The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäs kisuli ? :)
Mitäs tässä, tittelit vaan paranee hyvässä seurassa (y). Tälle päivälle tuli saldoksi "sä oot kyllä ihan Pimee äiti!", "..Ei Tarvii Puuttua äiti..", "..ööömmh, Äiti!!" ja monta monta muuta...olen kovin rakastettu:love::D

Jep, talossa vaikuttaa hyvin vahvasti kaksi enempivähempi murkkuilevaa poikalasta :love:
Ja meikäläinen*ufopääkkönen*

Tirpana on viisas aurinko:love:
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja 0roosa0
Mitäs tässä, tittelit vaan paranee hyvässä seurassa (y). Tälle päivälle tuli saldoksi "sä oot kyllä ihan Pimee äiti!", "..Ei Tarvii Puuttua äiti..", "..ööömmh, Äiti!!" ja monta monta muuta...olen kovin rakastettu:love::D

Jep, talossa vaikuttaa hyvin vahvasti kaksi enempivähempi murkkuilevaa poikalasta :love:
Ja meikäläinen*ufopääkkönen*

Tirpana on viisas aurinko:love:
Mun teini toteaa usein ohimennessään että ''allright man'' ja sekoittaa jo valmiiksi tarpeeksi sotkuisen tukkapörröni kämmenellään enemmän sekaisin ja hihkasee jotain nasevaa pituudestani:rolleyes::cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Tääl tulee vettä j tuulee ja joutsenet kiekuvat lahdella.
Miten mulla on sellanen mielikuva aina tuosta paikasta missä asustelette että siellä te ootte puisessa rantamökissä...ikkunasta kantautuu sisälle meren tuoksut ja merilintujen laulut..sä makaat valkosilla lakanoilla kirjoittamassa päiväkirjaa ja valkoiset ikkunaverhot heilahtelevat hiljalleen merituulen tahtiin ...tulee mieleen se lehva Viesti mereltä:barefoot::love:
 
Mun teini toteaa usein ohimennessään että ''allright man'' ja sekoittaa jo valmiiksi tarpeeksi sekaiset tukkapörröni kämmenellään enemmän sekaisin ja hihkasee jotain nasevaa pituudestani:rolleyes::cautious:
Tota samaa pääkköseen taputtelua on kyllä täälläkin...ja voi että kun siihen on jotenkin vaikeeta tottua! Että mitä kummaa tuolle pienelle in tapahtunut:barefoot:...
 
Sain muuten tässä kamalat sävärit ja paskahalvauksen!!

Täällä meinaa rupes tuulemaan ihan pirusti ja tosta metelistä päätellen huomisaamuna saa kompastella pitkin pihamaata sinkoilleviin suksiin ja pulkkiin:confused:...ja kun tässä hämärässä nollailen ajatuksiani niin yhtäkkiä vierestä kuuluu .."..äiti.."....!!!!!

Ei sitten seuraava ääni tullut hiljaisesti, ei :oops:....


No, vaeltelija sänkyyn saatettu ja möröille pahasti muristu(y)
 
Miten mulla on sellanen mielikuva aina tuosta paikasta missä asustelette että siellä te ootte puisessa rantamökissä...ikkunasta kantautuu sisälle meren tuoksut ja merilintujen laulut..sä makaat valkosilla lakanoilla kirjoittamassa päiväkirjaa ja valkoiset ikkunaverhot heilahtelevat hiljalleen merituulen tahtiin ...tulee mieleen se lehva Viesti mereltä:barefoot::love:
No vähän sinne suuntaan.

Talo on kyllä harmaanvalkoinen. Verhot tummat ja pimentävät ko muutoin ei näe illalla mitään kun häiköö. Keittiön ikkuna on usein auki mutta makkarin ikkinan alla on jätevesikaivo. Se siis pidetään visusti kiinni! Merelle matkaakin on seitkyt metriä mutta pilkistää se ikkunasta kun etsii oikean kohdan puitten välistä.

Tosin tuolla rantasaunalla on vaaleat verhot ja siellä yläkerran takkatuvassa loikoilen usein iltapäivisin kun ylätalolle porottaa aurinko liian kuumasti. Mäntyjen varjossa on viileää, lokit kirkuvat ja laineet liplattavat rantaa.

Ja voi kun se porotus alkaisi nyt oitis! Kesää on kamalan kova ikävä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä