Rikos ihmiskuntaa vastaanHvä on, myönnän olleeni väärässä.
Mut mikä himputti se sit oli mitä joskus vuonna -95 tehtiin Turun AMKoossa pasta carbonaran nimelläkerman kera?
Näköjään joissain ohjeissa on kermaa käytetty,mut se ei sit oo aitoHvä on, myönnän olleeni väärässä.
Mut mikä himputti se sit oli mitä joskus vuonna -95 tehtiin Turun AMKoossa pasta carbonaran nimelläkerman kera?
Mitäs kisuli ?Illandeerukset sullekin
Ilmankos lopetin moisen koulunkuvatuksen puolessa vuodessa.Rikos ihmiskuntaa vastaan
Tääl tulee vettä j tuulee ja joutsenet kiekuvat lahdella.Täällä pyryttää lunta ihan hirveesti, tai oikeestaan tuo on lumiräntää kun on reilusti plussalla...mutta on se vaan kaunista kateltavaa
Mitäs tässä, tittelit vaan paranee hyvässä seurassa . Tälle päivälle tuli saldoksi "sä oot kyllä ihan Pimee äiti!", "..Ei Tarvii Puuttua äiti..", "..ööömmh, Äiti!!" ja monta monta muuta...olen kovin rakastettuMitäs kisuli ?
Joutsen on kyllä yks kauneimmista linnuistaTääl tulee vettä j tuulee ja joutsenet kiekuvat lahdella.
Täällä on kans tullu lunta välillä,plunsan puolella ollaanTäällä pyryttää lunta ihan hirveesti, tai oikeestaan tuo on lumiräntää kun on reilusti plussalla...mutta on se vaan kaunista kateltavaa
Ja hyvän makustaJoutsen on kyllä yks kauneimmista linnuista
Mun teini toteaa usein ohimennessään että ''allright man'' ja sekoittaa jo valmiiksi tarpeeksi sotkuisen tukkapörröni kämmenellään enemmän sekaisin ja hihkasee jotain nasevaa pituudestaniMitäs tässä, tittelit vaan paranee hyvässä seurassa . Tälle päivälle tuli saldoksi "sä oot kyllä ihan Pimee äiti!", "..Ei Tarvii Puuttua äiti..", "..ööömmh, Äiti!!" ja monta monta muuta...olen kovin rakastettu
Jep, talossa vaikuttaa hyvin vahvasti kaksi enempivähempi murkkuilevaa poikalasta
Ja meikäläinen*ufopääkkönen*
Tirpana on viisas aurinko
Hyvää yötä ja kauniita uniaOis kai aika petiin. Kämpän peruslämpötila on noussut jo reiluun viiteentoista. Kelpaa! Huomenna parturia ja hammaslääkäriä ja kaikenlaista ällöä.
Illanjatkoja!
Miten mulla on sellanen mielikuva aina tuosta paikasta missä asustelette että siellä te ootte puisessa rantamökissä...ikkunasta kantautuu sisälle meren tuoksut ja merilintujen laulut..sä makaat valkosilla lakanoilla kirjoittamassa päiväkirjaa ja valkoiset ikkunaverhot heilahtelevat hiljalleen merituulen tahtiin ...tulee mieleen se lehva Viesti mereltäTääl tulee vettä j tuulee ja joutsenet kiekuvat lahdella.
Tota samaa pääkköseen taputtelua on kyllä täälläkin...ja voi että kun siihen on jotenkin vaikeeta tottua! Että mitä kummaa tuolle pienelle in tapahtunut...Mun teini toteaa usein ohimennessään että ''allright man'' ja sekoittaa jo valmiiksi tarpeeksi sekaiset tukkapörröni kämmenellään enemmän sekaisin ja hihkasee jotain nasevaa pituudestani
Joutsen on todella kaunis, heti lokin ja kuovin jälkeen.Joutsen on kyllä yks kauneimmista linnuista
Spermintit naamalla heti aamusta.Huomenta
No vähän sinne suuntaan.Miten mulla on sellanen mielikuva aina tuosta paikasta missä asustelette että siellä te ootte puisessa rantamökissä...ikkunasta kantautuu sisälle meren tuoksut ja merilintujen laulut..sä makaat valkosilla lakanoilla kirjoittamassa päiväkirjaa ja valkoiset ikkunaverhot heilahtelevat hiljalleen merituulen tahtiin ...tulee mieleen se lehva Viesti mereltä