomatta ikkunasta. Koska muutenhan sitä tulisi tunnustaneeksi olevansa täysi hullu, jos näkee ettei siellä sada, mutta kuitenkin väittäisi niin.
Huoh... täysiä idiootteja ovat he, jotka luulevat tietävänsä toisen ajatukset, vaivautumatta ottamaan niistä selvää.
Nyt välillä ulos nauttimaan auringon paisteesta.
Kommenttini liittyi pelkästään sun arvauksiin, jotka menivät täysin pieleen. Luin ketjun alussa olevan lehtiartikkelin ja siitä saatu informaatio riitti mulle.Niin kukas se täällä kävikään keskustelua ja kukas se täällä oli kertomassa miten asia on, vaivautumatta ottamaan niistä selvää? Mun korviini kuului, että jollakulla oli joku periaate, että hän ei ota asioista selvää, vaan keskustelee ottamatta niistä selvää![]()
Kunhan kerjäävät huomioita moisilla syytöksillä.No miltäs sinusta tuntuis kun mamu raiskaa ja tappaa sun lapsen ja suvakit sitten selittelevät sitä "yksittäistapauksena jota ei saa yleistää ja raiskaahan suomalaisetkin"?
Sulle on varmaankin ok se, että laittomasti Suomessa oleskelevat matut rikkovat lakia ja heidän suvakkiystävänsä kannustavat matuja laittomuuteen?Miksi kaikkien pitäisi tehdä/ajatella samalla tavalla?
Mitä esimerkiksi tulee MV-lehteen, niin jo nimi kertoo sen, miksi en lue sitä. Jos lehdellä on noin alatyylinen ilmaisu nimenä, niin mun pipo kiristää sen verran, etten ymmärrä miksi tuon nimistä julkaisua pitäisi lukea. Nimestä tulee mieleen lähinnä joku wt-lähiömamma, jonka joka toinen sana on v...u.
Jotenkin naurettavia nuo "MV-uskovaiset", kun ovat olevinaan kovin isänmaallisia ja heidän idolinsa on venäläistrolli, joka piutpaut välittää Suomen lainsäädännöstä.
Kommenttini liittyi pelkästään sun arvauksiin, jotka menivät täysin pieleen. Luin ketjun alussa olevan lehtiartikkelin ja siitä saatu informaatio riitti mulle.
Tyyppi on provosoitunut jostain ja kaasuttanut/on vain kaasuttanut, tämä ei välity lehtijutusta, mutta on ihan arvattavissa. Tällä asialla ei kuitenkaan itselleni ole sen suurempaa merkitystä kuin että ihmettelen, jos kyseessä todella on itsepuolustus, että onpa pösilö tekijä, kun ei oma-alotteisesti selvittele tapahtumaa poliisin kanssa. Näin toimisi kuka tahansa lainkuuliainen ihminen. Joku syy tekijällä on siis vältellä poliisia...
Ei todellakaan ole. Mikään lainrikkominen ei ole ok tai oikein.Sulle on varmaankin ok se, että laittomasti Suomessa oleskelevat matut rikkovat lakia ja heidän suvakkiystävänsä kannustavat matuja laittomuuteen?
En tiedä, onko sinulla tapana valehdella tekemisistäsi tai tekemättäjättämisistäsi. Minulla ei. Joten en ole videoa katsonut.Se on ihan sama kuka teki, mitä teki... tai oli tekemäti. Mutta jos keskustelee siitä, että onko ulkona poutapäivä, niin pitää vaivautua menemään ikkunan luo. Ja olethan sä sen videon nähnyt, mutta mikä siinä on niin vaikeaa se sanoa ääneen?
En tiedä, onko sinulla tapana valehdella tekemisistäsi tai tekemättäjättämisistäsi. Minulla ei. Joten en ole videoa katsonut.