Nyt mä keksin vastauksen tähän!! *hyppii onnellisena ympäriinsä* Ne leikki tekevänsä paahtoleipiä.........Majurin pakaroiden välissäminä taas en ymmärrä miksi on leivänmuruja pyllyposkien välissä.
enkä kyl halua tietääkään.
Nyt mä keksin vastauksen tähän!! *hyppii onnellisena ympäriinsä* Ne leikki tekevänsä paahtoleipiä.........Majurin pakaroiden välissäminä taas en ymmärrä miksi on leivänmuruja pyllyposkien välissä.
enkä kyl halua tietääkään.
Ilmestyyköhän siihen paahtoleipään vaikka kristuksen kasvot?Nyt mä keksin vastauksen tähän!! *hyppii onnellisena ympäriinsä* Ne leikki tekevänsä paahtoleipiä.........Majurin pakaroiden välissä
Aa, haluisitte vaan ollaEi olla.
Elviksen..Ilmestyyköhän siihen paahtoleipään vaikka kristuksen kasvot?
Mitä ny pelehditään palstalla.Aa, haluisitte vaan olla
Tai nykyisen paavin, Päivi Räsäsen ja @Echo n ?Ilmestyyköhän siihen paahtoleipään vaikka kristuksen kasvot?
Mä niin tiesin tämän..Mitä ny pelehditään lakanoissa.
Joo. Nytki oon sängyssä.Mä niin tiesin tämän..
sun pitää kenraaliharjoitella sitä hetkeä varten kun Majuri muuttaa nukkumaan samaan sänkyyn..eli keräät leivänmuruja sängylle ja koitat nukkua niiden seassa yösiJoo. Nytki oon sängyssä.
Tai majuri lopettaa syömisen sängyssä.sun pitää kenraaliharjoitella sitä hetkeä varten kun Majuri muuttaa nukkumaan samaan sänkyyn..eli keräät leivänmuruja sängylle ja koitat nukkua niiden seassa yösi
epek kadonnutRuutikselle oikialla Lapin murteella
Ainahan sinä voit laittaa hänelle privaa ja lirkutella höpöjuttujasi hänelle niinkuin ennenkin.epek kadonnut
Kun Majuri tulee sänkyysi tai päinvastoin niin teillä on sängyssä muuta tekemistä kuin syöminen.Tai majuri lopettaa syömisen sängyssä.
Viikossa yleensä ei ole muuta vikaa paitti se, että se yleensä alkaa maanantailla.Päivempää ja viikon parasta maanantaita kaikille!
Hmph..Kun Majuri tulee sänkyysi tai päinvastoin niin teillä on sängyssä muuta tekemistä kuin syöminen.
Syömiset hoidetaan keittiön pöydällä tai ehkä sohvalla.
Tosin keittiön pöydällä ja sohvalla voi tehdä muutakin kuin syödä.
Täälläkn huonosti nukkuttu yö. Koko yön heräsin vähän väliä. Mites sokeri noin heittelee?Huomenta,huonosti nukuttu yö takana,kuudesta vähän väliä hereillä. Puol seiska hirvee kylmä hiki ja huono olo. Verensokeri ensin 6.5,sitten 9.5 nyt 8.5
Kohta pitäis töihinkin lähtee
Bueno!Kohta lähden Majurille.
Ainahan sinä voit laittaa hänelle privaa ja lirkutella höpöjuttujasi hänelle niinkuin ennenkin.
'...nyt mua viedään linnasta linnaan, nyt mua viedään linnasta linnaan...kantaen vain matkalaukkuaiiin...''Kohta lähden AK:lle ja sen jälkeen Majurille
tuo on muuten ihan hanurista..mullahan heittelee kanssa tosi herkästi sokerit vaikkei pitäis olla mitään diabetestä mutta on vaan tavallista herkemmät sokeritasot...toi todettiin jo lapsena lääkärissä ja nyt aikuisena on tutkittu pariin otteeseen ja totesivat ettei voi lääkitä kun arvot on just sillä rajalla että ei ole sairautta mutta on vaan herkkää..niin herkkää että...omalla kohalla juttu toimii jos syön kellon mukaan mutku ongelma on siinä etten aina muista/jaksa syödä silleen niin sitten saattaa yölläkin herätä vapinaan ja on pakko ottaa vaikka omena.Huomenta,huonosti nukuttu yö takana,kuudesta vähän väliä hereillä. Puol seiska hirvee kylmä hiki ja huono olo. Verensokeri ensin 6.5,sitten 9.5 nyt 8.5
Kohta pitäis töihinkin lähtee